Moedervlek weghalen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IkbenMarije

Berichten: 2105
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Moedervlek weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:14

Ik heb toen ik een jaar of 8 was een moedervlek op mijn arm weg moeten halen. Het is door een gewone chirurg gedaan dus je ziet er nog wel wat van ( Het was een kleintje dus zo erg valt het niet op) Bij mij spoten ze er verdoving in, sneden ze hem weg, hechting erin, verbandpleister erop en klaar!

Een vriendin van mij heeft pas een moedervlek laten weghalen door een plastisch chirurg dit kreeg ze vergoed. Het litteken zie je wel maar word steeds minder. Het is erg mooi gedaan!

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Moedervlek weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:55

maaitjuh schreef:
Ik heb het op m'n rug moeten laten doen.
Huisarts wist zeker dat ze deze kleine ingreep wel zelf kon doen en dat het dan ook mooi genas.
Nou, heb mooi een litteken op m'n rug zitten.

Dus ik zou naar een plastisch chirurg gaan, zeker omdat het in je gezicht zit.



Dat mag logisch zijn ze snijden iets weg dus daar komt altijd een litteken voor terug Knipoog
Het ligt niet alleen aan de snijkunsten van de arts maar ook aan je eigen lichaam hoe het herstel verloopt of er complicaties zijn noem maar op. Overigens is er nog niet zo lang een soort gel op de markt dit is een soort van 2e huid. Dermatix dit schijnt erg goed voor littekens te zijn waardoor de genezing ook mooier zal zijn.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Moedervlek weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:56

De verdoving is altijd even vervelend, maar dat voel je maar even. Dat is even de kiezen op elkaar Knipoog
De 1 vind het ook pijnlijker dan de ander.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Moedervlek weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 16:36

Ik heb alleen een verdoving gehad bij de tandarts. Dat deed niet echt veel pijn, alleen daarna wel Nagelbijten / Gniffelen
Maar als ik het zo hoor is zo'n verdoving wel veel pijnlijker Nagelbijten / Gniffelen