Nieuw hier en een vraag over oude fotos bij oude posts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joaard
Berichten: 1
Geregistreerd: 25-04-24

Nieuw hier en een vraag over oude fotos bij oude posts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-24 19:45

Hallo ik ben nieuw op Bokt *\o/*

Ik heb me aangemeld omdat ik een beetje in een nostalgische bui was :P. Ik zat te scrollen door oude posts en zag dat de meeste oude foto's niet werken. Een voorbeeldje: "../upload/451/rosworld.jpg". Is het mogelijk deze foto bijvoorbeeld nog steeds werkend te krijgen door de URL aan te passen? Want aan de URL te zien lijkt het een foto te zijn geweest die op Bokt zelf stond, en dus misschien nog steeds staat? Maar ik kan het mis hebben.

BeFunny

Berichten: 10624
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Nieuw hier en een vraag over oude fotos bij oude posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:49

Geen idee maar ik benieuwd naar wat je als nieuw lid met oude fotos moet die het niet meer doen. Grote kans dat de plaatser de fotos verwijderd heeft ofzo.

Telpeva

Berichten: 14751
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:52

Als users hun foto's hebben weggehaald dan lijkt het mij de bedoeling dat ze ook echt weg zijn, en dat die niet opnieuw op te vragen zijn door derden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101845
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Nieuw hier en een vraag over oude fotos bij oude posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 19:55

Probeer je een foto die jij gemaakt hebt/van jou is zichtbaar te krijgen of die van iemand anders? Maar ik denk niet dat die nog te achterhalen is. Hij is van de server waar hij op staat weggehaald dus ik ben bang dat hij gewoon helemaal weg is.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132115
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Nieuw hier en een vraag over oude fotos bij oude posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 20:09

Welkom!

Erg oude foto's werken soms niet meer omdat ze extern geupload waren. Destijds had Bokt nog geen eigen upload en foto's werden dan via een andere site geupload en op Bokt geplaatst. Een aantal sites zijn opgeheven en die foto's/links werken dan niet meer.

De foto's die via de Bokt Upload geplaatst zijn werken zolang de plaatser ze laat staan. Als een gebruiker redenen heeft om ze niet meer te laten werken en ze verwijderd, dan zijn ze niet meer zichtbaar.

Joaard
Berichten: 1
Geregistreerd: 25-04-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-24 20:34

Thanks voor de reacties. Als reactie op de reden waarom, het leek me gewoon leuk om wat oude foto's van vroeger terug te zien van de (niet meer bestaande) manage waar ik toen op kamp ben geweest. Helaas :(

Telpeva

Berichten: 14751
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Nieuw hier en een vraag over oude fotos bij oude posts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 20:47

Heb je al gedacht om een topic daarover te openen, over die stal? Misschien dat er wel mensen zijn die nog oude foto's hebben en ze willen delen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110734
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 20:54

Telpeva schreef:
Heb je al gedacht om een topic daarover te openen, over die stal? Misschien dat er wel mensen zijn die nog oude foto's hebben en ze willen delen


Dit zou ik ook doen! Grote kans dat er dan vanzelf foto's opduiken :j
En welkom op Bokt! :wave: