[VOLG] The final project

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-23 13:55

Lay_D schreef:
Hannanas schreef:
Ohhh en hoe was het? Ben zo benieuwd eigenlijk, naar floaten.


Als eerst zeiden we, lekker al duurde het bij ons beiden wel even voordat we ons daadwerkelijk aan het ontspannen konden overgeven ( iets met dingen die door je hoofd blijven gaan) maar gaandeweg de dag ( uren na het floaten zeg maar) werden we eigenlijk steeds enthousiaster.
Ik heb een vrij droge huid, zo erg dat ik na het douchen, de huid helemaal strak voel trekken zeggen maar. Maar sinds het floaten is dat weg en voelt mijn huid superzacht.


Dit is nog eens een leuke reactie. Fijn dat het voor jullie vooral ook na de tijd heel veel goeds heeft gedaan. En met heel veel plezier ontvangen we jullie nogmaals!


Bedankt allemaal we zijn ook zo onwijs trots. Het is geweldig.

Xritt
Berichten: 607
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 19:32

Wauw en nog eens wauw. Ik vind je muur decoratie echt ontzettend mooi. Mag ik vragen wat je op de wc en tegen de muur bij de tafel hebt?

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 20:19

Wauw! Wat ontzettend mooi en stijlvol gedaan! +:)+

Misschien een stomme vraag, maar wat doe je eigenlijk tijdens het floaten?
Je kunt niet echt in slaap vallen toch? Als je dan in je slaap omdraait heb je meteen een slok zoutwater in je giechel.. :r
Dus gewoon floaten en ontspannen?

Ik ben zo ‘bang’ dat ik daar dan lig en alleen maar lig te piekeren..

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-23 00:17

Zeker! Op de wc een behang. Die heb ik vandaag verrijkt met een mooie bronzen spiegel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En een ixxi in de zithoek.

Namiro: je kan zeker heerlijk in slaap vallen. Dat is alleen maar mooi. Je drijft en omrollen zal daarin niet zonder eigen wil gaan. Dus veel mensen vallen ook heerlijk in slaap.

De eerste 20 minuten is erg onwennig, maar uiteindelijk neemt je lichaam het over. Daarnaast lig je lekker naar een fijn muziekje te luisteren.

Maar als je ooit gaat floaten: zie het als een bijzondere ervaring. Dan laat je het sneller los, ipv dat je komt met de verplichting te ontspannen.

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 11:18

Dat klinkt toch wel heel aantrekkelijk! :j
Ga toch eens een afspraak maken.. helaas zit jij niet in de buurt anders was ik zeker naar jullie gekomen.

Victory-Boy

Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 13:00

Wauw. wat is het mooi geworden! Echt petje af voor jullie.
En wat fijn dat het zo lekker loopt, het is jullie zeker gegund. :)

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 15:57

Wauw!
Wat ziet dat er super gaaf uit zeg zo!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 18:56

Heel erg gaaf geworden en alles weer tot in de puntjes verzorgd, zoals van jullie verwacht :D Echt heel erg vet! Heel veel succes en geluk, maar te zien aan de reacties komt dat wel goed :):)

IlonavL

Berichten: 1163
Geregistreerd: 21-02-07

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 19:26

Werkelijk prachtig geworden! Wat super dat het zo goed loopt, meer dan verdiend!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-23 22:38

Nou daar ben ik weer. We kunnen niet stoppen. Misschien hoort dat wel iets bij ons?

Al maken we het echt steeds mooier en effectiever.

Door de stormloop aan afspraken kunnen we super trots verder kijken. We gaan het stuk achter de spa compleet aanpassen van stallen naar nog twee floats. Deze willen we voor minder valide mensen beschikbaar maken. Dus we blijven nog een tijdje op een houtje bijten, dubbele banen houden en ons knetter hard inzetten zodat we straks nog meer verschillende mensen kunnen aanbieden wat we hebben. Maar dat betekent wel ons paasweekend klussen again

Stallen in 3.2.1. Weg

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ons verkeerd gemeten raam eindelijk hier. Kostte ook weer 18 weken wachten.

