littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oliebollie

Berichten: 1842
Geregistreerd: 22-01-06

littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 21:30

hee , ik zit met een probleempje...
ik loop sinds 29 maanden met been/knie klachten...
even heel in het kort..
in september kwam er een scheurtje in mijn bovenbeenspier, na 3weken rust ging ik weer gymen en met het eerste sprintje scheurde die weer. Weer 3 weken rust gehouden en weer aan de gang gegaan , en ja hoor.. het was weer raak , weer een scheurtje...toen toch maar eens naar de dokter gegaan.. Fysiotherapie.. en nog meer fysiotherapie. Ondertusse had ik zoooo veel pijn dat ze me maar 6 weken op krukken zetten.Ze wisten niet meer wat ze met me been aan moesten en ze zijn gestopt. Klachten gingen maar niet over en weer naar de dokter. Toen had hij wat bedacht: Sportfysiotherapie.. Ze gingen me been weer sterker maken.. toen allebij me benen ongeveer even sterk waren mocht ik weg Lachen na 19 maanden lopen etteren met dat been was ik klaar... maar nou komt het , nogsteeds had ik veel last van me been en toen wist nog niemand wat er aan de hand was, had al meerdere dingen gehoort van de zelfde dokter. Het eerste was een spierscheuring, daarna een verrekking en het moest vanzelf over gaan..
toen zei mijn moeder dat ik maar een naar een magnetiseur moest gaan , en dat heb ik gedaan.
hij zegt dat het dus echt een spierscheuring is geweest en dat het nooit meer over gaat. ( me been heeft niet de tijd gehad om te genezen en daardoor is het heel rafelig en gek littekenweefsel geworden)
nou mag ik waarschijnlijk niet meer sporten!!!!!!!!!!! helemaal niet meer...
mijn been reageert wel op de behandelingen , maar niet helemaal goed..
nou gaat hij proberen om mij gewoon van de zomer te laten rijden op me paardje ( bezig met inrijden , ligt even stil door de winter )...


nou was ik op internet aan het zoeken of je litteken weefsel weg kan laten halen... omdat het gewoon echt zeer doet en ik veel dingen niet kan !!!
maar je vond het alleen maar bij hernia's...
dus mijn vraag:
heeft er iemand ooit zoiets gehad? en kan je litteken weefsel weg laten halen?

alvast superr bedankt voor het kijke & lezen van dit verhaal !!!

Oliebollie

Berichten: 1842
Geregistreerd: 22-01-06

Re: littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 22:48

is er nou echt niemand???

Anoniem

Re: littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:03

Jawel. Ik heb geleerd van mijn Arts in het ziekenhuis, dat littekens weefsel vaak weer terug komt. Dus of het zin heeft, ik weet het niet, zou even bij het ziekenhuis informeren als ik jou was!

Oliebollie

Berichten: 1842
Geregistreerd: 22-01-06

Re: littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 15:04

dankje !

Anoniem

Re: littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 17:04

Ga naar een arts mss kan hij je doorverwijzen naar een flebologisch centrum of een dermatoloog, hier moeten wel behandelingen voor zijn.

Stormpiej
Berichten: 59
Geregistreerd: 15-08-05

Re: littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 22:11

Als baby zijnde ben ik geopereerd aan me buik en in na jaren buikpijn ben ik in 2005 geopereerd omdat het bleek dat ik littekenweefsel om me darmen was gegroeid de artsen zeiden toen dat er een kans bestond dat het terug kwam binnen 20 - 40 jaar ofzo

Oliebollie

Berichten: 1842
Geregistreerd: 22-01-06

Re: littekenweefsel weghalen? wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 22:52

he bedankt !! ik ga even 16 febr. afwachten , dan ga ik weer naar een magnetiseur , en even vragen wat hij er van denkt !!