[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:12

Iolanthe schreef:
Ben ik weer met mijn dilemma O:)
Voor welke optie zouden jullie gaan? (Ik wil sowieso refurbished kopen)

- optie 1: Iphone 7 met 128 GB
- optie 2: Iphone 8 met 64 GB
- optie 3: wachten tot de nieuwe Iphone SE refurbished te koop is (maar dat is misschien nog tot er een nieuwe Iphone komt?)

Ik wil voor die modellen gaan omdat ze niet zo groot zijn, Iphone 11 en zo zijn dus niet echt een optie...


Er zit imo niet veel verschil tussen een 7 en 8 dus als je veel waarde hecht aan meer opslag zou ik de 7 doen :j
Enige - punt is dat apple misschien eerder kapt met updates voor de 7 dan voor de 8..

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:13

Ik zou dan voor optie 3 gaan, wachten op de SE.. Elke jaar worden er in september nieuwe iPhones aangekondigd en kun je ze een week erna al kopen.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 19:40

J0anieke schreef:
Ik zou dan voor optie 3 gaan, wachten op de SE.. Elke jaar worden er in september nieuwe iPhones aangekondigd en kun je ze een week erna al kopen.

Er is net een nieuwe SE uit dus die komt niet in sept nog eens.
De laatste SE was jaren terug dus dat is zowiezo geen jaarlijks iets.

Maar ik zou voor optie 3 gaan en de SE 2020 kopen.

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:33

Ik zeg dat toch niet? We hebben het over wachten tot de refurbished SE verkocht worden. En elk jaar worden er iPhones (ik heb het hier niet over een SE, maar gewoon nieuwe iPhones) aangekondigd in september, ookal wordt er tussentijds ook iets anders nieuws aangekondigd.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:34

Ik ben zo benieuwd *\o/* Morgen komt mijn nieuwe iPhone binnen.

Was al een tijdje aan het kijken, kon al anderhalve maand verlengen. Maar ik wilde overstappen van Tmobile naar KPN. Scheelde me ruim 10 euro in de maand voor hetzelfde. Alleen wilde ik de iPhone 11 niet ivm de slechte camera. En de bijbetaling voor de 11 pro vond ik zoveel.

Nu zag ik net een aanbieding, het unlimited abbo 10 euro in de maand goedkoper. En de prijs van de 11 pro was verlaagd. Net dus gelijk maar even afgesloten/besteld :D

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 19:19

Puur uit interesses, waarom wilde je overstappen van t-mobile naar kpn? :D
Ik ga ook eens bij kpn kijken voor die actie haha
Edit: ik ben bij t-mobile juist €10 goedkoper uit per maand (vanwege meerdere abonnementen op zelfde adres) en toestelprijs is hetzelfde bij de 11 pro 64 gb, dus niet interessant voor mij.. :')

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 21:31

Onlangs bij mn vriendin ingetrokken en die heeft thuis KPN. Daarom dus ook extra korting. En neigde al langer over te stappen aangezien KPN bij mij dus goedkoper uit kwam ook al zonder die korting.

Dusja, de aanbieding die ik tegen kwam trok me over de streep :=

Nu nog even snel zoeken naar een goed hoesje. Ben erg benieuwd wat ik van de 11 pro ga vinden :D

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 21:53

Welke aanbieding had je gevonden?

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 22:02

iPhone 11 pro was in prijs verlaagd, scheelde aanzienlijk in aanbetaling. En het unlimited abbo was 10 euro goedkoper per maand nu.

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 07:12

Aah duidelijk! Soortgelijk actie dus, alleen is t voor mij dus bij t-mobile zo. :D
Heb even gekeken naar prijsverschil van de 11 pro tussen kpn en t-mobile: 1104 en 1115 respectievelijk voor de 256 GB en 1320 en 1335 voor de 512. Dus geen méga verschil, maar wel mooi meegenomen natuurlijk. De prijs van de 64 GB is bij beide gewoon t zelfde. :+

paars

Berichten: 5588
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 11:33

Ik heb zelf een iPhone en wil iemand gaan helpen met het omzetten van haar Android naar een iPhone.
Op de iPhone ga ik dan naar “zet gegevens over van Android”, heb ik gezien. Ik ben geen Android gebruiker...

