boven de 25

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brigit
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-04-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:16

Ben 45 jaar, toch niet de oudste bokker?
Heb een dochter van 23 en een zoon van 20.
Samen met dochter, heb ik een KWPNer van 6 jaar.

ikbenfilou

Berichten: 888
Geregistreerd: 26-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 07:19

geen idee brigit of je de ouste bokster bent we zullen zien wat er nog op af komt , misschien wel leuk wie is de oudste en de jongste bok hier die krijgen van mij wel ff een pluim dan hoor vinden jullie ook niet?

jomaro
Berichten: 1028
Geregistreerd: 27-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:21

Hoi hier nog een 40 jarige. Vanaf dat ik een jaar of 7 was altijd wel iets met paarden gedaan. Heb een hele mooie nrps merrie gehad. Helaas door beengebreken moeten laten inslapen. Daarna een aantal jaar niets meer gedaan met paarden maar genoten van de zwangerschap. Drie jaar terug een familie paard gekocht. Deze staat bij ons thuis op stal, en een wei hebben we in bruikleen.Het is trouwens een haflinger oude brede type. Heerlijk om daar mee bezig te zijn.

theaatje
Berichten: 107
Geregistreerd: 22-08-04
Woonplaats: ZW Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 07:38

En hier nog een (40). Ja waarom niet. Paarden blijven toch leuk of je nou 14 of 40 bent.

ikbenfilou

Berichten: 888
Geregistreerd: 26-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 07:53

helemaal mee eens hoor hah ame dochter van 9 is nu ook lid dat wat knokken achter de pc

india

Berichten: 1779
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Egmond a/d Hoef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 09:06

ik ben toen ik klein was op de manege begonnen, toen ik 16 was gestopt en later weer begonnen toen ik 23 werd op de manege, maar na een jaar begon het me te vervelen altijd datzelfde lesje en ik had het gevoel dat ik meer wilde leren,
toen ging mijn relatie uit en moesten we het huis verkopen, en had ik opeens geld om een paard te kopen, nooit spijt van gehad, al was mijn eerste paard na 2 jaar al richting slager na nog een jaar zoken heb ik toe India gekocht en die heb ik in juni al 12 jaar, inmiddels zijn we m dresuur maar door alle kinderen en werk enz geen tijd om echt te starten(manlief wil ook wel eens aandacht)
maar nu het paard bij huis komt hoop ik dat hij er meer mee omgaat en niet steeds maar boos is dat ik zoveel weg ben naar het paard!
hij is trouwens al weken bezig met de bak en de stallen te maken en ik hoor hem nog niet klagen........
dus ik heb goede hoop,
vandaag kreeg ik een mailtje van iemand die een goede kinderpony voor mijn kinderen heeft, ik hoop dat dat wat wordt

gr seline

kidding

Berichten: 536
Geregistreerd: 23-12-05
Woonplaats: emst

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:25

Leuk dat er nog meer jongere ouderen zijn!Ik ben begonnen met rijden op mijn 5 de op een shetl en toen ik 7 was kreeg ik mijn eerste pony .Jaren mee gereden, ponyclub enz .Er waren toen nog geen trailers dus alles moest lopend geweldige tijd!!Later naar de rijvereniging met mijn eerste grote paard [was toen 11]ook langs de weg!!Altijd paard blijven rijden tot de kinderen er waren, tja toen werd de tijd wel even anders en de paarden even op de achtergrond gezet!!Maar nu zijn ze wat groter en mama gaat weer beginnen heb grote plannen.Eindelijk ga ik nu mijn eigen pensionstal beginnen. We hebben een melkveebedrijf en stoppen nu met melken ,wel een hele moeilijke beslissing maar het is beter zo.Stallen komen leeg en er komen boxen in, heb er erg veel zin in!!Ook brengt het een stukje rust mee ,want ik stop met werken en ben dan altijd thuis voor de kinderen .Werken en kids en een bedrijf dat trek ik niet meer !!Dus we gaan er voor !!!

