oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:30

Mijn trommelvlies heeft een permanent gat (wel handig bij vliegreizen trouwens) maar trust me, het doet evenveel pijn hoor. En speaking of which, ik voel er weer eentje aankomen... Boos!

elbeauty
Berichten: 725
Geregistreerd: 14-04-04

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:35

Ooh ik ben er nu gelukkig van af. Ik heb van mijn 12e tot mijn 14e chronische oorontsteeking gehad. Het deed niet altijd pijn maar bij mij kwam er gewoon de hele dag door van die vieze groene snot achtig iets uit. Ik werd er helemaal gek van en dan om de zoveel tijd was ik er dan ook weer echt heel erg ziek van.
Ik hoop voor je dat het snel overgaat en dat het zeker niet terug komt! veel sterkte ermee!!

Bokkiej

Berichten: 6322
Geregistreerd: 17-03-05
Woonplaats: Friesland, Aldeboarn

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:40

ik heb ook oorontsteking gehad laatst op een feestje. dat was echt geen pretje. deed ongelofelijk pijn. maar niet geknapt. Scheve mond volgende dag was hjet weer beetje over.

x_Katja_x

Berichten: 1491
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:50

Laura schreef:
Mijn trommelvlies heeft een permanent gat (wel handig bij vliegreizen trouwens) maar trust me, het doet evenveel pijn hoor. En speaking of which, ik voel er weer eentje aankomen... Boos!


Moeten ze die niet dichtmaken dan?

Vind het zo raar.. Ik had een gat en dat moest dicht anders zou ik doof worden, bij de ts gaan ze een gat prikken en jij hebt een permanent gat.. Ik snap er niks meer van Blond

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 18:00

Zo ben weer terug..

Wat blijkt .. ze doen dit dus al heel lang niet meer en hebben dus ook geen gaatje gemaakt (terwijl mijn huisarts het hier de hele tijd over had Scheve mond )

Heb dus aan beide oren een middenoorontsteking en een heleboel pijnstillers, oordruppels en neussprays meegekregen.
Ik kan de komende dagen ook erg slecht gaan horen maar dat hoorde erbij..

Vind het alleen erg vreemd dat mijn huisarts mij een aantal dingen zo ontzettend verkeerd heeft verteld.
als eerste over dat gaatje maken, hij heeft me twee verkeerde soorten medicijnen voorgeschreven (volgens kno arts in t ziekenhuis) die helemaal niet zouden helpen... Blond

Maargoed veel rust, uitgriepen en aan de pijnstillers.. Dan zou dit over een aantal dagen ook een stuk beter moeten gaan..

x_Katja_x

Berichten: 1491
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:26

Arethe schreef:
Zo ben weer terug..

Wat blijkt .. ze doen dit dus al heel lang niet meer en hebben dus ook geen gaatje gemaakt (terwijl mijn huisarts het hier de hele tijd over had Scheve mond )

Heb dus aan beide oren een middenoorontsteking en een heleboel pijnstillers, oordruppels en neussprays meegekregen.
Ik kan de komende dagen ook erg slecht gaan horen maar dat hoorde erbij..

Vind het alleen erg vreemd dat mijn huisarts mij een aantal dingen zo ontzettend verkeerd heeft verteld.
als eerste over dat gaatje maken, hij heeft me twee verkeerde soorten medicijnen voorgeschreven (volgens kno arts in t ziekenhuis) die helemaal niet zouden helpen... Blond

Maargoed veel rust, uitgriepen en aan de pijnstillers.. Dan zou dit over een aantal dagen ook een stuk beter moeten gaan..


Dan klopt het toch wat ik zei.. Het is niet handig om gaatjes te maken want die moeten weer dicht Knipoog

Mijn huisarts gaf mij ook steeds druppels enzo, maar na 3 kuren was het nog niet over, toen zei hij: ga maar naar de kno-arts, "misschien" heb je een klein gaatje in je trommelvlies..

Dus ik naar de kno-arts, en wat zegtie letterlijk: Zo wat een knoerd van een gat zit er in je trommelvlies!!! Niet zo gek dat daar een hoop viezigheid uit komt..

