[Centraal] Piercings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vicky_88

Berichten: 5033
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Overpelt

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 01:46

nope Vork
de 1e dag wel Schijnheilig jaja, was zoooo blij die piercer te zien Clown
maar daarna worden je tepels ook gewoon weer ''slap''
de eerste week voelt het wel minder prettig als je een stijve tepel krijgt maar merk ik niet eens maar dat ik er 1 heb (behalve als ik ergens achter blijf hangen dan, bijv met mijn eigen arm... Clown )

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 01:50

aha ok...vroeg het me af.Wil zelf ook wel een tepelpiercing maar dat mag ik pas nadat ik kindjes heb van de 'baas'

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 01:56

Je kan gewoon borstvoeding geven als je tepel piercings genezen zijn btw Knipoog

Ik ga mijn MD nog wel laten zetten overigens, alleen niet zaterdag bij de shop waar ik heen ga, maar een andere shop in Arnhem die heel goed schijnt te zijn.

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 01:57

ik had van de week MD's gezien, maar ze waren veel kleiner als dat ik dacht.Zijn hooguit een halve cm lang die plaatjes

Jakary

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-07-05
Woonplaats: België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 02:10

Anjatjeuh schreef:
Ik heb een sternum surface, een vch, een tongweb en ben mn oren aan het stretchen, op dit ogenblik nog maar 1.6mm.

Mijn sternum piercing doet de laatste weken echt heel erg vervelend, bij mn bovenste bolletje komt dan een bultje gevuld met pus, echt heel erg vies. Ik doorprik het meestal met een steriele naald duw het dan uit omdat het me niet gezond lijkt als daar zoveel vuiligheid inzit, maar dit lijkt me ook niet echt de meest geweldige methode. Al heeft het in het verleden al wel een paar keer goed geholpen, maar nu komt het steeds terug... Al denk ik ook wel dat dat voor een groot deel komt door een lagere weerstand door mn examenstress.

Komt dit bekend voor bij iemand of wat zouden jullie doen?


Kan je niet weken met zeezout, dat trekt toch het vuil eruit?

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 09:09

Myryana schreef:
Anjatjeuh, ik zou toch even naar de piercer gaan voor de zekerheid. Spoel je wel gewoon met zeezout oplossing?

Piercer is op dit moment helaas eventjes geen optie, dichtste piercer is een uur met de trein enkele reis en ik zit midden in mn examenperiode dus zoveel tijd kan ik niet missen. En spoel wel met zeezout ja...

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 09:23

Ik ben er ook weer natuurlijk Lachen
Heb zaterdag eindelijk mijn tongpiercing laten zetten na een hele tijd twijfelen omdat ik niet durfde Tong uitsteken Dit is wel de enige piercing die ik heb en ben ook niet van plan om er iets bij te laten zetten Tong uitsteken

Citaat:
Wat moet ik juist niet gebruiken?

Géén alcohol of Sterilon of andere desinfecterende middelen aanbrengen op je piercing. Deze agressieve middelen

kunnen het genezingsproces vertragen of irritaties veroorzaken.

Hoe gebruiken? Met een tongpercing kan ik dat toch wel gewoon drinken?

Citaat:
Tong: 3 t/m 6 weken

Tot je er helemaal niks meer van voelt? Of voor er een nieuw staafje in kon?
Dat kon toch eerder?

Sorry voor de vragen Bloos

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 09:47

Alcohol drinken is de eerste weken ook niet aan te raden, langs de ene kant omdat het dus erg sterk is en ook de herstellende processen, die in het wondje van je tong bezig zijn, remt. Maar ook omdat van alcohol je tong een beetje gaat zwellen...

En die termijn is wanneer het echt genezen zou moeten zijn, verwisselen voor een korter staafje kan al iets vroeger, na 2 weken ongeveer.

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 10:07

Oke bedankt Tong uitsteken

Maar ik had gevraagd toen ik hem liet zetten of ik gewoon alcohol kon drinken, lijkt me toch handig om te weten Tong uitsteken En toen zei die dat dat wel mocht maar niet mezelf helemaal zat zuipen Tong uitsteken Naja logisch, maar kon toch niet veel drinken want had bijna niks gegeten Tong uitsteken Heb dus 3 glaasjes (mixdrankje) gehad Tong uitsteken
Maar als het beter is om niet te drinken dan doe ik dat gewoon niet meer Tong uitsteken Of ja, een tijdje dan Tong uitsteken

Oke, ja ik ga als mn tongpiercing er precies 2 weken in zit weer terug, dan ga ik met een meisje mee die m dan weer opnieuw laat zetten.. Dus de gelegenheid om te vragen of er een korter staafje in kan, ivm carnaval Tong uitsteken

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:21

Citaat:
Hehe, je bent al de tweede die 'lowbrets' zegt. Huilen van het lachen
Het is labret.

we hebben het niet op labrets hoor (kijk maar eens naar de tekening Haha! ) maar heb nu idd ook nog eens naar een paar foto's gekeken en een snakebite zit een stuk hoger Ja

in mn andere oor, waar ik geen stretch heb, heb ik een piercing in die normaal voor je wenbrauw is , vind dat mooier staan in combi met een stretch Ja zo een halve ring met ipv bolletjes kleine pins Ja

de mensen met een stretch hier, hoe ver willen jullie zo gaan?
ik ben nu nog maar aan 3 mm sinds december en zou denk ik zo tot 7 à 9 mm willen gaan.