Helemaal blij
Afbeelding

Afbeelding

En boompje planten, in een hogere bak nu

Afbeelding


We hebben ons weer vermaakt.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 23:08

Gaaf dat jullie kunnen uitbreiden!
Hoe zit het dan nu met de paarden? Hebben jullie dan geen stalling meer voor mensen buitenaf?
Of hebben jullie nooit de pensionstallen overgenomen?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 23:37

Heerlijk! Je weet ook echt niet van ophouden he!

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 23:44

lrm schreef:
Zeker! Op de wc een behang. Die heb ik vandaag verrijkt met een mooie bronzen spiegel.

[ [url=m/DWxPv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YtQF3q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tJtVI5.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een ixxi in de zithoek.

Namiro: je kan zeker heerlijk in slaap vallen. Dat is alleen maar mooi. Je drijft en omrollen zal daarin niet zonder eigen wil gaan. Dus veel mensen vallen ook heerlijk in slaap.

De eerste 20 minuten is erg onwennig, maar uiteindelijk neemt je lichaam het over. Daarnaast lig je lekker naar een fijn muziekje te luisteren.

Maar als je ooit gaat floaten: zie het als een bijzondere ervaring. Dan laat je het sneller los, ipv dat je komt met de verplichting te ontspannen.



Waar is dit behang van? Zooo mooi! Zeker ook in combinatie met de bronzen spiegel en wasbak!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-23 12:40

Farjen schreef:
Gaaf dat jullie kunnen uitbreiden!
Hoe zit het dan nu met de paarden? Hebben jullie dan geen stalling meer voor mensen buitenaf?
Of hebben jullie nooit de pensionstallen overgenomen?


Zeker we hebben alles over genomen (eerder waren het lessen met onze paarden, nu pension)

Maar we zijn in de tijd al steeds kleiner geworden (mijn ouders hadden er 16/20, wij naar 12)
En toen zijn we weer een deel van ons zelf blijven houden, en hebben nu nog 6 mensen staan. Iedereen die gaat nemen we niets meer voor terug. We hebben nu nog 4 vaste stallen, een loop stal voor 4 en een loopstal voor 3. Maar we gaan nog even kijken hoe verder. Het zou goed kunnen dat we totaal gaan stoppen met pension. Maar we hebben nu nog super leuke mensen dus deze mogen gewoon blijven. :D

Renee: Het is behang van Poespas. Echt heel gaaf vind ik *\o/*

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 09:09

lrm schreef:
Nou daar ben ik weer. We kunnen niet stoppen. Misschien hoort dat wel iets bij ons?

Al maken we het echt steeds mooier en effectiever.

Door de stormloop aan afspraken kunnen we super trots verder kijken. We gaan het stuk achter de spa compleet aanpassen van stallen naar nog twee floats. Deze willen we voor minder valide mensen beschikbaar maken. Dus we blijven nog een tijdje op een houtje bijten, dubbele banen houden en ons knetter hard inzetten zodat we straks nog meer verschillende mensen kunnen aanbieden wat we hebben. Maar dat betekent wel ons paasweekend klussen again

Stallen in 3.2.1. Weg

[ [url=m/8JvGnO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DzDvJx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/r1S52s.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/RAlBFf.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ons verkeerd gemeten raam eindelijk hier. Kostte ook weer 18 weken wachten.

Helemaal blij
[ [url=m/3BX65X.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fRPnF5.jpg]Afbeelding[/url] ]

En boompje planten, in een hogere bak nu

[ [url=m/9oyxX8.jpg]Afbeelding[/url] ]


We hebben ons weer vermaakt.


Heel gaaf! En wat mooi ook dat jullie float zo’n succes is.

Waar is de bak van de olijfboom van? Ben ook op zoek naar zoiets voor een olijfboom!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-23 12:30

Het is een cortenstalen bak. Dus straks net zo roestig als de voorkant en onze middenbak

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 22:02

lrm schreef:
Renee: Het is behang van Poespas. Echt heel gaaf vind ik *\o/*


Bedankt, ik ben al jaren ‘fan’ van “the wooden face” van Daisy James, maar die prijs is om te janken…

Dit is de eerste die er in de buurt komt, dus wie weet hangt hij binnenkort ook bij mij!!! Tnx!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-23 23:42

renee16 schreef:
lrm schreef:
Renee: Het is behang van Poespas. Echt heel gaaf vind ik *\o/*


Bedankt, ik ben al jaren ‘fan’ van “the wooden face” van Daisy James, maar die prijs is om te janken…

Dit is de eerste die er in de buurt komt, dus wie weet hangt hij binnenkort ook bij mij!!! Tnx!


