[VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:54

Jullie blijven aan het klussen! Zal vast weer een mooie zadelkamer worden.

Mooi instructiebord voor manlief :')

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:09

Wat gaaf een clinic, wel jammer dat je geen paarden op de foto mocht zetten, maar wel een schitterende accommodatie.

josien_m_
Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 18:47

Allemaal echt wel een slagje groter dan hier in Nederland! Schitterend allemaal hoor om te zien. En wat blijven jullie aan het werk met je eigen plek. Haha, al die lege cemenzakken weer. Doet me denken aan mijn eigen bouwactiviteiten jaren geleden.

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 00:48

Bijna Kerst dus tijd voor een nieuwe update :)

Ondertussen was het alweer eind Oktober dussss... tijd voor Halloween! We zijn naar de Pumpkin patch geweest om een paar mooie pompoenen uit te zoeken. En omdat het gewoon altijd erg leuk is :)

Sadie vond het appelkanon erg leuk

Afbeelding

En de speeltuin met zipline


Afbeelding

En nog wat random foto's van Maris Farms, waar het gehouden word

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk hebben we ook weer verder gewerkt aan de zadelkamer! De vloer was droog dus tijd voor de muurtjes :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vanbinnenuit gezien

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We moesten de stallen ook nog verder afmaken, dus de laatste 2 naar binnen gesleept en de laatste oude stallen afgebroken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uiteindelijk zitten ze er alle vier in *\o/*

Afbeelding

Buiten ook nog een beetje bezig geweest, ik plant graag overal Mums omdat ze altijd in de herfst bloeien en dat is wel leuk, een beetje extra kleur later in het jaar :j

Afbeelding

Verder rustig de randjes van de bak verder vullen, dan kan daar volgend jaar ook gras/plantjes op groeien

Afbeelding

En tot slot de paardjes lekker in de wei <3

Afbeelding

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 01:23

Heerlijke foto's! Zo kun je opgeruimd kerst gaan vieren.
Sadie wordt al een hele dame.

josien_m_
Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-11-09
Woonplaats: Haule

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 11:40

Wat een mooie foto's weer van alle veranderingen! De stallen zien er zo echt keurig uit. Ook leuk plaatjes te zien van het "gewone leven" in Amerika met Halloween en de pompoenen.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 21:12

Super leuke Update weer! En de stallen zijn echt prachtig!

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-24 01:05

Mer1980 schreef:
Super leuke Update weer! En de stallen zijn echt prachtig!

Dankjewel :) Ze zijn nog niet klaar, dus hopelijk word het nog veel mooier!


josien_m_ schreef:
Wat een mooie foto's weer van alle veranderingen! De stallen zien er zo echt keurig uit. Ook leuk plaatjes te zien van het "gewone leven" in Amerika met Halloween en de pompoenen.

Als jullie dat leuk vinden wil ik er best meer van laten zien hoor! :j


senna21 schreef:
Heerlijke foto's! Zo kun je opgeruimd kerst gaan vieren.
Sadie wordt al een hele dame.

Ja ze moet ophouden, ze is al bijna even lang als ik! :')

En nu de kerst en nieuwjaars drukte weer een beetje over is, is het wel weer hoog tijd voor een update :j

Het heeft een week lang echt ziek hard geregend...

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kregen we gelukkig nog wel een paar weken mooi weer! Hebben we ook mooi gebruik van gemaakt, lekker verder prutsen met Raven <3

Afbeelding

Afbeelding

Sadie heeft hard geoefend met Jake, zodat ze goed hun best kunnen doen tijdens de lessen
Zelf uit de wei halen

Afbeelding

Zelf leren bandageren

Afbeelding

Sorry de foto's zijn niet van hele goeie kwaliteit...