Heb er momenteel twee van 2 mm in, maar niet op het breedste, want die man in de winkel had mij wijsgemaakt dat mijn nieuwe er 3 was, kom ik thuis blijkt die gewoon er door te kunnen en maar 2 te zijn Nagelbijten / Gniffelen
maar heb geen tijd om om een nieuwe te gaan met de examens

hebben jullie het zelf gedaan of laten doen?
Laatst bijgewerkt door SofieBeau op 23-01-08 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Duhelo

Berichten: 28577
Geregistreerd: 29-05-03

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:29


Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:39

duhelo die variant is leuk zeg, zit dat staafje dan door dat stukje vlees waarmee je tong aan je mond vastzit?

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:45

Paljassofie schreef:
de mensen met een stretch hier, hoe ver willen jullie zo gaan?
ik ben nu nog maar aan 3 mm sinds december en zou denk ik zo tot 7 à 9 mm willen gaan.

Heb er momenteel twee van 2 mm in, maar niet op het breedste, want die man in de winkel had mij wijsgemaakt dat mijn nieuwe er 3 was, kom ik thuis blijkt die gewoon er door te kunnen en maar 2 te zijn Nagelbijten / Gniffelen
maar heb geen tijd om om een nieuwe te gaan met de examens

hebben jullie het zelf gedaan of laten doen?

Ik ben net beginnen stretchen, zit dus nog maar op 1.6 mm, en daar zijn geen plugjes voor te vinden dus heb maar gewoon een labret erdoor gestoken. Binnen een maandje ga ik naar 2 mm, daar heb ik wel al plugjes voor. Dacht eerst om naar 5 mm te gaan, maar voor 6 mm zijn veel meer en veel leukere plugs en tunnels, dus denk dat ik tot 6 ga stretchen. Ik doe het zelf, gewoon amandelolie zodat alles goed glijdt en dan met een expander pin heel rustig, als het niet verder gaat een tijdje de pin vastzetten met o-ringetjes en een tijdje laten zitten tot het terug wat losser zit en ik zonder probleem hem er verder door kan steken.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:49

Mijn tongweb:
Afbeelding

Sternum:
Afbeelding
Net gezet, met nog grote lelijke metalen bollen
Afbeelding
Nieuwe mooie bling bolletjes

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:52

Anjatjeuh schreef:
Ik ben net beginnen stretchen, zit dus nog maar op 1.6 mm, en daar zijn geen plugjes voor te vinden dus heb maar gewoon een labret erdoor gestoken. Binnen een maandje ga ik naar 2 mm, daar heb ik wel al plugjes voor. Dacht eerst om naar 5 mm te gaan, maar voor 6 mm zijn veel meer en veel leukere plugs en tunnels, dus denk dat ik tot 6 ga stretchen. Ik doe het zelf, gewoon amandelolie zodat alles goed glijdt en dan met een expander pin heel rustig, als het niet verder gaat een tijdje de pin vastzetten met o-ringetjes en een tijdje laten zitten tot het terug wat losser zit en ik zonder probleem hem er verder door kan steken.

ik heb er ook eerst een labret doorgestoken maar dat maakte eigenlijk niet veel uit (was ook geen 1.6 , was wat dunner)

dan heb ik zo een "krul" gekocht die tot 2 ging, en dan alsmaar wat verder geschoven, maar dat heb ik eigenlijk wat te snel gedaan en toen is het gaan ontsteken enzo, maar na paar weken was het gelukkig wat beter. Heb het wel nooit met olie ofzo gedaan wat nu dus blijkbaar mijn fout was, gaat het zeg maar ook gewoon met olijfolie? (want mijn moeder gaat het niet zo leuk vinden als ze het ziet Clown dus moet een beetje stiekem, moet wel eens zeezout halen, subtiel)

en nu heb ik dus nog een stalen kleine expanderkrul, die dus ook maar 2 mm was Rolleyes enja, die twee passen er samen in. maar in het begin bloedde het altijd als ik opstond sochtends omdat die dingen in de knoop gingen ofzo bij het slapen Clown dus nu een paar nachten met maar 1 in geslapen en nu gaat het gewoon goed.

ik wil vooral een mooie tunnel Haha! (was dan ook zo blij als een klein kind toen ik gisteren voor het eerst DOOR mijn oor kon kijken toen ik de stretch er even uithaalde Clown )

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:53

SteffiiY schreef:
als ik eerlijk bent vind ik zo'n grote tattoo niet mooi staan. maar ieder zijn mening Knipoog


Tuurlijk Knipoog smaken verschillen.

