Cryptocurrency

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 22:55

Nou het moet nog wel stukkie lager wil ik weer inkopen

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 18:49

nog maar een miem dan..

Afbeelding

Mars

Berichten: 33268
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 18:59

Needje schreef:
Nou het moet nog wel stukkie lager wil ik weer inkopen


Dat, zeker ETH moet nog wel wat verder zakken voor ik bij koop.

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 20:44

Gypsy schreef:
nog maar een miem dan..

[ [url=m/oEUaPX.jpg]Afbeelding[/url] ]

De maand is nog niet voorbij he, maar ik begin ook een beetje te twijfelen.. :')

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 00:18

De ath is al geweest hè paar weken terug?
Het blijft geen feest :P
Was dan wel oktober... maar toch :+

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 00:42

Denk jij dat dit t dan is geweest voor dit jaar? Ik verwacht echt nog een grote stijging, ookal is de ATH al hoger gezet in oktober.

Suzanne F.

Berichten: 49263
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 09:32

We gaan weer in de lift! Toch blij dat ik iets bijgekocht had. Je weet nooit of je de dip koopt natuurlijk maar het lijkt of ik toch mazzel had dit keer. Nu even doorzetten naar een ath in december hoop ik.

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 10:13

J0anieke schreef:
Denk jij dat dit t dan is geweest voor dit jaar? Ik verwacht echt nog een grote stijging, ookal is de ATH al hoger gezet in oktober.

Eind vh jaar is altijd lastig te voorspellen. Persoonlijk denk ik niet dat dit het is, maar hij kan ook traag naar boven gaat kruipen met steeds een terug val als veel mensen uit emotie gaan traden.
Dat zie je natuurlijk ook wel aan veel berichten "oh hij breekt uit" "oh hij stort in" :D
Wat mij betreft altijd wel de beste periode als je je positie wil vergoten. :)

_bloempje01_

Berichten: 1406
Geregistreerd: 24-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 15:29

Zo het gaat weer lekker. Mijn Avalanche is ondertussen x 300%. Had ik nu maar meer ingelegd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 15:52

_bloempje01_ schreef:
Zo het gaat weer lekker. Mijn Avalanche is ondertussen x 300%. Had ik nu maar meer ingelegd :')

Ik hoop dat als je in de toekomst kon kijken je je gaven wel voor wat beters zou gebruiken dan jezelf verrijken.

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 16:13

enzino schreef:
_bloempje01_ schreef:
Zo het gaat weer lekker. Mijn Avalanche is ondertussen x 300%. Had ik nu maar meer ingelegd :')

Ik hoop dat als je in de toekomst kon kijken je je gaven wel voor wat beters zou gebruiken dan jezelf verrijken.

Wat is dit nu weer voor rare reactie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 16:22

Gewoon een grapje omdat iedereen altijd roept "had ik er nou maar meer ingelegd" als een prijs omhoog gaat. Ja, als we van tevoren met zekerheid wisten wat er zou gebeuren, dan zouden we allemaal miljarden op de bank hebben. Of, dan zouden we die gaven ook kunnen inzetten om iets te doen wat "nuttiger" is voor de mensheid dan zelf rijk te worden (oorlogen voorkomen, medicijnen ontwikkelen die eigenlijk pas over 20 jaar uit zouden komen, je kalkoen uit de oven halen voordat je per ongeluk de temperatuur te hoog zet, etc).

Blijkbaar wist je de toekomst niet en heb je niet zoveel ingelegd. Wees bij met je x4 en trek je niet aan wat ik erover schrijf op een anoniem forum.

_bloempje01_

Berichten: 1406
Geregistreerd: 24-10-07

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 19:45

Okeeeeeee

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 19:58

_bloempje01_ schreef:
Okeeeeeee

Dus dat :P

Mars

Berichten: 33268
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-21 20:41

:')

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 08:46

ICX had mooi een verkoop op 2,20 gehit. En kon vanmorgen op 2 weer mooi inkopen. :D
Als ik dat had geweten had ik meer verkocht. O:)
:') :') :') :') :')
(sorry, maar het is stiekem ook wel echt een dooddoener :D )

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 13:52

@enzino ???? waar komt deze frustratie vandaan?



Hier dit weekend een stoomcursus crypto gehad van mijn schoonbroertje, Kucoin account is er en ik ga komende maand voor het eerst wat Radix kopen. Nu ik er meer over heb gelezen en meer van snap is dat echt wel een coin met veel potentie. De technologie werkt heel anders dan bitcoin en ethereum, en Radix is het eerste platform dat oneindig schaalbaar lijkt zonder dat dit ten koste gaat van het decentrale karakter van blockchain. Wanneer ze die technologie echt op de markt brengen zal het hard gaan, dus.

