[VOLG] The final project

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88751
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:01

Balen dat het niet op schiet... maar ik had eigenlijk de indruk dat jullie altijd alles zelf deden ??

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 09:03

Zoals vermeld Er zat genoeg ruimte tussen de mannen. Echter een loodgieter die 2 weken later begint, een stukadoor die een week uitloopt. Ja daar is niet op te plannen.

Relax: jij hebt het dus ook een week uit elkaar. Loopt 1 ding uit kan het bij jou ook in elkaar vallen.

Maar verder is de planning gewoon zoals gemaakt. Lijkt me niet dat dit topic zo'n wending hoeft te maken dat de gezelligheid verdwijnt ;)
Laatst bijgewerkt door lrm op 03-10-19 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 09:07

DubbelDun schreef:
Balen dat het niet op schiet... maar ik had eigenlijk de indruk dat jullie altijd alles zelf deden ??


Zeker altijd gedaan, doen we nog steeds veel. Alleen nu beide fulltime baan, 12 paarden op het erf die moeten worden verzorgd en natuurlijk keuzes die we nu maken die we in andere huizen niet hadden: visgraat vloer *\o/* Wat we dus niet zelf kunnen doen.

Tegelzetter hadden we elk jaar, op sommige dingen na maar meeste deed altijd tegelzetter qua badkamers. En loodgieter omdat mijn man het niet meer kan dit jaar. :)

DubbelFun

Berichten: 88751
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:09

@irm: heel verklaarbaar dus in deze kompleet andere situatie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:12

lrm schreef:
Maar verder is de planning gewoon zoals gemaakt. Lijkt me niet dat dit topic zo'n wending hoeft te maken dat de gezelligheid verdwijnt ;)


Jeetje, we mogen blijkbaar alleen maar oeh en ah roepen :')

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 09:16

Relaxed schreef:
lrm schreef:
Maar verder is de planning gewoon zoals gemaakt. Lijkt me niet dat dit topic zo'n wending hoeft te maken dat de gezelligheid verdwijnt ;)


Jeetje, we mogen blijkbaar alleen maar oeh en ah roepen :')


Dat slaat nergens op. En dat is in alle topics nooit zo geweest. Maar een haast klus is het niet. Wordt dat zo gezien prima. Ik geef aan dat het niet zo is. Dan hoef je niet omdat jou planning anders is aan te geven ja jij hebt een haast klus wij niet. Terwijl er ook gewoon een week tussen zit. Loopt het anders als gepland met mensen die niet op komen dagen is het niet direct een haast klus.

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:20

Wat mij betreft nu verder prima hoor :j Het is niet zo dat ik jullie bekritiseer, zeker niet na al jullie voorgaande projecten. Maar op mij kwam het over als een haastklus. Je legt nu uit waarom dat niet zo is en dat is goed. Ik blijf het met veel plezier volgen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:22

Ik lees toch dat je het over een dag zus en een dag zo hebt, dus kwam het op mij over als een aaneenschakeling van geplande werkzaamheden.. Heel vervelend dat het zo loopt, maar dat risico heb je toch. Ook door onvoorziene omstandigheden waar een klusser niets aan kan doen.

DubbelFun

Berichten: 88751
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:28

Het is toch logisch dat je dingen vooruit pland en dan uitgaat van wat de opdrachtnemer als tijdsduur aangeeft... als je dat niet zou doen en je gaat pas afspraken maken als de vorige klus is afgerond zit je weken 'niets' te doen.

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 10:01

Ja absoluut het gebeurd geen probleem en daar mag iemand en in dit geval ik soms even mijn vuur over spuwen. Dat het zo gaat weet ik, als geen ander. Blijkbaar leek het allemaal Dus te nauw op elkaar maar alles liep gewoon ondanks ruimte verder uit dan nodig was. Daardoor moesten we vlot doorwerken en komen we nu anders uit als gepland. Dus in dat geval dikke pech.

Zoals dubbeldun aangeeft: je gaat van woorden uit, dan x aantal extra dagen. Krijgen we beneden hetzelfde. Keuken en vloer zijn de richtlijnen en dan moet je plannen. Over een jaar lachen we hier allemaal om. We gaan gewoon door.

Vloerverwarming komt vanmiddag en het tegelwerk op de vloer morgen. Dat is altijd mooi vooruitzicht.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:56

Het vervelende is dat de klussen nu voor het oprapen liggen en dat ze op deze manier om kúnnen gaan met gemaakte afspraken.. echt heel vervelend -O- Zeker als je er inderdaad op rekent dat het gewoon logisch verloopt. Zo hebben wij de vloerbedekking ook al liggen en moesten we nog een muur behangen, een andere muur nog deels stucen (opening gemaakt) en verven... goed afplakken dan maar...

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 17:12

xXutopiaXx schreef:
Het vervelende is dat de klussen nu voor het oprapen liggen en dat ze op deze manier om kúnnen gaan met gemaakte afspraken.. echt heel vervelend -O- Zeker als je er inderdaad op rekent dat het gewoon logisch verloopt. Zo hebben wij de vloerbedekking ook al liggen en moesten we nog een muur behangen, een andere muur nog deels stucen (opening gemaakt) en verven... goed afplakken dan maar...


