Bath Bucket, ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 18:27

Debbie schreef:
Bij mij is de afvoer juist drama -O-

Ik heb de normale bathbucket maar als ik daar aan de binnenkant het dopje open zet dan moet ik dat rubberen uiteinde van de slang wel vasthouden over dat plastic ding die uit het bad komt anders schiet ie eraf en vliegt al het water alle kanten op.. (Oké dit is een heel goed verhaal :') )



ik begrijp precies wat je bedoelt. :D
Dat is bij mij ook 2x gebeurt en nu komt er dus iets water langs de slang

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 19:33

Ik heb de slang er niet aan, alleen het tuutje zit er aan de buitenkant aan. Wel haal ik de stop er niet helemaal uit bij het leeg laten lopen. Het water komt er met zo'n rotgang uit anders.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 19:49

Ik heb geen lekkage, maar heb dan ook.alles afgedicht met isolatietape, tussen de aansluitingen en er om heen. Heb extra 2 meter slang. Bij de Hornbach gekocht en die er ook nog aan, afvoer loopt achter mijn droger langs de douche cabine in. Bad moest wel op pallets zodat hij hoog genoeg stond voor de afvoer vh water.

En stik irritant afvoer vh bad ( heb zo'n vouw ding) zit niet helemaal onderaan, dus loopt niet vanzelf helemaal leeg.

Pas er redelijk in.met mijn 1.87, wel het bankje er niet ingeplakt, maar onder het bad dikke bsdhandoek opgebouwen dan zit ik wel zacht.

Pas hier prima in. Blij mee, alleen bruisballen vind ik geen lol aan, wil bubbels!!!

Bijna lege strandbal als kussen voor mijn hoofd op de wasmachine en half vol kinderzwembandje om af en toe je voeten nog meer te laten zweven zodat ze boven water drijven.

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:42

Jij hebt toch het opvouwbaar bad van de Telegraaf Sjolvir? Kun jij je benen daar volledig in strekken met jouw lengte? Hij is namelijk maar 1.00m lang van binnen (en ik heb opgemeten dat ik van kont tot voet echt wel 1.20m nodig heb om mijn benen te kunnen strekken).

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:57

Ik heb net weer heerlijk in mijn Tubble gelegen. Hij is nu aan het leeglopen, zo even leegpompen en weer opvouwen. Top systeem.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:40

x_spekkie_x schreef:
Jij hebt toch het opvouwbaar bad van de Telegraaf Sjolvir? Kun jij je benen daar volledig in strekken met jouw lengte? Hij is namelijk maar 1.00m lang van binnen (en ik heb opgemeten dat ik van kont tot voet echt wel 1.20m nodig heb om mijn benen te kunnen strekken).


Ja, die en klopt uiteraard kan ik ze niet gestrekt houden.
Heb bijgeleverde zitding er niet in, want dan steken schouders te ver boven water, dus zit op bodem en benen kunnen niet gestrekt, maar ik kan wel zo goed als helemaal onder water (oke… hoofd niet..), wel met gebogen benen en wat scheef, maar he! Is beter dan niets.

Ben er wel blij mee, gisteren er lekker ingezeten. Ik haal hem niet elke keer weg, dan kan je me dood van de vloer rapen, schiet hij zijn doel, even ontspannen volslagen voorbij, dus bij mij blijft hij staan. Past echt precies!!! Tussen wasmachine en droger.

Stomme bruisballen er gisteren weer ingedaan en daarna bubbeltjes sop, bad moet bubbels hebben!!!

watnou1
Berichten: 975
Geregistreerd: 26-11-05

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:51

Na alle verhalen te hebben meegelezen, getwijfeld over Barth Bucket , maar vandaag toch een tubble besteld.
Hopelijk komt hij morgen binnen !

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:05

Ik heb vorige week in een gewoon bad in een hotel gezeten. Ik vind m'n bathbucket toch fijner. Bij dit bad staken m'n knieen, halve buik, boobies en m'n schouders boven water.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:08

Ik geef dit topic even een schopje! *\o/*
Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen tot nu toe, gebruik je het bad nog steeds?

Ik heb een zoontje en verwacht over 5 maandjes nog een zoontje. Nu leek de bath Bucket 2.0 mij ideaal omdat mijn zoontje van 1,5 hier ook lekker in kan badderen. Maar twijfel erg of ik een opblaasbare zal nemen of de bath Bucket 2.0.
Voor de gene die al een opblaasbare hebben, vinden jullie het opbergen niet steeds een gedoe? Lijkt mij echt enorm veel werk telkens.