Afbeelding

Afbeelding
En mee naar de les

Afbeelding
Hij doet het allemaal toch maar heel braaf, ondanks de vele miscommunicaties :')

We zijn weer verder gegaan met de stallen, de ruimte boven de tralies word opgevuld, en de stukjes tussen de stallen iets verder afgewerkt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De tussenschotten hebben we ook aangepakt, ik wilde graag tralies om het iets veiliger te maken met veulens afspenen enzo... en ze mogen elkaar graag bijten over die halve muren heen. Nu kunnen ze elkaar dus wel gewoon zien maar niet meer lastigvallen. :)
Before:

Afbeelding

Afbeelding

After:

Afbeelding

Afbeelding

We hebben ook het muurtje voor de voerkamer erin gezet:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook nog begonnen met de isolatie in de zadelkamer :D

Afbeelding

Afbeelding

Het was ook tijd om Tsunami te gaan afspenen... daar was ze het niet zo mee eens! Ik speen heel geleidelijk maar het is een eigenwijze dame... ze was heul boos :')

Afbeelding

Uiteindelijk toch maar gaan eten

Afbeelding

Idaza vond het eigenlijk wel fijn om haar eten niet te hoeven delen en heeft Tsunami lekker staan negeren :')

Afbeelding

Opgebouwd tot ze de nachten alleen kon staan, gelukkig in de ochtend nog wel lekker bij mama kunnen drinken :D

Afbeelding

En Sadie mocht ook nog een keertje op Samson rijden, vind ze zo leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 10:28

Leuke update, de stallen worden echt prachtig!
En wat een regen, lijkt Nederland wel :roll:

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 11:27

Wat een heerlijke update. Prachtige paarden. Samson is niet van jullie? Past goed bij Sadie.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 11:55

Sadie heeft echt een waanzinnig mooie houding.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 16:30

Prachtige update, en Tsunami wordt ook al zo knap <3 en ben fan van Raven <3

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-24 19:22

Mer1980 schreef:
Prachtige update, en Tsunami wordt ook al zo knap <3 en ben fan van Raven <3

Dank je, ik zie d’r ook graag! Ben zo benieuwd hoe ze het dit jaar op de keuring zal doen! <3


DiantaM schreef:
Sadie heeft echt een waanzinnig mooie houding.

Oh wat lief, dat zal ik doorgeven, zal ze vast heel blij mee zijn om te horen!
Ze rijdt nu een dik jaar, en vind het echt knap hoe ver ze al gekomen is! (Dat ging bij mijzelf een stuk moeizamer := )


senna21 schreef:
Wat een heerlijke update. Prachtige paarden. Samson is niet van jullie? Past goed bij Sadie.

Fank je. Nee Samson was vroeger wel van ons, maar ik heb ‘m verkocht aan een vriendin van mij. Nu geef ik haar les en af en toe rijd ik hem voor haar :)


Nadir schreef:
Leuke update, de stallen worden echt prachtig!
En wat een regen, lijkt Nederland wel :roll:


Ja die regen was inderdaad verschrikkelijk! De bak was trouwens wel in record tijd weer droog dus daar was ik heel blij mee! Dat was vroeger wel anders, dan bleef het rustig een week of langer nat…

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-24 02:44

Na een hele koude week waarin alles bevroren was, is het hier nu weer donker en regenachtig. Perfect om weer eens wat nieuwe foto's uit te zoeken. Ben wel blij dat het gesleep met emmers water weer voorbij is!

We waren ondertussen dus alweer in November aangekomen. Omdat Angel toch echt een beetje klein begint te worden voor Sadie (Of beter gezegd, Sadie word wat groot voor Angel :P ) hadden we besloten dat er een nieuwe pony moest komen. Had internet al een beetje in de gaten gehouden om te kijken of er wat leuks voorbij zou komen, en zo liep ik tegen een advertentie aan voor een 10 jarige merrie genaamd Adimay. Het was een QH/arabier kruising die volgens de advertentie al best veel dingen had gedaan/gewend was, maar wel eens een bokje kon geven omdat de huidige ruiter een beetje bang was, en ze zou uitprobeer gedrag hebben ontwikkeld... naja ik dacht, Sadie is niet bang aangelegd en als het puur een trainings/uitprobeer dingetje is, dan stopt ze daar vanzelf mee.

