Acceptatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blue_flower
Berichten: 1933
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 12:22

Is het niet tijd om dit topic te sluiten?

Er zijn genoeg reacties op TS geweest en er wordt veel gezegd, maar als TS niet reageert kun je eindeloos blijven reageren c.q. speculeren. Maar gaat er niets opgelost worden.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 12:45

Ts wat wil je nou eigenlijk met dit topic? Dat mis ik echt heel erg.
Wat probeer je te bereiken?

VuurVleugels
Berichten: 1766
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 12:45

Blue_flower schreef:
Is het niet tijd om dit topic te sluiten?

Er zijn genoeg reacties op TS geweest en er wordt veel gezegd, maar als TS niet reageert kun je eindeloos blijven reageren c.q. speculeren. Maar gaat er niets opgelost worden.


Eens.

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 16:21

Zertab schreef:
Waarom is dit topic nog open als TS zelf niet meer reageert én het bespreken van een andere bokker niet mag?

Dit komt omdat ik het druk heb . Waardoor ik niet vaak online kan zijn

Ik heb gek gedrag laten zien . Daar zeg ik nu men exusses voor . Dit topic heb ik geopend omdat het totaal mis ging . Ik gooi namelijk niet zomaar priavy dingen op internet . Er waren nog al nare.dingen gezegt toen ik over ki een topic opende . Als veganist is het lastig om alles uit te leggen . Ik heb me meer verdiept in het houden van vee . Paarden vallen daar ook onder . Ik had ook in de aficken van redbull de air up aangeraden . Omdat je dus alleen maar smaak.door geur proeft . De pods en de fles is voledig vegan . Ik dronk voor dat ik vegan werd cola . Ik wilde toch voor een betere dieren welzijn kiezen waardoor ik dus vegan ben geworden . Ik ben het niet alleen met ki bij paarden eens . Maar ook bij koeien varkens noem maar op ben ik op ki tegen . Omdat men de koeien fokt voor melk en vlees . Varken fokt voor vlees en meer biggen . Paarden om te fokken voor veulens voor wedstrijden en verkoop . Nu heb ik zelf 2 paarden waar ik compleed vegan men . Ik gebuik nep lederen tuig . Ook de zitting van men men wagen is compleed van nep. Leer

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 16:40

Maar Lala, dat heeft toch eigenlijk weer niks te maken met waar het hele topic over gaat?

rien10
Berichten: 14728
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 16:49

Blue_Eyes schreef:
Maar Lala, dat heeft toch eigenlijk weer niks te maken met waar het hele topic over gaat?

So what. Wat is de meerwaarde van dit te melden?

OverigensTS legt uit wat haar drijfveren zijn om het KI topic te openen. Dat is in de gegeven omstandigheden helemaal niet zo raar.

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 16:56

Lalahorse schreef:
Dit komt omdat ik het druk heb . Waardoor ik niet vaak online kan zijn

Hoi meis!
Goed dat je dit even meldt,
ik hoor zelf tot die mensen die soms wel een paar uur achter elkaar 'bokken', maar niet iedereen doet dat.
En dat hoeft ook niet.
Citaat:
Ik heb gek gedrag laten zien . Daar zeg ik nu men exusses voor . Dit topic heb ik geopend omdat het totaal mis ging . Ik gooi namelijk niet zomaar priavy dingen op internet.


Op zich is excuses aanbieden erg 'sportief', sociaal gedrag. +:)+
.... maar wat mij betreft hoeft het niet iedere keer herhaald te worden.
Citaat:
Er waren nog al nare.dingen gezegt toen ik over ki een topic opende . Als veganist is het lastig om alles uit te leggen .


... persoonlijk was ik verbaasd dat dit topic stond op de 'afdeling' rijtechnische discussies.
Meestal gaat het over de werking van de buitenteugel, Baucher, achter de loodlijn en meer van dat soort kwesties.
Ik had het onderwerp eerder bij 'nieuws en maatschappij' verwacht. (Nieuws is het helaas niet, maar het is wel zogezegd 'een maatschappelijk onderwerp'.)

Dus dat was (laten we zeggen) een valse start.
Jij bent bloedserieus, maar omdat het 'verkeerd staat' (bij de rijkunstige discussies) riep het allemaal vragen op (en gevoelens, vermoedens van 'dit is niet serieus, dit is een grap, ik word er tussen genomen').

