[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J0anieke

Berichten: 4927
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:57

Ik gebruik wel iTunes voor het branden van een CD, en je kan ook gewoon liedjes kopen in de store. Of je ze ook los als mp3 (oid) bestand krijgt (om ze op een usb te zetten) weet ik zo niet.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:06

Kan er geen aux-kabel in je autoradio?

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:25

Dat kan wel maar ik wil geen liedjes op mijn telefoon hebben.

Bedankt voor de tips!

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:38

En spotify?

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:43

Es_ther schreef:
En spotify?


Met spotify gaat het helaas ook niet. Ik ga de site die Laurie plaatste eens bekijken.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:36

Als je spotify premium neemt en dan je telefoon aan je aux kabel doet, kun je van vanalles luisteren in de auto.

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:15

Ik heb van Itunes zelf begrepen dat je met hun muziek een cd kan branden, dus ik alles aangeschaft en gedownload, lukt het natuurlijk niet. Ik heb net een half uur met een medewerker aan de telefoon gehangen maar ben nog niks wijzer.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:44


Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:45


Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:53

Dat maakt verder als het goed is weinig verschil? Al doorgekeken en gelezen? Itunes op mac en pc is naar mijn wete nagenoeg gelijk namelijk

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:58

Je moet ze down loaden naar je eigen pc voordat je ze op een cd kan zetten zoiets staat mij nog wel bij.

Amandavd
Berichten: 12110
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:00

Ricie schreef:
Dat maakt verder als het goed is weinig verschil? Al doorgekeken en gelezen? Itunes op mac en pc is naar mijn wete nagenoeg gelijk namelijk


Helaas.

Kido dat ga ik eens proberen!

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:37

Weet iemand of ze een iphone batterij meteen kunnen vervangen bij een apple store? Of word hij opgestuurd

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 09:43

Chantaliiejj schreef:
Weet iemand of ze een iphone batterij meteen kunnen vervangen bij een apple store? Of word hij opgestuurd

Nee dat kan niet meteen en je moet een afspraak maken en vaak kan je hem de volgende dag halen en dat zal nu in december niet meer lukken (voor de 29 euro)
Deze optie kon in zowel november als december al heel moeilijk vanwege dat aanbod.
Stuur je hem op komen er kosten bij van 12 euro en dan ben je hem een week oid kwijt.
Sommige grote amac heeft ook een inloop op afspraak.

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:29

Kido schreef:
Chantaliiejj schreef:
Weet iemand of ze een iphone batterij meteen kunnen vervangen bij een apple store? Of word hij opgestuurd

Nee dat kan niet meteen en je moet een afspraak maken en vaak kan je hem de volgende dag halen en dat zal nu in december niet meer lukken (voor de 29 euro)
Deze optie kon in zowel november als december al heel moeilijk vanwege dat aanbod.
Stuur je hem op komen er kosten bij van 12 euro en dan ben je hem een week oid kwijt.
Sommige grote amac heeft ook een inloop op afspraak.


Niet helemaal waar. Er zijn ook andere bedrijven die officiele service aan apple producten mogen doen dan Amac.

Ik heb het bijvoorbeeld bij CARD services laten doen in Utrecht. Die doen het ter plekke terwijl je wacht en werd er niks opgestuurd. Al moest je daar het hele jaar al een paar weken wachten. Ik verwacht inderdaad niet dat je daar nu nog terecht kan voor de goedkope vervanging. Daar is het wel echt te laat voor vrees ik.

En ik verwacht eigenlijk dat je bij een officiele apple store ook ter plekke geholpen kunt worden. Maar ook daar zul je nu te laat zijn.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:37

@shiloh ze vraagt naar de Apple store en ik zei daar dus op dat dat nu te laat is dus ik gaf als idee op dat sommige Amacs ook een inloop kennen.
Maar idd via Apple.com kan je zelf ook een afspraak inplannen en daar komen meerdere resellers uit die een a la minute oplossing bieden (o.a die jij noemt)
Maar ze vroeg specifiek om de Apple store en daar gaf ik een reactie op.

Warboel
Berichten: 14703
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 14:58

Probeer Microfix in Amsterdam anders eens :)
Weet alleen niet of die vandaag open zijn...

