Cryptocurrency

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 19:50

Shiloh schreef:
Reden dat ik lange termijn voor OmiseGo ben gegaan is dit filmpje:

https://youtu.be/iIW0biRexNo

Ik volg deze man nu een paar dagen, en die heeft er echt goed zicht op.

Goede munt :j

Het enige nadeel is dat het qua instappen gelijk meer is vergeleken met een munt van onder de €0,10

DrFurioux

Berichten: 54
Geregistreerd: 13-04-17
Woonplaats: Roelofarendsveen

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:14

Ik begon met 1 Litecoin. Die was toen 134 euro. Direct de dag erna steeg hij naar 320 euro, en toen hij iets zakte heb ik heb direct 0,8 LTC verkocht en Verge van de winst gekocht. Ik heb ook Ripple en Reddcoin. Ik zit nog te twijfelen om wat Dogecoins te kopen.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:17

knetterhard schreef:
Shiloh schreef:
Reden dat ik lange termijn voor OmiseGo ben gegaan is dit filmpje:

https://youtu.be/iIW0biRexNo

Ik volg deze man nu een paar dagen, en die heeft er echt goed zicht op.

Goede munt :j

Het enige nadeel is dat het qua instappen gelijk meer is vergeleken met een munt van onder de €0,10


Ja zeker een nadeel. Ik heb er toch maar een stuk of 5 genomen. Mocht die nog een keer onder de 10 zakken, pak ik er nog een paar.

Ga verder allemaal niet te gek doen. Maar ga denk ik wel een beetje de aankondigingen en verhalen volgen. Zit er dan eens iets tussen dat nieuw en laag en leuk is, stap ik daar gewoon bij in met een paar euro. Uiteindelijk zijn denk ik in die kleintjes uiteindelijk het meeste te halen.

Senas

Berichten: 219
Geregistreerd: 09-08-14
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:53

knetterhard schreef:
Shiloh schreef:
Reden dat ik lange termijn voor OmiseGo ben gegaan is dit filmpje:

https://youtu.be/iIW0biRexNo

Ik volg deze man nu een paar dagen, en die heeft er echt goed zicht op.

Goede munt :j

Het enige nadeel is dat het qua instappen gelijk meer is vergeleken met een munt van onder de €0,10


Dit maakt toch verder niet uit? Als je er nu €10,- in stopt dan heb je €10. Of dat nou 0.3 OMG is of 3000 DOGE. Als de munt 2x zoveel waard wordt heb je dezelfde winst.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 20:55

Ja, maar als je verwacht dat iets over een jaar of 4 a 5, richting de 500 euro gaat, is instappen op 1 cent leuker dan op 10 euro :+

Senas

Berichten: 219
Geregistreerd: 09-08-14
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 21:00

Shiloh schreef:
Ja, maar als je verwacht dat iets over een jaar of 4 a 5, richting de 500 euro gaat, is instappen op 1 cent leuker dan op 10 euro :+

Als de munten even hard groeien (procentueel) dan zit je met die munt van €10 op een waarde van €50.000. Ik snap dat het het beste is om dingen zo goedkoop mogelijk te kopen. Voor mij zijn kleinere projecten ook een risico. Er is vaak een kleiner team wat aan de munt werkt, een kleinere community en de munt is vatbaarder voor 'whales' (mensen met veel geld, die kunnen veel invloed uitoefenen op de prijs)

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 21:19

Is het normaal dat je je ID/paspoort/rijbewijs moet fotograferen bij aanmelding? Probeer een account aan te maken op Poloniex, aangezien ik op Cryptopia niet alle munten kon vinden die me interessant leken (Ripple en Gulden), maar nu moet ik dus mijn rijbewijs voor de webcam houden. :')
Litebit heeft een registratiestop en nog veeeeeel meer websites, dus veel opties zijn er niet.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 21:25

Gulden kan ook via Anycoin, Dogecoin lijkt me trouwens ook wel interessant.

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 21:27

Senas schreef:
Shiloh schreef:
Ja, maar als je verwacht dat iets over een jaar of 4 a 5, richting de 500 euro gaat, is instappen op 1 cent leuker dan op 10 euro :+

Als de munten even hard groeien (procentueel) dan zit je met die munt van €10 op een waarde van €50.000. Ik snap dat het het beste is om dingen zo goedkoop mogelijk te kopen. Voor mij zijn kleinere projecten ook een risico. Er is vaak een kleiner team wat aan de munt werkt, een kleinere community en de munt is vatbaarder voor 'whales' (mensen met veel geld, die kunnen veel invloed uitoefenen op de prijs)


Niet helemaal, want je vergeet dat er ook grenzen zitten aan hoeveel geld er de markt in kan. Als je dat vergelijkt met de bitcoin, hoeveel er daar van bestaan en wat dat kost, dan zie je wel dat er toch grenzen zitten aan munten en ze niet allemaal astronomische bedragen gaan halen.

Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor. Daarom vind ik het belangrijk wat het verhaal achter de munt is en hoeveel potentie dat heeft. Als je dan van zon OmiseGo hoort dan geeft mij dat wel vertrouwen. Nog steeds een risico natuurlijk, maar wel minder dan een random plan met weinig backing.