Citaat:
Ik had ook in de aficken van redbull de air up aangeraden . Omdat je dus alleen maar smaak.door geur proeft . De pods en de fles is voledig vegan

Ja, ik las het.
Prima tip, hopelijk doet de TS van dat topic er iets mee.
... en wat ik mij herinner kwamen daar geen nare reacties op.

Citaat:
Nu heb ik zelf 2 paarden waar ik compleed vegan men . Ik gebuik nep lederen tuig . Ook de zitting van men men wagen is compleed van nep. Leer

Dat is zeer beslist principeel van jou.
Leuk om te lezen dat je ment en twee paarden hebt!
Laatst bijgewerkt door Janneke2 op 03-04-22 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 16:57

Ik heb dit topic gemaakt omdat ik dus door de ki topic niet geaccepteerd voelde . Ik heb niet gezegt dat ik vegan ben . Ik heb dat niet verteld . Ik wilde laten weten hoe het echt zit . In 1 topic . Waarom omdat dit makkelijker is met berijk van bokkers . Als ik op alles moest reageren ben ik drie weken bezig . Dit leek me.de beste oplossing . Ook betreft met het gedoe dat ik nep zou zijn . Wat niet waar is . Ik geef mijn privay gewoon niet prijs op bokt . Zelfs de namen van men paarden niet . Het is dus niet zo dat ik nep ben omdat ik men echte naam niet gebruik . Zeg zelf als ik nep was dan zat ik hier niet op toch ?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 16:58

TS schrijft vooral in gebrabbel wat ze in alle andere topics kennelijk bedoeld had, maar dat is hier nu toch niet relevant? In dit topic vraagt TS om geaccepteerd te worden terwijl ze geen begrijpelijk bericht kan typen én niet inhoudelijk iets kan met reacties van andere mensen.
Ik zou zeggen: probeer het gewoon ergens anders TS, een internetforum zoals dit is geen verstandige plaats om onbegeleid op actief te zijn.

rien10
Berichten: 14728
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 16:59

Jongens, het is geen plicht hè, om te reageren. Je kan het ook niet doen.

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:04

oomens schreef:
TS schrijft vooral in gebrabbel wat ze in alle andere topics kennelijk bedoeld had, maar dat is hier nu toch niet relevant?

Pardon?

Gebrabbel...? (Tem waardig.)
Citaat:
In dit topic vraagt TS om geaccepteerd te worden terwijl ze geen begrijpelijk bericht kan typen én niet inhoudelijk iets kan met reacties van andere mensen.

Wel een stevig waarde oordeel,
maar nergens op gebaseerd.

TS reageert zojuist inhoudelijk op nare reacties op haar in topic X over KI op RV-D.

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 17:05

Hoezo . Dit forum is voor iedereen toch ? Ik ben ook op een hamster forum ( onder een andere naam natuurlijk ) daar word ik geacepteert zoals ik ben . Wand daar vragen ze hoe ik het bedoel . Hier word ik verzocht om weg te gaan . Omfat ik niet goed genoeg ben voor bokt |( . Dit doet mij heel veel pijn
Omdat ik niet op haat en nijt uit ben . Mijn typen is heel erg vooruit gegaan . Toch moet ik hier weg van sommige bokkers . Tewijl het een site voor iedereen is
Ook snap ik niet dat ik in gebrabbel typ . Wand ik typ voledige zinnen . Ik ben geen peuter of kleurer meer . Maar een volwassene van 26 jaar . :\

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:07

Lalahorse schreef:
Hoezo . Dit forum is voor iedereen toch ? Ik ben ook op een hamster forum ( onder een andere naam natuurlijk ) daar word ik geacepteert zoals ik ben . Wand daar vragen ze hoe ik het bedoel . Hier word ik verzocht om weg te gaan . Omfat ik niet goed genoeg ben voor bokt |( . Dit doet mij heel veel pijn
Omdat ik niet op haat en nijt uit ben . Mijn typen is heel erg vooruit gegaan . Toch moet ik hier weg van sommige bokkers . Tewijl het een site voor iedereen is
Ook snap ik niet dat ik in gebrabbel typ . Wand ik typ voledige zinnen . Ik ben geen peuter of kleurer meer . Maar een volwassene van 26 jaar . :


Dit is weer jóuw interpretatie, die veel en veel te kort door de bocht is. Daar kan jij waarschijnlijk niks aan doen, dus bespreek dit eens met je begeleiding?