Oeh ja daar zou ik ook niet blij van worden. Wanneer gaat de muur er uit? Ik heb vandaag heel wat afplak mogelijkheden bekeken. Komt vast weer goed.

De muren die moesten zijn getegeld, vloerverwarming erin. Klaar om de vloeren te doen morgen.

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:58

lrm schreef:
visgraat vloer *\o/* Wat we dus niet zelf kunnen doen.

Gaaf! Wij hadden thuis ook zo'n vloer, echt heel mooi... maar wel degelijk door mijn ouders zelf gelegd. Dus hoezo kun je dat niet zelf doen :?

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 22:07

Oke anders gezegd: Willen we niet zelf doen :)

Laten we over aan de profs :Y)

Achterom
Berichten: 23042
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:09

Snap ik, is ook een bult werk :j

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 22:19

Zeker! Respect voor je ouders. Wij beginnen er niet aan. Haha.

Anoniem

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:34

Ik krijg ook visgraat pvc, toen ik mijn vader een filmpje liet zien van het leggen keek ie me aan of ik niet goed was :+

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:20

lrm schreef:
xXutopiaXx schreef:
Het vervelende is dat de klussen nu voor het oprapen liggen en dat ze op deze manier om kúnnen gaan met gemaakte afspraken.. echt heel vervelend -O- Zeker als je er inderdaad op rekent dat het gewoon logisch verloopt. Zo hebben wij de vloerbedekking ook al liggen en moesten we nog een muur behangen, een andere muur nog deels stucen (opening gemaakt) en verven... goed afplakken dan maar...


Oeh ja daar zou ik ook niet blij van worden. Wanneer gaat de muur er uit? Ik heb vandaag heel wat afplak mogelijkheden bekeken. Komt vast weer goed.

De muren die moesten zijn getegeld, vloerverwarming erin. Klaar om de vloeren te doen morgen.


Zit inmiddels al een gat in de muur :P Maar moeten het nog even netjes afwerken.. :Y) Tuurlijk komt dat goed! :D Werkt ff wat minder handig, maar alles kan :j

Relaxed schreef:
Ik krijg ook visgraat pvc, toen ik mijn vader een filmpje liet zien van het leggen keek ie me aan of ik niet goed was :+

Dat hadden wij met ons behang van ribstof _O-

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 09:47

Oh god. Een rib behang hoe gaaf.
Heb je een foto?

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 10:28

Jaa, het is écht heel erg tof! Zag het op m'n werk, in de bestuurskamer.. dat was dan suède, en dacht: dat wil ik ook! Maar na zoeken kwam ik ribstof tegen en dat vond ik nog véél toffer!!! <3 Ik ga even kijken voor een foto.. die heb ik zeker weten :D Alleen is het lastig foto maken :') Oh althans, het effect supertof op de foto te krijgen :P

Afbeelding
Afbeelding

De strepen zijn er inmiddels uit, dit was nog nat van het plakken.. dus nu is het gewoon 1 geheel :+:
Oh en de kleur komt het best overeen met de bovenste foto.. maar je hebt uiteraard verschillende kleuren :D

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 11:12

Wat een gaaf project! Ik ga even mee volgen!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 12:33

xXutopiaXx schreef:
Jaa, het is écht heel erg tof! Zag het op m'n werk, in de bestuurskamer.. dat was dan suède, en dacht: dat wil ik ook! Maar na zoeken kwam ik ribstof tegen en dat vond ik nog véél toffer!!! <3 Ik ga even kijken voor een foto.. die heb ik zeker weten :D Alleen is het lastig foto maken :') Oh althans, het effect supertof op de foto te krijgen :P

[ [url=m/3ldug2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iVrTAb.jpg]Afbeelding[/url] ]

De strepen zijn er inmiddels uit, dit was nog nat van het plakken.. dus nu is het gewoon 1 geheel :+:
Oh en de kleur komt het best overeen met de bovenste foto.. maar je hebt uiteraard verschillende kleuren :D


Heb ik echt nog nooit gezien. Heel vet

De vloer ligt erin. Prettttty

Afbeelding

#zererug

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 14:04

Dankjewel! :D Wij zijn er ook érg blij mee.. en ook vooral érg blij dat we vakmannen hebben laten komen om dat mini-stukje muur te behangen :') Zelf hadden we het totaal verpest haha

Mooi dat de vloer erin ligt! :D :):)

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-19 13:14

Nou badkamer is betegeld. Daar knapt alles zo van op.

Vandaag alles geegaliseerd. Super netjes. *\o/*

Badkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Staaltjes voor het meubel.
Afbeelding

En Egaline

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fijn begin van de week.
We hebben een meubel uitgezocht zaterdag van beton. Deze wil ik op mijn gekochte houten meubel plaatsen.

En de wcrolhouder hahahaha wat een prachtig ding. Heel stom maar ben er blij mee.

Afbeelding

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 13:32

Wauw, wat een wereld van verschil... Echt prachtig. Wat moet dat een voldoening geven!