FUN-da!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:01

Britta31 schreef:
Nico en Tine.Kwartje valt nu pas.


Rebecca schreef:
_O- hier ook Britta

:7 :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:08


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:19

Gevalletje je verwacht het niet achter de gevel aan te treffen :D

Zou de zebra bij se koop inzitten ? :))

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:21

En de alpca's?

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:27


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:48

Dicht aan straat vind ik zelf weer geen enkel probleem zolang het geen idioot drukke weg is
Voortuinen zijn zo overrated, je moet het bijhouden , maar je doet er verder weinig mee (gezellig in de tuin zitten oid)

manzano

Berichten: 23969
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:51

Ik zou dat dus niet willen zo dicht aan de straat. Ben heel blij met m'n voortuin.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:54

Ik heb nu een voortuin van 6 meter diep
Twee was genoeg geweest, die 4. Had ik er liever achter bij gehad
Nu ben ik een tuin aan het onderhouden die ik alleen zie als ik aan kom of weg ga :+

Serenity350
Berichten: 1383
Geregistreerd: 06-12-16
Woonplaats: Omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:37

Sonja_vR schreef:
Dicht aan straat vind ik zelf weer geen enkel probleem zolang het geen idioot drukke weg is
Voortuinen zijn zo overrated, je moet het bijhouden , maar je doet er verder weinig mee (gezellig in de tuin zitten oid)

:j Eens. Over ons huis wordt vaak gezegd, platgooien en achterop het perceel opbouwen, lekker ver van de weg af. Terwijl ik nu juist een enorme tuin en aangesloten weiland achter het huis heb met veel privacy. Heb liever mn huis aan de weg dan mn hottub. 8-)

manzano

Berichten: 23969
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:40

Heel ver naar achter zou ik ook niet willen, maar wat meters wel.
Ik zie m'n tuin ook als ik binnen op de bank zit. Beter zo dan al die voetgangers die naar binnen loeren :=

Heb er een huis voor laten gaan omdat ik het echt niks vind zo direct aan de weg.

Serenity350
Berichten: 1383
Geregistreerd: 06-12-16
Woonplaats: Omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 20:48

manzano schreef:
Heel ver naar achter zou ik ook niet willen, maar wat meters wel.
Ik zie m'n tuin ook als ik binnen op de bank zit. Beter zo dan al die voetgangers die naar binnen loeren :=

Heb er een huis voor laten gaan omdat ik het echt niks vind zo direct aan de weg.


Zie nu pas op het linkje dat hij inderdaad echt "aan" de weg zit. Ja, dat vind ik ook wel een ander uiterste. Mag nog wel wat ruimte tussen voor mijn voorkeur. Maar moet wel eerlijk zeggen, indien de rest echt perfect zou zijn zou ik het overwegen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34696
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:19

Wij hebben nu ook amper een voortuin. Ik mis het niet. Het is ook niet zo dat je gigantisch te kijk zit daar.

Anoniem

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:31

Vorige huis zaten wij ook gewoon in de voortuin, als de zon daar stond..

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 22:04

Die zebra! Grappig :)

Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 22:09

Sonja_vR schreef:
Dicht aan straat vind ik zelf weer geen enkel probleem zolang het geen idioot drukke weg is
Voortuinen zijn zo overrated, je moet het bijhouden , maar je doet er verder weinig mee (gezellig in de tuin zitten oid)

Het gaat mij niet zo zeer om een voortuin dan wel om de afstand tot de straat en/of de stoep. En dan met name om het naar binnen kijken en geluid van verkeer.

_Nelleke_

Berichten: 8063
Geregistreerd: 02-11-07

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 08:14

Ik vind een grote voortuin ook zonde. Onze voortuin is straks 30 meter (net verhuisd, zijn nog aan het bouwen), terwijl onze achtertuin 'maar' 20 meter is. Vind het echt super zonde van de 'loze' ruimte, maar we moesten 30 meter van de weg af bouwen dus het kon niet anders.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 08:15

Hier ook geen grote voortuin. Doorgaans ga je toch niet in de voortuin zitten dus dat vind ik ook zonde van de loze ruimte.
Ik vind het binnenplaatsje wel superleuk!

Ceetje_bokt
Berichten: 5177
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 08:45

Sonja_vR schreef:
Dicht aan straat vind ik zelf weer geen enkel probleem zolang het geen idioot drukke weg is
Voortuinen zijn zo overrated, je moet het bijhouden , maar je doet er verder weinig mee (gezellig in de tuin zitten oid)

Wij wonen ook direct aan de straat (polderweg, niet druk) en daar had ik ook eerst mn bedenkingen over. Gelukkig totaal geen last van en ik hoef alleen m’n geveltuintje bij te houden.

Ik kan er niet de vinger op leggen, maar ik het huis spreekt me totaal niet aan.

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 08:51

Dat huis in jabeek is geen probleem dat het aan de weg staat, ik ben in het dorp ernaast opgegroeid en heb in jabeek op school gezeten. Het is een gehucht (zonder supermarkt) waar eigenlijk alleen auto’s komen die daadwerkelijk in het dorp moeten zijn en daar wordt dus helemaal niet hard of veel gereden, in de avond/nacht is de straat daar gewoon verlaten

Dat hek aan de rechterkant op deze foto grenst trouwens aan het schoolplein, wat wij vroeger als 10 jarige penny’s die paarden allemaal hebben gevoerd broodjes jam enzo want wij vonden dat er een hele sielughe pony stond

Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34696
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:10


manzano

Berichten: 23969
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 09:15

litilaura schreef:
Dat huis in jabeek is geen probleem dat het aan de weg staat, ik ben in het dorp ernaast opgegroeid en heb in jabeek op school gezeten. Het is een gehucht (zonder supermarkt) waar eigenlijk alleen auto’s komen die daadwerkelijk in het dorp moeten zijn en daar wordt dus helemaal niet hard of veel gereden, in de avond/nacht is de straat daar gewoon verlaten

Het blijft voor mij een absolute no go.
Heeft niks met auto's te maken. Die 5 meter naar achter die ik nu heb maken echt geen verschil qua geluid. Helaas haha.

manzano

Berichten: 23969
Geregistreerd: 22-10-01

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 10:14

Die in Elst is mooi. Fraai achteruitzicht ook idd!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:08

Dat huis van Nico en Tine, wauw wat een ranzigheid. Dat is vast niet zomaar verkocht.

Dat huis in Varik vind ik prachtig <3 en die in Elst ook <3

Las vanalles over wonen bij fabrieken. Bij de broodfabriek (dezelfde als Relaxed) in de buurt vond ik nooit een straf, dat rook heerlijk! Maar gelukkig rook dat je dat binnen verder niet. Verder woonde ik daar overigens minder graag, maar dat had een andere oorzaak :+ in t dorp waar ik nu woon zijn geen fabrieken, scheelt weer.

Bij mijn ouders in de buurt (paar km verderop) staat een grasdrogerij, dat kan ook nog wel een typisch muffig luchtje geven. Maar dat ruik je bij hun zelden gelukkig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:11


Kymalin

Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 11:16

Die is zeker niet verkeerd! Mooi huis en mooie stallen. Alleen zonde dat ze de gebinten wit hebben geverfd maar voor de rest.... als ik 20 jaar jonger was en een zak met geld had dan ging ik er voor :j