Bath bucket of Tubble?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lastig
Berichten: 791
Geregistreerd: 30-09-09

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 17:36

Ben ik blij dat ik laatst toch de knoop doorhakte. Ik moest 2 weken wachten en krijg hem als goed is maandag. Vond dat al lang
Maar januari is helemaal nog ver weg

Amyyy

Berichten: 3498
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:24

Speciaal voor jullie even een foto gemaakt. 2 meiden van 1.68 erin, daar is hij niet voor geschikt :Y) Afbeelding

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:49

Ik heb gewoon een rechthoeking opblaasbadje. Lijkt erg veel op de tubble maar is maar een tiende van de prijs. En oke, iets minder hoog. :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 11:33

Ik was denk ik een van de laatsten die van tegeldepot nog een geleverd heeft gekregen. Het zitten erin valt mij heel erg mee, eruit opstaan nadat al het water eruit gelopen is iets minder :+
Desondanks denk ik dat ik hem toch weer weg doe, hij neemt me toch te veel ruimte in de badkamer in.... met douchen staat hij gewoon in de weg en ik weet niet waar ik hem anders kan laten, helaas.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 11:40

Waar ik in heb zitten dobberen gaat hij na gebruik de logeerkamer op. Leeg en schoon in een hoekje. Uitstappen met water gaat beter. :j

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 12:04

Lalidan schreef:
Ik was denk ik een van de laatsten die van tegeldepot nog een geleverd heeft gekregen. Het zitten erin valt mij heel erg mee, eruit opstaan nadat al het water eruit gelopen is iets minder :+
Desondanks denk ik dat ik hem toch weer weg doe, hij neemt me toch te veel ruimte in de badkamer in.... met douchen staat hij gewoon in de weg en ik weet niet waar ik hem anders kan laten, helaas.


PB gestuurd, ik heb interesse! :D

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:06

Ach balen, ben ik net te laat haha
Ik heb al een advertentie op marktplaats gezet maar ben niet de enige die opzoek is zag ik al, verzenden is al snel 13 euro via postNL dus dan moet je ook net geluk hebben dat hij in de buurt wordt aangeboden.

lastig
Berichten: 791
Geregistreerd: 30-09-09

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 13:23

Ik vind hem voor de kinderen 2 en 4 jaar echt ideaal.
Denk niet dat ik er ooit zelf ik ga zitten haha.

NaomixZanzi

Berichten: 97
Geregistreerd: 09-08-14

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:15

Mocht iemand hem weg willen doen. Ik neem hem graag over :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 00:13

Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Huis, tuin en techniek. Daar past het beter. :)

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:15

Ik had binnen een half uurtje een reactie op mijn advertentie op marktplaats, morgen gaat mijn zus hem voor me ophalen want ze komt in de buurt. Dan zondag avond lekker badderen *\o/*

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:39

Heerlijk!! Wel een foto plaatsen he! (aangekleed uiteraard)

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:59

DemDeempel schreef:
Ik had binnen een half uurtje een reactie op mijn advertentie op marktplaats, morgen gaat mijn zus hem voor me ophalen want ze komt in de buurt. Dan zondag avond lekker badderen *\o/*


Wat goed, misschien moet ik dat dan ook maar doen, want ik heb niets meer gehoord van Lalidan. :o

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:09

Pb wel gelezen! Ik merk dat soms berichten niet aankomen/verzuipen in de andere pb s

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:55

@SassyMoon, ik had de advertentie al op gereserveerd staan omdat ik hem er pas af wilde halen als hij binnen is maar ik heb nog een berichtje gekregen of ik nog opzoek was, je kunt het beste gewoon een advertentie op marktplaats zetten. Verzenden is wel 13,90 euro dus dat is wel een beetje zonde als ze ver weg zitten

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:07

@DemDeempel bedankt, Lalidan heeft gereageerd, ik wacht nog even af of zij ergens woont waar het voor mij gemakkelijk af te halen is, Zeewolde (Tegeldepot) was voor mij wel lekker in de buurt.

Livion

Berichten: 191
Geregistreerd: 04-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 19:43

Door dit topic heb ik de Tubble leren kennen en die heb ik nu sinds een paar dagen in huis.
We hebben plannen om de badkamer te verbouwen en dan komt er een bad. Dat gaat waarschijnlijk nog een tijdje duren en ik miste een bad dusdanig dat ik dit wilde proberen ter overbrugging.
Tot nu toe bevalt hij erg goed! Stevig, snel opgeblazen en ruimer dan verwacht. We hebben eerder een bad van 170cm gehad en deze voelt absoluut niet krapper.