Die heb ik ook heel lang overwogen. Heb nooit de prijs opgevraagd wou eerst verliefd zijn. Maar na het foute behang kwam deze voorbij en toen wist ik, dit is hem!

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 23:31

Oké ik hou het topic weer slecht bij. Maar dit zijn meestal niet de leukste foto's. Maar we gaan weer aan de gang!

Het moet even in delen.

We hebben geprobeerd om iets meer ruimte op de plas te krijgen bij de paarden. De tegels die allemaal uit de straat kwamen voor de spa hebben we her gebruikt.

Eerst een nieuwe plek voor de trailer (stukje wal eraf en naar achter duwen)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Toen een verharde plek voor de aanhanger en voor het kleine aanhangertje een afdakje gemaakt.

Eerst slopen

Afbeelding
En opruimen


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe plantjes in de bak
Afbeelding

En lampjes bij de boom geplaatst
Afbeelding


Morgen zal ik deel 2 plaatsen

Nymphe

Berichten: 506
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: omgeving Emmen

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:14

Ziet er meteen weer strak uit zo. Je hebt de mannen mooi aan het werk gehad! :D

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:24

wauw jullie hebben weer een berg werk verzet <3

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-23 13:06

Nymphe schreef:
Ziet er meteen weer strak uit zo. Je hebt de mannen mooi aan het werk gehad! :D


Haha ja vooral mijn man (en ik) Zie je hem altijd blij kijken. Voor al mijn poedersuiker :j zieltje
Laatst bijgewerkt door lrm op 26-05-23 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-23 13:18

En dan next..

Als je alles van te voren weet doe je dingen anders. Dus we moesten de tuin weer open graven voor de riolering. Dat was echt iets waar we tegen op zagen.


Afbeelding

Maar hebben meteen twee nieuwe sproeiers voor de tuin geplaatst. Dus hebben er maar een noodzakelijk iets van gemaakt

Daarna de fundering uitgraven en de nieuwe beton bekisting voorbereiden

Even foto van mezelf gemaakt, anders doe ik steeds niets. Want meneer zal eens een foto maken.
Afbeelding

Riolering erin

Afbeelding

De nieuwe parkeerplaatsen voorbereiden.

Afbeelding

Even wat kracht erbij
Afbeelding


Afbeelding

En weer vol leggen


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

We hebben ons wat tijd in de week gekocht door Henry. Die gaat voor ons het grote stuk maaien. Ik kan nu elke dag al van hem genieten. Heerlijk.

Afbeelding

Nu kan ik dit weer mooi gaan vol planten.

Even rust dit weekend en dan op naar beton week. Volgende week zit alles qua vloer er weer in. *\o/*

_Lorette_

Berichten: 12084
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 13:45

Wat hebben jullie weer een werk verricht! Ook als het 'af' lijkt, dan verzinnen jullie steeds iets om het nog mooier en/of praktischer te maken.

Mochten jullie ooit les gaan geven, dan houd ik me aanbevolen. :P Wij zijn thuis allemaal niet handig en ik was dat zo graag wél geweest.

lrm

Berichten: 3392
Geregistreerd: 17-11-08

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-23 13:50

Haha lorette: les geven wij bij ons aan huis. Gratis en voor niks. Wel even een eigen schop mee nemen. Dan kun je mooi helpen.

Lief iedereen bedankt altijd voor jullie opbeurende reacties. We doen hard ons best om er iets prachtigs van te maken.

Ik heb als de uitbouw er aan zit ook de volgende al weer op de planning. Ik wil varkentjes. Lijkt me zo gaaf. Maar wel op mijn twist.... ik schat dat ik hier over een half jaar/ 3 kwart jaar iets meer informatie over kan geven. Want ik heb iets enorm leuks verzonnen.