Senas

Berichten: 219
Geregistreerd: 09-08-14
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 22:40

PeerAppel schreef:
Is het normaal dat je je ID/paspoort/rijbewijs moet fotograferen bij aanmelding? Probeer een account aan te maken op Poloniex, aangezien ik op Cryptopia niet alle munten kon vinden die me interessant leken (Ripple en Gulden), maar nu moet ik dus mijn rijbewijs voor de webcam houden. :')
Litebit heeft een registratiestop en nog veeeeeel meer websites, dus veel opties zijn er niet.

Dat is redelijk normaal. Bij bijvoorbeeld Bittrex kan je relatief anoniem een account aanmaken, maar als je geld van Bittrex naar bijvoorbeeld je mobiel of een andere Wallet wilt sturen, dan moet je alsnog door de verificatie heen.

Het gaat natuurlijk wel om jouw gegevens dus kijk eerst goed of de exchange betrouwbaar is en aanbiedt wat jij wilt. Het zou zonde zijn als jij een account krijgt bij Poloniex en je er vervolgens achter komt dat ze munt X niet hebben en dat je beter voor Bitfinex had kunnen gaan.

Let wel op, bij een exchange ben jij niet de eigenaar van jouw geld. Vaak is het versturen vanaf een exchange ook duurder en langzamer.

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:05

Poloniex via een app?

Op de site van Poloniex staat de aangeboden app in de playstore niet door hun aangeboden wordt, dus dat zou ik even checken.

Doet iemand hier iets met Cryptokitties?

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:21

Nee gewoon via de website hoor. Vind alles overzichtelijker op mijn laptop, dus doe het daar gewoon op.
Is inmiddels ook gelukt, dus kan aan de slag. Het lijkt er alleen op dat je alleen met bitcoins andere coins kunt kopen, maar misschien kijk ik ook wel heel verkeerd.

Senas

Berichten: 219
Geregistreerd: 09-08-14
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:05

PeerAppel schreef:
Nee gewoon via de website hoor. Vind alles overzichtelijker op mijn laptop, dus doe het daar gewoon op.
Is inmiddels ook gelukt, dus kan aan de slag. Het lijkt er alleen op dat je alleen met bitcoins andere coins kunt kopen, maar misschien kijk ik ook wel heel verkeerd.

Ik weet niet hoe het bij Poloniex zit maar bij de meeste exchanges kan je BTC, ETH of USDT ruilen tegen andere munten (of elkaar natuurlijk). Ik ken geen exchange waarbij je bijvoorbeeld OmiseGO kan ruilen voor Verge. Dan moet je het over het algemeen eerst ruilen tegen BTC, ETH of USDT.

EDIT: Bij Poloniex kan het via BTC, ETH, XMR en USDT

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 00:47

Waarom kiezen jullie voor Dogecoin? Als ik het doel van de munt lees, snap ik niet zo goed waarom mensen er in willen inversteren.. Dus ik ben benieuwd naar jullie motivatie :).

Anoniem

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 15:36

Iemand hier die in xtrabytes investeert?

Kimmie

Berichten: 754
Geregistreerd: 12-02-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 19:23

Waar hebben jullie allemaal een account?

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 20:04

Poloniex momenteel alleen.

Myou
Berichten: 921
Geregistreerd: 30-06-09

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 20:22

Ik zal me ook maar even melden. Ik handel via binance, vooral de app.
Heb op dit moment, ripple, verge, ethos, tron en ik hou bitcoinstamp ook in de gaten
Beetje de populaire dus :P

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 21:06

Top! Heb je al veel winst gemaakt?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:06

Ik krijg toch een flashback naar de tegenpartij; " Geen gezeik, allemaal rijk!".

DrFurioux

Berichten: 54
Geregistreerd: 13-04-17
Woonplaats: Roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 22:30

Kimmie schreef:
Waar hebben jullie allemaal een account?


Pfff. Te veel helaas.

Wallets en aanschaf coins:
Litebit
Coinbase
Gatehub

Exchanges:
Binance
Kraken

Apps:
Coinstats
Blockfolio

Overig:
Cryptocompare

Senas

Berichten: 219
Geregistreerd: 09-08-14
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:14

Kimmie schreef:
Waar hebben jullie allemaal een account?

Om te kopen/verkopen: BTCDirect (top bedrijf!), Anycoindirect

Exchanges: Bittrex (werkt gewoon goed, groot aanbod), Bitfinex (vind ik verwarrend werken), Poloniex (nooit gebruikt maar ik heb wel een account)

Wallets: Jaxx (mobiel), hardware wallet

Myou
Berichten: 921
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:38

knetterhard schreef:
Top! Heb je al veel winst gemaakt?


Ripple gaat op dit moment wel goed, dat heeft toch een mooie stijging gemaakt van de week, hetzelfde met verge. Maar ik probeer op dit moment actief te handelen en gewoon de aantallen die ik in bezit heb te verhogen :)

xSCWx
Berichten: 7061
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 23:42

Bij mij is alles zojuist juist weer gezakt. Laagste sinds de hele week geloof ik

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 01:10