Dus we zij gaan kijken. Echt in de middle of nowhere kwamen we aan bij een huis met een veldje ervoor waar de pony aan de trailer was gebonden en ze waren haar alvast aan het opzadelen. Western zadel erop, prikkeldraad bit erin... geen bak om te rijden maar er was wel een vlak stuk gravel waar ooit een bak zou komen dus dan konden we daar wel rijden :')

Meisje er eerst op en zodra ze haar been aanlegde begon de pony inderdaad al flink te zwiepen en te bokken. Daarna ben ik er zelf opgekropen en na een paar bokjes luisterde ze al een stuk beter. Vervolgens Sadie er nog op, en die zag het ook wel zitten. Maar ik was er toch niet helemaal gerust op, dus gevraagd of ze eventueel eerst op proef kon komen om te zien of het bokken minder zou worden.

Zo gezegd, zo gedaan, en de volgende dag al werd ze gebracht! Sadie helemaal in de wolken met haar "eigen" pony!

Afbeelding

De andere paardjes vonden deze nieuwkomer ook heel interessant :')

Afbeelding

Afbeelding

Sadie wilde gelijk even kijken of haar nieuwe dekje wel mooi bij de pony pastte...

Afbeelding

En de volgende dag even gereden

Afbeelding

Helaas na een paar dagen werd het bokken alleen maar erger ipv beter, en was ze daarnaast ook erg scheef, gevoelig in de rug en stond ze ook wat vreemd af en toe. Dus tegen Sadie gezegd dat ze niet kon blijven... tranen natuurlijk, maar ja problemen moet je niet kopen, die komen vanzelf wel... Dus hoofdstuk Adimay was daarmee ook al heel snel weer afgesloten :(

Afbeelding

Maar het duurde niet zo heel erg lang of ik had het volgende slachtoffer alweer op het oog :D
Advertentie foto's:

Afbeelding

Werd geadverteerd als buitenrij/western paardje, dus over de mail al gevraagd of ze ook kon springen, en of ze ooit engels was gereden? Nou, ze stond daar als handelspaardje, maar vrouw die haar verkocht reed eventing en heeft er dus meteen een springzadel opgegooid om het te gaan proberen, en belde mij een uurtje later al terug met de mededeling dat ze inderdaad wel kon springen!
Ze stond hier ook niet zo heel erg ver vandaan, bijna 2 uur rijden, dus de volgende dag stonden we in Arlington om haar te proberen. Hardstikke lieve merrie, QH zonder papier van zo'n 17 jaar oud.
Meet Paris:

Afbeelding
Na een geslaagd testritje hebben we het er goed over gehad onderweg naar huis, en de volgende dag besloten we dat zij het moest worden en hebben we haar al opgehaald <3

Afbeelding

Sadie kan haar zelf opzadelen en rijden, wat ze erg fijn vind! Hebben haar ondertussen al een keer megenomen naar de binnenbak, op buitenrit, en naar de les. Overal even braaf, wat een schat van een dier <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb haar eerst even apart gezet met Valegro, beetje hetzelfde maatje, dat ging heel goed.

Afbeelding

We kregen er trouwens nog een nieuw familielid bij, een zwerfkat had besloten om gezellig hier bij ons te komen wonen :D
Meet Ghost:

Afbeelding
Ondertussen kan ik haar al aaien en oppakken, binnenkort kan ik haar hopelijk in een kooi krijgen om even mee te nemen naar de dierenarts :)

Ondertussen was Tsunami zo goed als helemaal afgespeend en moest ze leren om een dekentje te dragen. De eigenaren wilden dat graag, voor het transport. Wel gelijk gezegd dat ze beter zonder deken vervoerd kon worden, maar even oefenen kan natuurlijk nooit kwaad :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De dierenarts kwam de laatste vaccinaties nog geven, en coggins/helath certificaat moest gedaan worden zodat ze over statelines vervoerd kon worden.

Afbeelding

En haar grote zus Raven, word al een heel paard!