Marigold

Berichten: 12589
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 13:58

Leuke tip Soepblik, zal er ook eens naar kijken.

Enzino was even op de filosofische tour denk ik, vond het wel grappig random zo ineens.

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 14:25

En met welke gedachte ge je "komende maand" kopen en heb je niet al gekocht?
Omdat ie al veel gestegen is en je wacht op een goeie dip?

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:12

Needje schreef:
En met welke gedachte ge je "komende maand" kopen en heb je niet al gekocht?
Omdat ie al veel gestegen is en je wacht op een goeie dip?


Omdat ik op dit moment geen geld heb wat ik kan missen! :) En volgend maand wel. Dus dan even kijken naar een goed moment.

_bloempje01_

Berichten: 1406
Geregistreerd: 24-10-07

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:35

Klinkt goed die Radix maar als ik goed kijk nog niet te koop via bitvavo.

Huertecilla

Berichten: 26854
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 15:54

enzino schreef:
Gewoon een grapje omdat iedereen altijd roept "had ik er nou maar meer ingelegd" als een prijs omhoog gaat. Ja, als we van tevoren met zekerheid wisten wat er zou gebeuren, dan zouden we allemaal miljarden op de bank hebben.


...en is die ´rijkdom´ waardeloos omdat iedereen het heeft.

Het grote voordeel van de huidige crypto ´markt´ ligt in de laagdrempelige keuzes die het de individuele ´belegger´ (m/v) geeft.
Omdat het nieuwe is, zijn de mogelijkheden volop in ontwikkeling. Door die snelle ontwikkeling is het toenemend complex. Door de mógelijkheden op hoge rendemementen is het oh zo verleidelijk om te rennen voor je veilig kan lopen.
Ook omdat het nieuw is, zijn er relatief nog maar heel weinig investerders in bezig. Het is een groeimarkt. De gemiste kansen komen echt weer.

Stel een strategie op. De enorme verschillen tussen het crypto ´goud´ zoals Bitcoin/Ethereum en tulpenhandel zoals bijvoorbeeld Doge maakt dat hier twee totaal verschillende manieren van investeren voor nodig zijn. Fan-tokens zijn wéér een heel andere en net als de techno gebasseerde ´munten´ bijna meer beursaandelen. Etcetera.

Omdat verschillende platforms inmiddels stevig gevestigd zijn en het grootste zijn die twee factoren eigenlijk belangrijker dan het wellicht béter/flexibeler zijn van nieuwe platforms.
Vergelijk het met VHS versus Betamax en V2000. Téchnisch minder won VHS toch vanwege de voorsprong in omvang.

Nogmaals; maak een plan. Lange termijn, korte termijn. Het is niet anders dan lange- en korte termijn lénen voor verschillende doelen.
Dit plan wordt dus ook beïnvloed door of je 26 jaar oud bent of 65 ;) Ik heb niets aan een solide plan wat over 15 jaar een paar ton oplevert: Dan heb ik een verpleegster nodig om in/uit de Ferrari te komen _O-

Ja en doe niets wat je niet begrijpt!! Ik heb er een profi cursus in gevolgd en heel goed geleerd dat er meer is dan ik goed begrijp. Zo beperk ik mezelf tot risicomijdend in BTC en Etherium op Coinbase en Binance.
Een ander deel van wat ik kan inzetten geef ik aan een vriendin die de hele dag niet anders doet dan in de vluchtiger markt opereren. Die is de hele dag druk met opdrachten instellen welke 24/7 getallen heen en weer schuiven. Haar rendementen zijn :wow: maar dat zouden míjn verliezen zijn omdat ik simpelweg altijd achter de bal aan zou rennen :o
Een derde deel.... staat/gaat op een spaarrekening. Rendement nul en nul risico. Als de crypto-hemel naar beneden komt, kan mijn zoon nog steeds studeren.

Mars

Berichten: 33268
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 17:07

Hehe we gaan lekker vandaag :D

Mer1980

Berichten: 18868
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-21 22:34

Ahhh topic gevonden waarvan ik niet wist dat ie er was. Ik beleg dus ook in Crypto en dan via de app Crypro.com.

Heb momenteel belegd in:
- Crypto zelf CRO
- SHIBA
- Terra
- Sandbox
- VVS Finance

Alleen op die laatste sta ik een beetje op 'verlies' maar de rest heb ik vrij laag ingekocht en staan flink hoger nu.

afkepieteke

Berichten: 239
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 00:53

Shiba daalt eigenlijk alleen maar, die niet verkopen?