djeli
Berichten: 145
Geregistreerd: 12-11-05

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:22

Hoi hoi.

jaja boven de 40,zelf 41 hihi,maar voel me niet zo.
Ben altijd heen en weer geweest met paarden,maar dan in mijn geboorteland Noorwegen.Prachtig om in de natuur daar te rijden.
Ik ging daar op een kleine stal met ca 10 paarden werken en buiten de schooltijd om.Ik ging de ritten door de natuur regelen,en dat was best leuk met zo een groepje.Wel hoog in de bergen,dus moest ik 2 km naar boven lopen om bij de stal te komen.De bus ging niet naar boven namelijk.Dus in de winter echt heel moeilijk soms,maar ja je moet er wat voor over hebben niet waar?
Hier in Nederland het paardrijden weer opgepakt na velen jaren rust.Ik miste het zo erg.
Ik heb nu een haflinger merrie gekocht sins kort(feb)en dat gaat super.Mijn dochter heeft een shettis nu anderhalf jaar lang.Het is altijd een droom van me geweest om samen met mijn dochter te rijden,en dat kan nu.
Het is echt geweldig kan ik jullie vertellen.Mijn dochter is 10,en dan heb ik een zoon van 13.Die vind paarden niet zo leuk,maar heeft wel gehobbelt zo af en toe op onze shettis.
Leuk met deze toppic trouwens.

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:24

Hoi... welkom

Ik ben 24... zit er nog net iets onder.

india

Berichten: 1779
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Egmond a/d Hoef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:47

vandaag is mijn pard 2 uur bij mijn nieuwe huis geweest om te wennen aan het gras, waar ze nu staat is dus helemaal geen gras en vroeger stond ze op een groot weiland en is ze enkele keren hoefbevangen geweest, en was ze in de zomer niet te rijden van de dikte1
morgen ga ik haar weer maar 2uurtjes halen , mandag ook, en dinsdag mag ze naar huis komen en 2 a 3 weken in de stal van de buren omdat mijn stallen nog niet af zijn,
vandaag was dus een beetje een mijlpaal in mijn 39 jarige leven een paard in de tuin, hoe vaak heb ik dat als kind niet aan mijn ouders gevraagd?

gr seline

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 22:59

Ook ik ben een 40+ bokker, 42 om precies te zijn. Heb een zoon van 18, dochter van 15 en dochter van 12. O ja en een man. Samen met mijn oudste dochter rijden we ons eigen paard dat we een half jaar geleden hebben gekocht. Mijn jongste dochter rijdt ook, maar dan op manegeponnies. Zoonlief is helemaal gek van voetbal. Het paard is een Kwpn-merrie van bijna 16 jaar. Verder hebben we nog twee collies , een poes en een boel vissen, binnen en buiten. Eerst keek ik 1 keer per week op bokt, maar dat is nu toch wel elke dag. Hoezo verslaafd.... Het huishouden wacht wel. Verder help/werk ik op de manege waar ook ons paard staat. Zo wordt hobby en werk gecombineerd. Erg leuk is dat.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:52

Ik ben 42 jaar, dus ook een +-je. Ben bijrijdster van een Wielkopolski (Pools warmbloed), waar ik recreatief mee dressuur, spring en buitenritten maak en binnenkort ook ga mennen. Heb mijn mendiploma gehaald en we zijn nu het paard aan het beleren voor de kar.

Er zijn nog veel meer 40 plussers hoor, en als je nog een post of 4 meer hebt gedaan, dan mag je ook in de "huiskamer", daar zit ook een seniorenachtig topic in.

bruine

Berichten: 1037
Geregistreerd: 28-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:56

Citaat:
Er zijn nog veel meer 40 plussers hoor, en als je nog een post of 4 meer hebt gedaan, dan mag je ook in de "huiskamer", daar zit ook een seniorenachtig topic in.