Is ook een officieel ASP en die doen het direct in principe. Ik heb m’n batterij ook bij hun laten vervangen, kost 35 euro geloof ik. Ze deden het zo snel, ik moest even bloed laten prikken dus had m’n telefoon daar afgegooid, naar het ziekenhuis gefietst en toen ik daar aankwam zag ik op m’n iPad dat ik al een mail had dat ie klaar was :') kostte echt 20 minuten ofzo.

Maar denk dat de kans redelijk nihil is dat het je nog gaat lukken vandaag :=

De Apple Stores in Den Haag/Haarlem/Amsterdam zijn al weken vol, je moet daar echt een afspraak maken anders helpen ze je meestal niet. Tenzij je geluk hebt maar denk dat dat vandaag ook niet echt het geval zal zijn :+

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 18:58

Een tijdje geleden plaatste ik hier of er meer mensen waren met het probleem dat het toetsenbord en de touchpad van de Macbook Pro Retina 2015 het niet meer deden. Ik heb hem teruggebracht naar de MediaMarkt (had hem daar ook gekocht en dan hoefde ik de onderzoekskosten en het verzenden niet te betalen). Daar aangegeven dat ik puur en alleen wilde dat de touchpad en het toetsenbord gerepareerd zouden worden. Ik wist namelijk dat dit alleen 1 kabeltje was die €20 kost en een vaker voorkomend probleem is bij Macbooks uit die serie. Na 1,5 week wachten kreeg ik eindelijk een prijsopgave, maar ze hadden blijkbaar de opmerking "alleen touchpad en toetsenbord" genegeerd ofzo, want ik kreeg een prijsopgave van €1500 incl btw. Niet mee akkoord gegaan uiteraard. Na het opnieuw aanvragen van een prijsopgave kreeg ik weer na ruim 1,5 week een nieuwe. €1000 dit keer, want het moederbord had zogenaamd vochtschade en moest absoluut vervangen worden om het toetsenbord en touchpad werkend te krijgen. Mooi terug laten sturen zonder reparatie en het enige goede aan dit alles was dat MediaMarkt dus de verzend- en onderzoekskosten betaalde en ik hem gratis en voor niets weer op kon halen.
Kabeltje besteld voor €20, speciale schroevendraaier voor €5 en nog €5 verzendkosten. Vriend erbij gehaald, laptop open geschroefd, oude kabel eruit gehaald, nieuwe erin gezet, laptop weer dicht en nu werkt hij weer als een tierelier. Vochtschade niet gezien overigens, wat me niet verraste aangezien die laptop nog nooit water van dichtbij heeft gezien.

Dat repaircentre waar ze mee werken bij de MediaMarkt (Zes Goes) is dus niet echt een aanrader. 8)7

Anoniem

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:05

Nog iemand problemen met de wifi verbinding? Sinds de update naar 12.1.2 gaat mijn wifi gewoon ruk -O- Af en toe komt er wat signaal door maar meestal werkt het niet.

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:10

Nee, geen last van!

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:58


LiannePuthzy

Berichten: 7003
Geregistreerd: 10-05-13

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:10

Ik mag 9 januari een nieuwe mobiel (iPhone)
Zit te twijfelen tussen de xs en de xr iemand ervaring met 1 van deze 2?
Heb uiteraard ook al op internet gekeken

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:30

Dan zou ik eerder voor de xs gaan. Ik heb het idee dat de xr meer een budget model was.

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 01:21

Ik heb de Xs, uiteindelijk voor gekozen omdat ik niet nog een maand langer wilde wachten op de Xr.

Het grootste verschil is het scherm (geen OLED), de camera (geen portret camera), en geen 3D touch. Daar betaal je dan een paar honderd meer voor. Intern zijn ze verder kwa hardware hetzelfde.

Ik zou gewoon even naar een winkel gaan om ze naast elkaar te zien om te bepalen of je dat verschil waard vind.

Ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ven van de portret stand van de camera. Ik heb een dure systeem camera, dus heb helemaal geen behoefte aan een extreem goede camera op de telefoon, maar nu die er eenmaal op zit gebruik ik hem stiekem toch best veel.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 02:15

Dat is inderdaad wel herkenbaar! Ik heb een hele dure spoegelreflex voor mijn “werk”. Maar heel eerlijk, er zijn zelfs tijdens het werk momenten dat ik liever mijn iPhone x pak dan mijn camera.

Moet zeggen, dat ik de 3d touch ook wel veel gebruik. In het begin vond ik het niet zo een toegevoegde waarde. Maar tegenwoordig steeds meer wel....