Avalanche

Berichten: 16063
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:09

Ik snap je TS en ik snap ook echt dat je behoefte hebt om het uit te leggen.

Ik hoop alleen dat je ook snapt dat het misschien niet super handig is in dit topic :(:)


Janneke2 schreef:
Citaat:
In dit topic vraagt TS om geaccepteerd te worden terwijl ze geen begrijpelijk bericht kan typen én niet inhoudelijk iets kan met reacties van andere mensen.

Wel een stevig waarde oordeel,
maar nergens op gebaseerd.

TS reageert zojuist inhoudelijk op nare reacties op haar in topic X over KI op RV-D.

Niet mee eens. TS heeft zojuist het tegendeel bewezen.

@ TS: ik denk niet dat Bokt hetzelfde is als een hamsterforum. Er zijn, zoals eerder gezegd, forum onderdelen waar je geen lange complexe teksten voor je neus krijgt en waar niet echt gediscussieerd wordt. Maar als je in discussie-onderdelen post wordt daar uiteraard wel gediscussieerd.

Lalahorse

Berichten: 240
Geregistreerd: 20-06-20
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 17:12

Hoezo te kort door de bocht . ? Er wert gezegt dat dit mischien geen plek is voor mij . Wat raar is omdat ik me nog niet heb kunnen bewijzen dat ik het wel gewoon kan
Men typen en berichten schrijven gaat al aardig vooruit . Ik heb dit topic niets voor niets gemaakt . Ik had dit topic nooit willen openenen . Maar omdat het allemaal uit de hand liep . Ik wilde laten weten hoe het zit . Hoe ik tegen de dierenwereld aan kijk als veganist.

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:17

Tiggs schreef:
Lalahorse schreef:
Hoezo . Dit forum is voor iedereen toch ? Ik ben ook op een hamster forum ( onder een andere naam natuurlijk ) daar word ik geacepteert zoals ik ben . Wand daar vragen ze hoe ik het bedoel . Hier word ik verzocht om weg te gaan . Omfat ik niet goed genoeg ben voor bokt |( . Dit doet mij heel veel pijn
Omdat ik niet op haat en nijt uit ben . Mijn typen is heel erg vooruit gegaan . Toch moet ik hier weg van sommige bokkers . Tewijl het een site voor iedereen is
Ook snap ik niet dat ik in gebrabbel typ . Wand ik typ voledige zinnen . Ik ben geen peuter of kleurer meer . Maar een volwassene van 26 jaar . :


Dit is weer jóuw interpretatie, die veel en veel te kort door de bocht is. Daar kan jij waarschijnlijk niks aan doen, dus bespreek dit eens met je begeleiding?


Ehm, Oomens zegt eerst dat ze 'brabbelt' (laten we zeggen dat ik dat niet chic vind)
praat over haar met een paar zaken die ik niet waar vind,
en richt zich tot haar met 'dat bokt geen goed idee voor haar is'.

Wat is hier te kort door de bocht?
Ik zie hier echt geen misinterpretatie. (Nu ja, van Oomens. Niet van Lalahorse.)

rien10
Berichten: 14728
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:20

Lalahorse schreef:
Hoezo te kort door de bocht . ? Er wert gezegt dat dit mischien geen plek is voor mij . Wat raar is omdat ik me nog niet heb kunnen bewijzen dat ik het wel gewoon kan
Men typen en berichten schrijven gaat al aardig vooruit . Ik heb dit topic niets voor niets gemaakt . Ik had dit topic nooit willen openenen . Maar omdat het allemaal uit de hand liep . Ik wilde laten weten hoe het zit . Hoe ik tegen de dierenwereld aan kijk als veganist.

En ik vind ook dat dat goed lukt op dit moment.

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:21

Lalahorse schreef:
Ik wilde laten weten hoe het zit . Hoe ik tegen de dierenwereld aan kijk als veganist.