Afbeelding

Afbeelding

We hebben dus niet heel erg veel verbouwd enzo deze maand... wel nog een paar rotsblokken versleept voor de anderekant van de longeer cirkel:

Afbeelding

En de kerstverlichting natuurlijk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tsunami vond het eerst maar niks, die slingers in de stalgang :')

Afbeelding

En Sadie haar "Elf on the shelf" Claudine :D

Afbeelding

_karin_

Berichten: 3915
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:10

Wat een leuke update weer! Fijn dat de zoektocht toch geslaagd is voor een leuke pony, daar gaat ze veel plezier van hebben.

thequeensmum
Berichten: 3532
Geregistreerd: 20-08-12

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 11:22

Wat een leuke update weer. Het ziet er allemaal prachtig uit, volg je al vanaf het begin en jullie werken er echt keihard aan.

Geweldige pony voor je dochter. Heeft een heel lieve uitstraling.

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 11:46

Leuke update!
Veel gebeurd al is het niet met verbouwen.

Fijn dat Sadie nu weer een leuke passende pony heeft, Paris ziet er heel rustig en betrouwbaar uit. Echt een leerpaard

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 20:16

Wat een leuke pony voor Sadie ze kan al best heel leuk rijden! Dus nu kan ze echt actief aan de bak.
Jammer van de schimmel maar al dat protest lijkt als ik het zo lees wel een medische basis te hebben en daar moet je niet aan willen beginnen :=

En Tsunami doet dat heel braaf met dekentje <3

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 23:37

Wat fijn dat Sadie zo’n leuke pony heeft nu. Heerlijk om samen op buitenrit te kunnen <3

Raven wordt heel knap zo te zien!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 20:47

Ohh wat een heerlijke update! Heb met een big smile zitten lezen en kijken <3 Wat een ontzettend leuke pony hebben jullie gevonden! :+: En de deur naar je zadelkamer is echt leuk zo, met die bel ernaast enz. _/-\o_

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 23:34

_karin_ schreef:
Wat een leuke update weer! Fijn dat de zoektocht toch geslaagd is voor een leuke pony, daar gaat ze veel plezier van hebben.


Dank je we, dat hopen we inderdaad! Tot nu toe heeft ze er een hele lieve pony aan <3


thequeensmum schreef:
Wat een leuke update weer. Het ziet er allemaal prachtig uit, volg je al vanaf het begin en jullie werken er echt keihard aan.

Geweldige pony voor je dochter. Heeft een heel lieve uitstraling.

Ze is inderdaad erg lief :j We werken er zo hard mogelijk aan, maar af en toe gaat het me nog steeds niet snel genoeg :')


Siers83 schreef:
Leuke update!
Veel gebeurd al is het niet met verbouwen.

Fijn dat Sadie nu weer een leuke passende pony heeft, Paris ziet er heel rustig en betrouwbaar uit. Echt een leerpaard

Dank je, verbouwingen komen er ook weer aan hoor! We moeten alleen af en toe even een rustpauze inlassen... Nu het steeds zo vroeg donker word is het ook wel een uitdaging mom dingen af te krijgen... We werken allebei natuurlijk gewoon fulltime dus alles moet een beetje in de weekenden enzo

Mer1980 schreef:
Wat een leuke pony voor Sadie ze kan al best heel leuk rijden! Dus nu kan ze echt actief aan de bak.
Jammer van de schimmel maar al dat protest lijkt als ik het zo lees wel een medische basis te hebben en daar moet je niet aan willen beginnen :=

En Tsunami doet dat heel braaf met dekentje <3


Ja de schimmel daar was echt iets niet goed mee, helaas stond ze de volgende dag gewoon weer te koop dus de eigenaren hebben ook niet echt iets gedaan met het advies om haar eens te laten checken door de veearts... :


Nadir schreef:
Wat fijn dat Sadie zo’n leuke pony heeft nu. Heerlijk om samen op buitenrit te kunnen <3

Raven wordt heel knap zo te zien!


