Avater na gedaan?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Avater na gedaan?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 23:13

hallo,

Sommigen zullen wel denken. Mens waar maak je je druk om. maar ik vind dit gewoon iritant. Iemand heeft precies dezelfde avater als ik. En heb eigenlijk niet zo'n zin in dat iemand dat zonder toestemming zomaar na doet. Wat kan ik hier aan doen? Bp'en heb ik gedaan,

Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:14

Even afwachten of ze reageert op je PB? Is het een avatar die je zelf gemaakt hebt?

Sempre

Berichten: 5152
Geregistreerd: 30-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:14

Dat heb ik ook met een bokker, toen heb ik mijn spongebob-ava maar veranderd.
Was er ook niet blij mee, dus ik snap je!
Reageerde ze niet op pbs?

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 23:16

Nancy_ schreef:
Dat heb ik ook met een bokker, toen heb ik mijn spongebob-ava maar veranderd.
Was er ook niet blij mee, dus ik snap je!
Reageerde ze niet op pbs?


heb haar net gebp't. Maarja, het iriteert gewoon als je dat ziet. Mensen wees eens orgineel! Doe niet altijd iets wat anderen doen.

Ik vind deze juist zo leuk omdat niemand hem heeft.

Eline_

Berichten: 392
Geregistreerd: 19-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:18

dat is inderdaad heel irritant.
ik zorg er ookaltijd voor dat ik myn eigen heb, en als iemand die van mij ''jat'' eis ik gewoon dat ze heb veranderen

Sempre

Berichten: 5152
Geregistreerd: 30-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:19

Ik heb al gezien wie het is, en het is ook niet een bokker met een paar berichten. Ze zit al een aardig tijdje op bokt, dus ze moet beter weten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:19

Tja, het is geen avatar die je zelf gemaakt hebt, dacht ik, dus dan is er de kans dat iemand anders 'm ook gebruikt. Jij hoeft daar helemaal geen toestemming voor te geven.. sterker nog, jij zou de maker van de avatar toestemming moeten vragen.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 23:21

Jaa ze heeft er iets van 300, Hoe heette ze ook al weer?

Ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan mensen die dingen na doen. Loop niet altijd achter iedereen zijn kont aan!

Ik heb hem ergens gevonden op een site, heb er nooit iemand mee gezien. En heeft zij hem toevallig ook verkleint met psp? precies het zelfde.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:25

Hij zal ook wel op meer sites in 't klein te vinden zijn, veel sites hebben hun avatars naar 50x50 of rond de 60x60 verkleind, en die halen hun avatars ook weer ergens anders vandaag waar ze dus misschien op 100 bij 100 formaat staan.

Ik heb een 'gruwelijke hekel' ( ) aan mensen die zelf maar denken dat ze alles zijn. Oooh, zij had JOU om toestemming moeten vragen om een avatar te gebruiken die overal op internet staat, die jij ook gewoon gebruikt hebt? Sure, dream on.

En al heeft ze 'm van jou 'gejat', het is een avatar en jij hebt 'm niet gemaakt, dus jij hebt het recht niet eens om haar toestemming te laten vragen als 't ware. Sterker nog, jij hebt helemaal niets te zeggen over wie die avatar wel of niet gebruikt.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 23:27

Oke wildwings. Ik vind niet leuk. Dus mag mijn mening best zeggen.

Flew

Berichten: 19853
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Op Zanzibar.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:27

En daarom heb ik als avatar een foto van mn eigen paard.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 23:28

Heb ik normaal gesproken ook. Maar dit keer dus ff niet

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:29

Karoliefje_ schreef:
Oke wildwings. Ik vind niet leuk. Dus mag mijn mening best zeggen.


Natuurlijk mag je jouw mening zeggen, ik snap alleen niet wat je probleem is, en hoe je erbij komt dat zij jouw toestemming nodig had?

