carnaval, kleurmouse?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dubbeldoos
Berichten: 152
Geregistreerd: 09-07-06

carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 20:00

ik wil met de carnaval iets aparts met mijn haren...
nouw hebben ze van die kleur mouse, en er staat op dat het 3 tot 5 wasbeurten ofzo blijft zitten...
weet iemand of dit ook echt zo lang blijft zitten of dat het veel langer blijft zitten en of de kleur mooi is?
ik heb natuurlijk blond haar, maar heb er nog wel geblondeerde high lights in zitten... heeft dat ook
nog effect erop??...hoop dat er mensen zijn die me er meer over kunnen zeggen!

Luuz

Berichten: 1959
Geregistreerd: 26-07-05

Re: carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:53

De kleur zal op je lichte plukken anders uitvallen (lichter waarschijnlijk) dan op de rest van je haar.
Verder is verf gewoon niet goed voor je haar (of het nu een spoeling is of niet). Ook is de kleur na 2 keer wassen erg vervaagd en niet zo mooi meer. Na 3/5 keer wassen is het er ook echt nog niet helemaal uit en zal je nog een gekleurde gloed over je haar hebben.
Het kan ook zijn dat de kleur niet pakt op je haar en je dus helemaal niets ziet..
Anderzijds kan het ook goed uitpakken hoor Knipoog

Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:03

Ik heb dat ook gehad, ik had blond en dat bleef bij mij tot 8 keer zitten ongeveer. Vervaagd wel wat. Gewoon doen, met carnaval loop je zowieso al voor gek dus of het nou goed uitpakt of niet. Haha!

Bitterbal

Berichten: 2508
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Engwierum (Friesland)

Re: carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:07

en als het nou écht niet weg wil gaan na carnaval en je voelt je behoorlijk voor schut.. loop dan even naar de drogist en haal head&shoulders anti roos shampoo... werkt perfect Knipoog

Veel plezier!

Sica
Moderator Kantine

Berichten: 5025
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Re: carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:08

Met blond of geblondeerd haar moet je oppassen met dat soort dingen, het kan namelijk blijven zitten en dan een hele vreemde kleur worden.
Anti-roos shampoo helpt wel, maar is niet zo goed voor je hoofdhuid als je geen roos hebt.

sannee1992x
Berichten: 487
Geregistreerd: 28-01-06

Re: carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 17:29

van welk merk haal de die kleurmousse? zou ik ook wel eens willen proberen!
en waar?

miekie

Berichten: 723
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Axel, Zeeland

Re: carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 19:51

ik gebruik met de carnaval gewoon van de verfspuitbussen zeg maar voor mijn haar. Dat is er na 1x wassen gewoon alweer uit en dan heb je echt iets geks.
Als je toch voor de mousse gaat, zou ik ervoor zorgen dat je toch een gangbare kleur hebt omdat deze toch vervaagd en anders loop je er na de carnaval niet zo netjes bij Clown

dubbeldoos
Berichten: 152
Geregistreerd: 09-07-06

Re: carnaval, kleurmouse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 19:18

ja ik wilde dus bruin een keer proberen...maar ik heb dus geen zin om na 3weken nogsteeds met zon half- bruin haar rond te lopen met een erg doffe, vale kleur...maar er heeft hier dus nog niemand er echt ervaring mee?
en tsja...van die spuitbussen daar krijg je weer van die felle kleurtjes van en zon raar haar he;):P
@Shets_rulez, ik heb ze gewoon bij de kruitvat en primera gezien, maar bij ons in de buurt zitten ook nog echte kappersgroothandels, waar k ze anders nog kan halen. volges mij waren ze iets van 9 of 11 euro ofzo...

maar heeft er niemand ervaring met kleurmouse?