Sternum kende ik trouwens helemaal niet, ziet er erg mooi uit! Kun je zelf de ruimte tussen de bolletjes bepalen?

Nils

Berichten: 2019
Geregistreerd: 17-09-05
Woonplaats: Westerhaar-vriezenveensewijk

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:55

ik meld me ook weer....

-tongpiercing
-tepelpiercing
-helix

in de planning:

-nog een tepelpiericing
-nape
-en nog eentje waar ik de naam niet van weet Haha!

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:55

ik vind die grote wel stoer, maar zou echt helemaal niets voor mij zijn. vind het vooral een leuke tekening Haha!

sternum ziet er wel sexy uit zeg Haha! vinden de jongens wel heel leuk denk ik Clown

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:58

Ja, olie is echt wel noodzakelijk bij het stretchen! Eerst je oorlellen eventjes masseren met een zachte olie (olijfolie is volgens mij niet echt goed, je kan beter zoete amandel- of jojoba- of vitamine E olie halen, zet het gewoon ergens in een kastje in je kamer?) en dan expander er ook mee insmeren. En plugje dan ook als je het erin wilt steken.

Als je oren bloeden en ontsteken doe je wel echt iets heel mis, probeer hier echt mee op te passen want als je wondjes maakt (wat dus het geval is als ze bloeden) dan ontstaat er littekenweefsel waardoor het stretchen in de toekomst moeilijker gaat worden en het ook veel moeilijker gaat toegroeien als je ze ooit uitdoet...
Beste is om na een bloeding of ontsteking terug te gaan naar een kleinere maat en minstens anderhalve tot 2 maand te wachten om opnieuw verder te stretchen.

Geduld is het belangrijkste bij het stretchen, het heet ook voor iets "stretchen" en niet "scheuren". Knipoog

SofieBeau

Berichten: 3484
Geregistreerd: 09-09-04
Woonplaats: Gent

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:01

Anjatjeuh schreef:
Ja, olie is echt wel noodzakelijk bij het stretchen! Eerst je oorlellen eventjes masseren met een zachte olie (olijfolie is volgens mij niet echt goed, je kan beter zoete amandel- of jojoba- of vitamine E olie halen, zet het gewoon ergens in een kastje in je kamer?) en dan expander er ook mee insmeren. En plugje dan ook als je het erin wilt steken.

Als je oren bloeden en ontsteken doe je wel echt iets heel mis, probeer hier echt mee op te passen want als je wondjes maakt (wat dus het geval is als ze bloeden) dan ontstaat er littekenweefsel waardoor het stretchen in de toekomst moeilijker gaat worden en het ook veel moeilijker gaat toegroeien als je ze ooit uitdoet...
Beste is om na een bloeding of ontsteking terug te gaan naar een kleinere maat en minstens anderhalve tot 2 maand te wachten om opnieuw verder te stretchen.

Geduld is het belangrijkste bij het stretchen, het heet ook voor iets "stretchen" en niet "scheuren". Knipoog

ja daarom wil ik er nu gewoon een mooie 3 mm in en dan even een paar maand wachten Ja

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:02

bromfiets schreef:
Sternum kende ik trouwens helemaal niet, ziet er erg mooi uit! Kun je zelf de ruimte tussen de bolletjes bepalen?

Er zijn wel verschillende maten surface bar, maar de piercer koos in mij geval zelf een maat. Want de lengte maakt ook uit voor de stabiliteit en kans op uitgroeien, dus nam ze gewoon de beste die zorgde voor zo weinig mogelijk kans op uitgroei.
Je kan nu wel een sternum laten maken door gewoon 2 microdermals daar te laten zetten, dan kan je gewoon zelf helemaal de afstand en plaats kiezen en heb je zo goed als geen kans op uitgroei. Is wel iets duurder, maar ik zou daar absoluut voor kiezen als ik mn sternum nog niet had, was toen nog niet zo heel bekend helaas.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:03

anjatjeuh dat klinkt wel goed die nieuwe variant met microdermals. hoe doen ze dat dan?

Nils

Berichten: 2019
Geregistreerd: 17-09-05
Woonplaats: Westerhaar-vriezenveensewijk

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:04

suze_ schreef:
ik vind je tattoo echt prachtig naat *LOL*

sternum vind ik heel mooi, maar heb zoveel nare verhalen gehoord over uitgroeien en lelijke littekens...


alle piercings kunnen uitgroeien alleen heb je bij bepaalde piercings er meer kans op...

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:05

dat weet ik nils, maar begreep dat de kans bij een sternum echt heel erg groot is.

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 12:06

Dank jullie wel Haha!

Maar dat is wel goed om te weten van die sternums, wat moet ik me precies voorstellen een microdermal? Een onderhuids implantaatje?

Ik ken al die benamingen nog niet zo goed Haha!