haha, je bedoeld toch "ons"? , het oudenmutsenhonk een zeer gezellig clubje dames , de meeste boven de 40( enkele uitgezonderd

zelf ben ik 43 en per toeval een dik jaar geleden op bokt beland, helaas nu verslaafd , zelf hebben wij 6 paarden aan huis, oudste dochter (bijna 18) is vorig jaar helaas gestopt met rijden, jongste (14) rijd wedstrijden met een zelf gefokte E pony. man ment, en zelf rij ik na een paar jaar wedstrijden te hebben gereden nu recreatief. verder hebben wij een merrie met veulen en een oude fjord.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:08

Nou Bruine, er zitten wel meer topics waar senioren in zitten hoor, maar ik weet niet of dat een criterium is voor gezelligheid. Soms kan je op de meest onverwachte plekken je thuis voelen, zo ook in de diverse topics

ikbenfilou

Berichten: 888
Geregistreerd: 26-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 08:36

ik vind het echt hardstikke leuk al die reakties en nu heb ik zelf wat mail contact met 1 van jullie hahaha zo zie je maar weer
de plek voor hangoudere ga ik zo ff zoeken op het bokt
maar tis niks maar ik begin zelfs verslaafd te raken hier erg he!!

bruine

Berichten: 1037
Geregistreerd: 28-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:55

Citaat:
Nou Bruine, er zitten wel meer topics waar senioren in zitten hoor,


dan heb ik blijkbaar nog niet goed rond gekeken maar net wat je zegt klien, je voelt je er thuis of niet

345fgh
Berichten: 79
Geregistreerd: 09-06-06

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:02

hallo ik rijd vanaf 31 ben nu 45 bijna 46 maar voel me nog niet zo oud hoor

bruine

Berichten: 1037
Geregistreerd: 28-03-05

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 21:48

zit je nou toch aan de verpichte 50 posts vast Clown voor je weer bij "ons"kan komen 345fgh? Haha!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 00:26

Hoooooi Go jij! Go jij!

Welkom op bokt! Er zullen er genoeg boven de 25 zijn denk ik Knipoog Alleen ik lekker niet, ben pas 18 Tong uitsteken

sandrineP
Berichten: 24
Geregistreerd: 07-06-06
Woonplaats: Houten

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 00:50

Hey,
Ik ben al 40 jaartjes jong en heb er weer helemaal zin in! En nee, voel me totaal geen 40. Wat mij hier bracht kun je lezen in mijn welkomstopic. Ik ben op Bokt terecht gekomen door mijn dochtertje DaniqueP en zelf heb ik vroeger een New Forest pony gehad. Hoe dan ook... ik wil de draad weer oppakken, ga dat ook doen binnenkort. Ehm... als het goed is..... mijn drempel is iets wat hoog weer te gaan beginnen....

Anyway welkom op Bokt en hoewel de "ouderen" hier toch wel in de minderheid zijn, lees ik er hier en daar toch eentje... Toch wel fijn, haha.

Groetjes,
Sandrine

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12753
Geregistreerd: 27-09-05

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:12

ja hoor Lachen die zijn er genoeg Tong uitsteken this hier bijna een bejaardentehuis Knipoog nee, ik denk wel dat het grootste deel er onder zit Knipoog

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:34

Welkom op bokt!! Haha! Ik ben 15.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:35

Welkom op Bokt en veel plezier!

Ik ben trouwens 12, dus nog lang niet boven de 25. *LOL*

cojolly

Berichten: 1537
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Haarlem

Re: boven de 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 16:50

hoi hoi ik ben marja 46 jaar 2 zoons van 16 en 19 jaar, beide niets met paarden, ik had een draver maar die heb ik vorig jaar ferbr. moeten laten inslapen vanwege een versleten heupgewricht, heb nu een merrie kwpn van 14 maar daar is bij de zwangerschap het een en ander misgegaan, zij heeft een buikbreuk opgelopen en is inoperabel, is wel geopereerd in utrecht maar meteen weer dicht gemaakt, het gaat met haar niet goed.
Sinds vorige week heb ik er een andalusier bij rodriquez van 6 jaar ik hoop dat het met hem heel lang goed zal gaan. Ik ben gescheiden, en werk in de zorg