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:35

Ik gebruik mijn bucket inmiddels al ruim 1,5 jaar. Zit er bijna elke dag in.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:40

Debbie schreef:
Bij mij is de afvoer juist drama -O-

Ik heb de normale bathbucket maar als ik daar aan de binnenkant het dopje open zet dan moet ik dat rubberen uiteinde van de slang wel vasthouden over dat plastic ding die uit het bad komt anders schiet ie eraf en vliegt al het water alle kanten op.. (Oké dit is een heel goed verhaal :') )


Ik heb daar een tie wrap omheen gedaan want dat gebeurde mij ook telkens. Nu niet meer :D

magda_90
Berichten: 32280
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:43

Zeker. :+:
Ook een hele collectie aan badmelk in Duitsland ingeslagen haha.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 15:53

Air schreef:
Debbie schreef:
Bij mij is de afvoer juist drama -O-

Ik heb de normale bathbucket maar als ik daar aan de binnenkant het dopje open zet dan moet ik dat rubberen uiteinde van de slang wel vasthouden over dat plastic ding die uit het bad komt anders schiet ie eraf en vliegt al het water alle kanten op.. (Oké dit is een heel goed verhaal :') )


Ik heb daar een tie wrap omheen gedaan want dat gebeurde mij ook telkens. Nu niet meer :D


Ik heb er gastape tusen gedaan en electriciteits tape eromheeen, bij verlengstuk, ik had nameljik ook nog 2 meter meer slang nodig.

De 2.0 vouwversei bevalt me super.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 16:02

Ik heb de normale bathbucket, ik gebruik hem zeker 3 x in de week. Ben er echt heel erg blij mee. Ik heb lekker badzout voor erin en ik heb zo'n bamboe plank voor erover waar ik m'n tablet op kan zetten zodat ik m'n boek kan lezen.

Anoniem

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 16:20

Ik ben nog steeds gek op mijn bucket 2.0. Wat een heerlijk ding. Ik zit er soms makkelijk een hele film in en dan is het water nog niet koud.

Amyyy

Berichten: 3498
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 16:30

Ik heb ook de normale bath bucket en gebruik hem 2x in de week. Ik kan er echt goed 2-3 uur in zitten :j :Y) boekje, filmpje, theetje, echt heerlijk

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 16:55

Ah goede tip van die tiwrap! Ik doe nu telkens tape maar dat moet ik wel de hele tijd vervangen.

Sinds ik de bathbucket heb gebruik ik mijn opblaasbad helemaal niet meer, is toch veel meer gedoe. Nu in de winter heb ik mijn bathbucket ook gewoon op z'n kop in de douche staan, gebruik hem zeker elke week.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:08

Ik zet hem op z'n kant als ik wil douchen dan pas ik er nog prima naast.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:21

Heeft iemand toevallig een 2.0 op de foto thuis staan? Ben heel erg benieuwd, filmpjes lijken niet echt realistisch. Verder las ik wat over niet leveren, via Groupon. Stond nu 1tje op soort vergelijkbare website. Misschien toch bij Bol.com bestellen voor 20 euro meer? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:42

https://opvouwbad.nl/product/opvouwbad-deluxe/ ik zou hem gewoon rechtstreeks hier bestellen, daar komen ze vandaan.

Nu ook een grijze zie ik!
Maar ik ben nog steeds happy met mijn girly roze!

Anoniem schreef:
[ [url=m/pMqdqz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ietwat onderuit gezakt, mn benen overstrekt, mijn hielen raken het einde van het bad niet. (ik ben 1.65m) Love it!
Past precies in mijn badkamer. En mijn dikke billen zitten niet eens klem. :')


EDIT: Hij staat in de woonkamer achter de deur, die staat open, dus uit het zicht. En pakken en uitklappen is zo gebeurd. Leeglopen duurt ietsje langer, maar als hij leeg is inklappen en wegzetten is binnen de minuut gedaan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-20 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:53

Mijne staaat klem tussen wasmahcine en droger op verhoging v. Pallets anders zat ik te laag met de afvoer on douchcabine.

Kan morgen foto maken nu al best donkre in badkamer.

Ik laat hem staan, anders veels te verl werk,heb hrm gekohct om wat te kunnen ontspannen, weer opriumenis te veel werk. Slang ligt schter droger langs douchcabine in.

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 21:59

Lijkt mij ook echt zo heerlijk! Ik denk dat ik morgen maar een bestelling ga plaatsen

Anoniem

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 22:21

Ik heb de 1.0 en ben er nog steeds happy-de-peppie mee! Zelfs nu ik 27 weken zwanger ben pas ik er nog samen met mijn peuterpubertje in <3

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 23:17

ik heb ook de kleine versie. Heerlijk, minimaal 2x per week een uur of anderhalf uur erin met een boekje erbij

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Bath Bucket, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:07

Hier de gewone bath bucket en zit er minstens 2x in de week in, heerlijk filmpje in kijken etc