Iemand hier ervaring mee die wat tips&trics kàn delen?
Ik heb een paar vragen:
1: de app op de android “stap over op iOS”; staat die app er al op? De LG telefoon is nu vol is en kunnen nu geen nieuwe apps op, dus dan moet ik eerst ruimte maken.
Dus zo ja: fijn, zo nee: hoeveel MB is die app?
2: gaan de whatsapp berichten mee?
Dank alvast

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:08

Ik praat graag mee in dit topic :D

Paars, het is een tijdje geleden dat ik van Android over ben gestapt naar Apple. Zoals ik mij kan herinneren moet inderdaad de app ‘stap over op ios’ app geïnstalleerd worden op Android. Deze app staat er niet standaard op. Zo heel veel mb’s zal de app niet ik beslag nemen. Meen dat beide toestellen daarna een code aangeven om te koppelen aan elkaar. Whatsapp gesprekken gingen niet mee bij mij. Weet niet als de gesprekken archiveer op Android ze dan wel mee gaan.

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:25

Sinds 2 weken trotse eigenaar van de Apple Watch 5 serie! Heerlijk ding. Zat zo tr twijfelen tussen een Fitbit en deze, maar toch deze!

Werkt zo leuk samen met mn iPhone en MacBook.
#applefangirl :=

Anoniem

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:26

Ik ben jaloers, ik wil er ook zo graag eentje.. Maar vind voor het gebruik mijn Fitbit nu even voldoende, ook qua prijs.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 21:39

Ik heb een Apple Watch eerste generatie. Heel traag en oud, draag hem amper. Wil graag een nieuwe maar vind ze zoooo verschrikkelijk duur :=

paars

Berichten: 5588
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:45

Femjo schreef:
Ik praat graag mee in dit topic :D
Whatsapp gesprekken gingen niet mee bij mij. Weet niet als de gesprekken archiveer op Android ze dan wel mee gaan.

dankjewel voor je reactie. Ja dat maakt misschien wel uit. Ik zal ook mijn licht ‘ns opsteken in een Apple Store.

Stral

Berichten: 2546
Geregistreerd: 18-12-08
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 16:34

Ik volg de Apple prizing in functie van releases niet zo: mag ik in september/oktober een daling verwachten qua prijzen voor de iPad of blijft die stabiel denken jullie? :D

J0anieke

Berichten: 4891
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 16:44


Stral

Berichten: 2546
Geregistreerd: 18-12-08
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 00:26

Oh handig!! Thanx :D

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 10:37

Gister kreeg ik zo’n virus spam website achtig iets toen ik Safari opende. Deze probeerde ik weg te klikken en dit lukte uiteindelijk wel. Sinds gister na het verschijnen van die website worden er automatisch dingen in mijn agenda gezet
Afbeelding
Deze kan ik niet verweideren, veranderen of de meldingen van uitzetten. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Agenda heb ik al eens verweiderd.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 11:28

Geen idee maar tip voor de volgende keer Safari of geforceerd afsluiten en nergens op klikken.
Of kijk eens onderaan in je agenda bij agenda’s of hij daar tussen staat en kan verwijderen

Warboel
Berichten: 14690
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 14:27

Even bij instellingen -> wachtwoorden en accounts kijken of er bij "agenda's met abonnementen" iets raars staat en die verwijderen.

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-20 10:33

Oh dat is creepy. Hopelijk kan je iets met bovenstaande tips.
Morgen gaat mijn esim in en ga ik een poging wagen tot dual simmen op mijn iphone xr (of nouja de iphone van mijn werkgever..) ben echt heel benieuwd of het fijn werkt. Anders moet ik een nieuwe iphone kopen en daar heb ik minder trek in :D

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:15

Hier bevalt het dual-simmen wel icm met een esim op iphone XR.
Installatie was makkelijk en het werkt prima. Omdat ik mijn werkbundel ook privé mag gebruiken heb ik deze actief staan en mijn privébundel draait op de achtergrond. Ik gebruik WhatsApp icm WhatsApp for business en facetime/imessage gebeurt wel maar vanuit een nummer geloof ik maar dat gebruik ik toch maar enkel zakelijk :) ik krijg wel gewoon smsjes binnen op mn telefoon die aan mijn privénummer gericht zijn. Dus tot nu toe tevreden, ben nog geen hele vervelende dingen tegen gekomen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 16:33

Ik heb een iPhone 11 besteld gisteren en heb ‘m binnen :D een gele. Ben benieuwd, kom van 8+ af. Wilde eigenlijk de Pro, maar die is dus kleiner dan de 11. En ik wilde eentje die vergelijkbaar kwa grootte als de 8+ is dus dan is de keuze sneller gemaakt. Want geld voor een pro Max heb ik niet :') vind de prijs ook meevallen bij KPN abo voor 50 per maand en dan 20 gb internet.