Als ik eraan denk, zal ik morgen wat foto's plaatsen.

Jasia

Berichten: 6755
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-18 20:49

Livion; is de tubble ook gemakkelijk weer op te bergen?

SassyMoon
Berichten: 288
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:35

Wauw, hoeveel geluk kun je hebben op een druilerige decemberdag? Gelukkig zag ik de post van Lalidan dat ze haar bathbucket wegdoet. Gelukkig was ik vandaag vrij. Gelukkig zat ik vanochtend nog achter de computer toen haar berichtje binnen kwam. Gelukkig zat ik vandaag op haar route. Ze heeft hem zelfs naar mijn huis gebracht. Blij, blij, straks lekker badderen!

Unicorn_xX

Berichten: 149
Geregistreerd: 21-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:03

Afbeelding



Ik heb ook de Tubble gekocht.
Super blij mee! :D Mijn vriend is ook helemaal enthousiast! Die vond het een geniale aankoop.

Hij is heel snel opgepompt en ook zo leeg te halen om hem weer op te bergen. Hij past net in onze kleine badkamer.

Dit weekend ga ik ouderwets bij mijn moeder slapen en neem ik de Tubble ook mee zodat zij ook een keer weer in een bad kan zitten :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:07

SassyMoon schreef:
Wauw, hoeveel geluk kun je hebben op een druilerige decemberdag? Gelukkig zag ik de post van Lalidan dat ze haar bathbucket wegdoet. Gelukkig was ik vandaag vrij. Gelukkig zat ik vanochtend nog achter de computer toen haar berichtje binnen kwam. Gelukkig zat ik vandaag op haar route. Ze heeft hem zelfs naar mijn huis gebracht. Blij, blij, straks lekker badderen!

:)) het is jouw geluksdag geloof ik! Lekker badderen straks, het was zeker geen straf even langs te rijden!

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:14

Wat super SassyMoon dat je dan via bokt toch aan een bath bucket kan komen, en wat lief van je Lalidan dat je hem helemaal kwam brengen. Laat je weten hoe je eerste bad is bevallen Sassymoon?

@Unicorn_xX ziet er heerlijk uit maar is het niet een enorm karwei dat ding elke keer te moeten opblazen en leeg laten lopen, en droogt hij wel goed op voordat je hem kan opruimen?

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Bath bucket of Tubble?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:32

zag gister zon plastic op marktplaats staan

Unicorn_xX

Berichten: 149
Geregistreerd: 21-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 15:00

DemDeempel schreef:
@Unicorn_xX ziet er heerlijk uit maar is het niet een enorm karwei dat ding elke keer te moeten opblazen en leeg laten lopen, en droogt hij wel goed op voordat je hem kan opruimen?



Nee hij is in 1 minuut opgeblazen. Het meeste karwei vind ik om hem vol te laten lopen met water :') dat duurt zo lang (maar nou is de waterdruk ook niet zo hoog hier volgens mij & misschien ben ik gewoon ongeduldig.)

Na gebruik het bad laten leeglopen en even afspoelen met de douche en drogen met een handdoek. Ik zet hem vaak nog even rechtop zodat hij verder kan drogen en dan laat ik de lucht ontsnappen.

Het leeglopen(de lucht) is zo gedaan, net als het opvouwen en opbergen trouwens. Kan je vergelijken met een éénpersoons luchtbed denk ik.

Livion

Berichten: 191
Geregistreerd: 04-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:56

Jasia schreef:
Livion; is de tubble ook gemakkelijk weer op te bergen?


Dat is heel goed te doen. Er zit een opbergtas bij waar je het bad, het pompje etc. in kunt opbergen.
Om hem leeg te laten lopen, trek je twee grote ventielen open en dan loopt bijna alle lucht er direct uit. Na een paar seconden de laatste lucht eruit duwen en je kunt hem eenvoudig opvouwen.
Het drogen vind ik denk ik het meeste werk (los van het vullen inderdaad :D). Bij ons kan hij echter prima rechtop in de badkamer staan als ik hem niet gebruik.

Zoals Unicorn_xX ook al schrijft, is het opblazen echt zo gedaan. Je hebt er aparte slangen voor om in beide ventielen in één keer lucht te blazen, maar je kunt de pomp ook direct op het ventiel zetten. Dat doe ik nu, voor mij is dat minder gedoe en dan ben ik alsnog binnen een minuut klaar.