Tsja.. Clown

IceBabY
Berichten: 712
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Wormerveer

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 11:14

Heej heej.
Ik heb ook ooronsteking gehad.
Is heel lang geleden ik was denk ik 5/6 jaar of kleiner, Maar die pijn vergeet ik echt niet meer. Ik weet het nog precies. Alleen weet niet meer wat er aan gedaan werd. Het was iig heel erg pijnlijk...

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 11:22

ik heb het tweemaal gehad ik kan veel hebben maar dit vond ik echt vreselijk, t trok helemaal naar me kaak, hebben ze bij jou ook een gaasje erin gedaan? dat maakte me toendertijd helemaal gek dat gaasje!
edit: @ ts, let op je hoeveelheid pijnstillers, op een gegeven moment werken ze niet meer als je teveel neemt! beterschap Ach gut

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 12:29

Blegh paar daagjes verder en voel me nog steeds naar.
Moet ook nog eens ongesteldt worden en ben nog steeds niet geheel van mn griep af..

Kortom ben heerlijk chagarijnig en kan niks hebbben.. Vriendjelief is er nu de dupe van.. Net half uurtje geleden pijnstillers genomen dus nu maar even wat eten..

Hopenlijk kan ik maandag toch weer gewoon naar school

L_ola

Berichten: 3399
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: noord-brabant

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 22:57

en ook de hele tijd dat waterige geluid, echt in één woord AFSCHUWELIJK!

vuurtoren

Berichten: 2013
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: wormerveer n-h

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:05

ga zittend slapen of leg een kussen onder je matras als je ligt dan is de druk op je trommelvlies groter en dus heb je meer pijn
succes

nienke1208

Berichten: 2140
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 01:34

Ik heb héél vaak oorontsteking, alleen meestal merk ik er niet zoveel van, heb dan meer last van oorsmeer, hoor minder goed, en uiteindelijk knapt het open...
Maar de keren dat ik er wel last van heb, en dat is weinig, max 4x per jaar, dan doet het inderdaad onwijs veel pijn!!!

Succes met de pijn Ach gut

StarStar

Berichten: 538
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Vergeten

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 01:39

Ooh ik heb het ook gehad..
Echt.. pff pijnlijk..

Nu begint het weer, dus misschien even naar dokter voordat het weer zo erg word Koe Huilen
Laatst bijgewerkt door StarStar op 04-02-07 01:41, in het totaal 1 keer bewerkt

StarStar

Berichten: 538
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Vergeten

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 01:39

foutje Vork
Laatst bijgewerkt door StarStar op 04-02-07 01:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 01:39

Ja totaal niet prettig

Ik kreeg toen ook als tip mee om zo rechtop mogelijk te slapen, hoe platter je gaat liggen hoe meer pijn het doet!

StarStar

Berichten: 538
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Vergeten

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 01:40

foutje Vork

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 01:53

Ik heb het een aantal jaar geleden opgelopen op de Maledieven. Lekker zwemmen in de zee, en pas later douchen/afspoelen. dus dat warme zeewater droogt op in je oor. incl al die niet zo frisse bacteriën enzo. Pas toen ik thuis was kreeg ik er last van, of eigenlijk onderweg naar huis al, in het vliegtuig. Het werd ook zo erg dat het naar mijn kaak trok. Zo erg dat mijn kaken niet goed meer op elkaar pasten, en ik dus ook niet meer eten kon..
Ik wens je dus HEEL veel sterkte, en hopelijk ben je er snel weer vanaf!!

@nienke1208: 4x per jaar!? Da's pas erg... sterkte!

Sam_Elena

Berichten: 468
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Sorrento

Re: oorontsteking zo pijnlijk... nooit geweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 02:09

sterkte... ik ben net terug van aruba waar ik ook een vette oorontsteking heb gehad, ik had t wel vaker dus ik ben niet naar de dokter gegaan, stom want na 3 weken begon mn oor te bloeden en kon ik er niet meer mee horen.. nu bleek er zo'n ontsteking achter te zitten dat ik lekker aan de AB kon en nu kan ik wel weer iets met mn oor horen alleen er komt nog steeds zooi uit en tis nog niet zoals t geweest is...