... dat is op zich alleen maar prima.
Mijn idee zou zijn om zo'n topic op 'nieuws en maatschappij' te openen.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:21

Goed dat je sorry zegt Ts.

Maar je slaat opnieuw echt volledig mis.

Mensen hebben duizenden tips gegeven om meer geaccepteerd te worden. Waarom reageer je daar niet op?

Schuur_ heeft daar al een uitleg over gegeven waar ik het mee eens ben.
Appeltje_1 schreef:
Schuur_ schreef:
Dit is dus zo een reactie waardoor er bij verschillende bokkers de stekels omhoog gaan. Oa bij mij.

- een heel topic waarin wordt geexcuseerd. Uitleg wordt gegeven. Begrip wordt getoond. Vragen gesteld. Maar daar wordt geen woord over gezegd door haar. Laat staan excuses voor haar gedrag en opmerkingen (inclusief onvriendelijke pbs) of enig inzicht of een poging om er aan te werken. Geen ministapje in een andere richting.

- en weer een compleet uit verband getrokken overtuiging die weer als een tang op een varken slaat. Over het onderwerp waar het compleet fout is gegaan.

Achja, ik zal wel niet begripvol genoeg zijn om hier niet over te vallen. Ik ga even met mijn kop tegen de muur staan.


Eens.

Sorry Ts, maar heel wat mensen hebben echt veel moeite gestoken in het helpen. Waaronder ik. Er zijn echt super veel goede tips inmiddels, maar dat wordt totaal genegeerd.

Maar het lijkt wel alsof Ts zelfs in dit topic haar mening wil doordrukken. Een mening die totaal niet van belang is in dit topic en alleen nog maar meer onrust oproept. Hoe kun je nou uit 7 pagina's alleen dat halen en je mening proberen door te drukken.

Dat kun je imo echt niet goed praten. Er is zoveel moeite in jou gestopt inmiddels, Ts. Doe daar wat mee! Anders gaat er natuurlijk niks veranderen.


Het is inmiddels echt wel duidelijk dat je vegan bent en niet van ki houdt, dat snappen we nu.
Maar hoe zit het met de rest?
Je hoeft er natuurlijk niet op te reageren, dat is je plicht niet, maar haal dan niet alleen de specifieke dingen eruit die met het vorige topic te maken hebben.

Sorry maar hier raak ik toch ietwat geïrriteerd van.

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:24

Lalahorse schreef:
Hoezo te kort door de bocht . ? Er wert gezegt dat dit mischien geen plek is voor mij . Wat raar is omdat ik me nog niet heb kunnen bewijzen dat ik het wel gewoon kan
Men typen en berichten schrijven gaat al aardig vooruit . Ik heb dit topic niets voor niets gemaakt . Ik had dit topic nooit willen openenen . Maar omdat het allemaal uit de hand liep . Ik wilde laten weten hoe het zit . Hoe ik tegen de dierenwereld aan kijk als veganist.


Dat is leuk Ts, maar in je Op lees ik iets anders. Daar vertel je dat je wilt dat mensen je accepteren en je het moeilijker hebt door autisme.
Maar nu is dit topic dus blijkbaar om jouw kijk op de dierenwereld te laten zien?

VuurVleugels
Berichten: 1766
Geregistreerd: 07-06-19

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:29

Jongens, kap nou gewoon, dit heeft echt geen enkele zin.

rien10
Berichten: 14728
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:34

Precies. Stop. Als je je ergert: Ontstip.

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:38

Precies.
@Appeltje_1: ik had jou in dit topic ook nog een serie vragen gesteld.
(... voor je een ander kapittelt, misschien zelf even 'huiswerk doen'...?)

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:40

Janneke2 schreef:
@Appeltje_1: ik had jou in dit topic ook nog een serie vragen gesteld.
(... voor je een ander kapittelt, misschien zelf even 'huiswerk doen'...?)


Oh sorry, hier heb ik dan overheen gelezen.
Maar ik kan even niet terug vinden welke vragen jij bedoelt?

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Acceptatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 17:47

Het bericht was vandaag om 10.26

En accoord, ik heb geen vragen gesteld.
'Des al niet te min' zou je er wel op hebben kunnen reageren...