Jaaa die buitenritten wilde ze echt al ZO lang doen met mij, is heel leuk en gezellig dat we nu eindelijk samen op pad kunnen :D


xXutopiaXx schreef:
Ohh wat een heerlijke update! Heb met een big smile zitten lezen en kijken <3 Wat een ontzettend leuke pony hebben jullie gevonden! :+: En de deur naar je zadelkamer is echt leuk zo, met die bel ernaast enz. _/-\o_


Dank je wel, zadel kamer is nog lang niet klaar hoor! Maar sommige dingen heb ik al zo lang liggen, wachtend om gebruikt te kunnen worde, dat ik ze toch eindelijk gewoon op wil gaan hangen enzo. Die deurbel had ik echt al 2 jaar en nu kon ie dus eindelijk opgehangen worden <3

En nu is het alweer weekend en zit ik ziek op de bank, dus mooi tijd voor een nieuwe lading foto's :)

Begin December was het eindelijk zo ver, Tsunamidaza ging op weg naar haar nieuwe thuis! Op Zondag ochtend hebben we haar opgeladen, ze wilde eerst niet richting de trailer dus hebben Idaza even meelaten lopen, en toen ze er eenmaal in stond snel de deur dicht gedaan... Zo zielig, maar ja.
Ze stond flink te roepen dus ze zijn maar zo snel mogelijk gaan rijden. Kreeg een tijdje later gelukkig wel een berichtje dat ze al heel snel gekalmeerd was en rustig hooi stond te eten.

Afbeelding

Afbeelding

Maandagavond kwamen ze dan eindelijk aan in Tulare, CA waar ze mocht overnacgten in een stalletje (oude stal van Jake :) )

Afbeelding

Op dinsdag zijn ze weer verder geredn naar Arizona, laden ging deze keer heel goed zeiden ze. In Arizona zijn ze ook weer gestopt om te overnachten, helaas geen foto van. Op Vrijdag kwamen ze dan eindelijk aan in centraal Texas!

Afbeelding

Afbeelding

Moe maar blij dat ze er eindelijk was. Krijg regelmatig updates en het gaat erg goed met haar. Is hun eerste veulen dus het was even zoeken met hoe ze alles het beste konden aanpakken enzo, maar Tsunami is een erg braaf paardje dus dat komt helemaal goed <3

Sadie mocht nog een laatste keer met Angel op wedstrijd. We hebben haar in December dus nog een paar keer met een trailer naar de binnenbak gesleept om te oefenen

Afbeelding

Op de wedstrijd zelf was Angel echt dramatisch vervelend (erg aan het hinniken, rondjes door de stal rennen etc., doet ze altijd als ze ergens anders is)

Afbeelding
Eerst maar even gelongeerd, hopende dat ze wat zou kalmeren

Afbeelding

Wachten voordat ze de ring in mocht

Afbeelding

En uiteindelijk heel braaf d'r rondje gedaan :)

Afbeelding

Afbeelding

Ze hebben zelfs nog een paar lintjes behaald :D

Afbeelding

Afbeelding

En toen konden we weer op huis aan


Afbeelding

We hadden ook nog verschillende Kerst activiteiten natuurlijk! Eerst een "wreath making party" waar we een paardenhoofd kerstkrans ding hebben gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding
Heb 'm op mijn schuifdeur gehangen maar toen moest de kerstkrans die daar al hing natuurlijk een ander plekje hebben, dus die in de stalgang er bij gehangen :)

Afbeelding


En ook nog een white elephant party met gag gifts... Ik had deze gemaakt :')

Afbeelding

Ondertussen mocht Paris heel veel nieuwe dingen leren, zoals longeren

Afbeelding

Afbeelding

En mee naar les om te springen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor Raven had ik een leuk setje besteld voor Kerts, met bij behorend oornetje... vond ze geloof ik niet zo heel geslaagd :')

Afbeelding

Met alle kerstdrukte dus weer weinig aan verbouwen toe gekomen, maar dat komt er weer aan hoor! We zitten niet stil :D

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 00:10

Ahh die Tsunami heeft flink wat kilometers afgelegd!

Echt een leuke pony, die Paris. Sadie is lekker fanatiek aan het rijden.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 17:28

Prachtige update! Fijn dat de reis met Tsunami zo goed ging en fijn dat ze heel is aangekomen ;)

Sadie is wel echt uit de pony gegroeid, kan Paris een beetje springen?

Wat gaaf die paardenhoofden van dennentakken. <3

thequeensmum
Berichten: 3532
Geregistreerd: 20-08-12

Re: [VOLG]Volg onze verhuizing van California naar Washington!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 18:04

Alweer een leuke update!
Wat zijn die paardenhoofden leuk zeg van dennentakken. Ik heb screenshots gemaakt en ga dat zeker proberen volgende kerst. Hoe bevestig je dat op de muur, lijm, spijkers?

Ik neem echt mijn petje voor jullie af. Wat een werk en dan ook nog fulltime werken.
Ken een hoop mensen die je dat niet nadoen

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-24 03:02

thequeensmum schreef:
Alweer een leuke update!
Wat zijn die paardenhoofden leuk zeg van dennentakken. Ik heb screenshots gemaakt en ga dat zeker proberen volgende kerst. Hoe bevestig je dat op de muur, lijm, spijkers?

Ik neem echt mijn petje voor jullie af. Wat een werk en dan ook nog fulltime werken.
Ken een hoop mensen die je dat niet nadoen


Gewoon aan een haakje gehangen. Ze zijn gemaakt van een frame van kippengaas, waar je de takken doorheen steekt zeg maar. Heel makkelijk en leuk om te doen :)


Mer1980 schreef:
Prachtige update! Fijn dat de reis met Tsunami zo goed ging en fijn dat ze heel is aangekomen ;)

Sadie is wel echt uit de pony gegroeid, kan Paris een beetje springen?

Wat gaaf die paardenhoofden van dennentakken. <3


Dank je. Ja het is toch altijd spannend, zo'n lange reis voor zo'n kleintje... was ook erg blij toen ze er eindelijk was!
En ja Angel is maar heel klein, Welsh A(?) geloof ik.Paris begint het spelletje een beetje door te krijgen maar ze wil erg hard soms en heeft moeite met recht blijven naar de sprong. Komt vast goed :)


Nadir schreef:
Ahh die Tsunami heeft flink wat kilometers afgelegd!

Echt een leuke pony, die Paris. Sadie is lekker fanatiek aan het rijden.

Dank je wel, we zijn erg blij met haar! Helaas heeft ze op dit moment een hoefzweer en staat ze even stil... had gezegd dat Sadie dan wel op Jake mocht rijden maar dat wilde ze niet...

De regen is hier eindelijk opgehouden en het was zulk mooi weer vandaag! Dan ben ik gelijk altijd helemal gemotiveerd om dingen buiten te gaan doen en fanatieker te rijden enzo <3
Lekker bezig geweest dus de hele dag, en nu weer even snel het topic updaten voordat we weer hopeloos achter lopen :D

Voor Kerst had ik nog een leuk kadootje gekregen, een camera voor in de trailer! Kan ik de boefjes mooi in de gaten houden onderweg <3
Manlief had 'm stiekem ook al in de truck gemonteerd, dus we konden het gelijk uitproberen de dag na Kerst!

Afbeelding

Lekker buitenritje gemaakt met Jake en Paris en wat vriendinnnetjes, Sadie wilde al zo lang, zo graag met ons mee en nu kan het!

Afbeelding

Afbeelding

En ook andere dingen die ons penny meisje al heel lang wilde doen, zoals lekker zonder zadel rijden

Afbeelding

Afbeelding

:D

En natuurlijk ook serieus oefenen voor les

Afbeelding

Afbeelding


Paris ziet er al uit als een echte springpony :))

Afbeelding

Afbeelding

Luisteren naar de juf
Afbeelding

En Valegro mocht ook weer wat nieuwe dingetjes leren! Eerst keer een zadeltje op gehad... vond 'ie wel goed :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En omdat het die week ook al zulk mooi weer was, konden we eindelijk weer verder met het afmaken van de bakrand. Door alle hevige regen was er een stukje van de basis weggespoeld, en dat moest gerepareerd worden voordat we de rest van de blokken op konden stapelen

Berg gravel gehaald

Afbeelding

Enn stapelen maar
Afbeelding

Afbeelding

We hebben er blijkbaar ook een kat bij. Kwam aanlopen en is niet meer weggegaan... :')

Ghost:

Afbeelding

En voor Oud & Nieuw uiteraard lekker oliebollen gemaakt :j



Afbeelding


En nu ben ik alweer helemaal door mijn foto's heen, dus ik ga snel nieuwe bij elkaar zoeken voor de volgende update :)