En waarom maak je een topic aan hierover, dan

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: Avater na gedaan?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:33

Ava's die overal op internet te krijgen zijn worden ook door iedereen gebruikt.
Je kan pas boos worden als iemand jou ava gebruikt met foto's van jou daarin,of een ava die je helemaal zelf gemaakt hebt.
Anders is het gewoon niet te doen!
Misschien had zij die ava al wel langer dan jou,en wat dan?
Misschien zijn er nog wel 10 bokkers met jou avatar,en weet jij dat niet ,en zij ook niet.
Neem een originele,die niemand anders KAN hebben,omdat je hem echt zelf gemaakt hebt.
(dat is toch ook veel leuker...)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:37

Probeer het gewoon onderling eerst op te lossen. Het is irritant als mensen op bokt dezelfde avatar hebben, en gewoon ook niet de bedoeling. Als ze niet op je pb reageert, stuur één van de mods dan even een pb.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 10:39

Dankje wel Ellende!

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:31

Dat vindt ik niet gek als de mensen een zelfde ava hebben, maar leuk is het inderdaad niet

xAmigo

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-06-05
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:20

Ik weet al wie het is, volgens mij... Het is irritant, maar het kan natuurlijk voorkomen. Er waren er ook een aantal met die vliegende vlindertjes, als je weet wat ik bedoel. Dat kan je gewoon ook bijna niet voorkomen. En om nou, als je een avater kiest, eerst alle gebruikers langs te gaan om te kijken of iemand hem al heeft?

Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:27

stel je niet zo aan man.. wie weet heeft diegene jou nog nooit op bokt gezien? in dit geval is ze zich dus van geen kwaad bewust

En kleiner maken op PSP is hartstikke normaal. Dat moet wel als je een avater op bokt wil gebruiken (aangezien er vaste maten voor zijn)

Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:30

*aanvulling op mijn vorige post*

sterker nog: jij bent de copycat hier, je zegt zelf dat j m van een andere site af hebt geplukt. Lijkt me sterk dat je om toestemming hebt gevraagd..
best wel grappig eigenlijk.. iemand de schuld geven van iets dat je zelf ook doet

Miss_Maya

Berichten: 4041
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:31

WildWings schreef:
Hij zal ook wel op meer sites in 't klein te vinden zijn, veel sites hebben hun avatars naar 50x50 of rond de 60x60 verkleind, en die halen hun avatars ook weer ergens anders vandaag waar ze dus misschien op 100 bij 100 formaat staan.

Ik heb een 'gruwelijke hekel' ( ) aan mensen die zelf maar denken dat ze alles zijn. Oooh, zij had JOU om toestemming moeten vragen om een avatar te gebruiken die overal op internet staat, die jij ook gewoon gebruikt hebt? Sure, dream on.

En al heeft ze 'm van jou 'gejat', het is een avatar en jij hebt 'm niet gemaakt, dus jij hebt het recht niet eens om haar toestemming te laten vragen als 't ware. Sterker nog, jij hebt helemaal niets te zeggen over wie die avatar wel of niet gebruikt.


Ik ga helemaal met haar mee !
Als je hem nou zelf had gemaakt tot daar aan toe
Maar hij staat op het internet ! Dus moet je eigenlijk niet zagen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:33

Als iedereen gewoon een zelfgemaakte avatar had, was er helemaal geen probleem.
Je zegt zelf dat je hem van een andere site hebt. Dat zal dat meisje ook wel hebben. Dus ik vind niet dat je kan zeggen dat ze aan jou toestemming moet vragen.
Jullie kunnen er misschien samen uitkomen?

Melia
Berichten: 9849
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:15

ik zou gewoon zorgen dat je een andere avatar doet.. misschien had zij hem ook wel van een site en niet van jou, dat kun je niet weten dus

Enne.. moet je maar eens opletten hoeveel er wel niet een wuppie als avatar hebben.. vaak ook dezelfde dus.

Neem anders gewoon eentje van jezelf of van je eigen/verzorg paard.. dan weet je zeker dat niemand anders hem heeft

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:36

Zo. Saai leven TS?
Je kunt maar ergens een probleem van maken zeg.
Pluk volgende keer je avatar niet van I-net.
Dan mogen ze het niet 'jatten'.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 18:11

Hou je mond met een saai leven. Nee dies alles behalve saai!