je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droog ha

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
monky27
Berichten: 385
Geregistreerd: 30-09-05

je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droog ha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 19:42

ik had mijn haar gebleekt, omdat het zo donker werd en ik wilde graag weer wat blonder worden.
Nou werd het dus oranje en dus ben ik na de kapper gegaan om het te laten blonderen en weer mislukt Boos! Was het weer te blond (echt dat je licht geeft) nou wilde ik dus uit die avond na een feest, dus heb ik snel een kleurspoeling gekocht (licht bruin wat je er na 4-8x wassen weer eruit kon wassen) maar dat zag er dus echt helemaal niet uit, de kleur was heeeeeeeel anders dan op de verpakking stondt Boos! Dus snel me haren gewassen stuk of 10x, maar ik heb nu weer een andere kleur...dus niet de kleur die ik had voor de kleurshampoo... Boos!

nou is het dus een kleur die ik helemaal niet mooi vindt, maar me haar is al behoorlijk verpest nu en het wordt ook heel erg droog.... Heeft iemand anders dit ook al is gehad en wat hebben jullie toen gedaan??? uitgroeien duurt nog eeuwen want ik heb lang haar. Huilen

heb vet spijt! Het was nog mooier voordat ik het geblondeerd had en me haar is nu verpest en het heeft me ook nog is een hoop geld gekost. Maar nou is mijn vraag of iemand iets weet wat heeel goed helpt tegen droog haar na het verfen i.v.m afbreken (wil het juist lang laten groeien)

en of iemand tips heeft om een mooier kleur te krijgen het is wat grijzig blond....lelijk dus Boos!

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:44

Oehh, Slim!
Ik had het zowiezo na je kappersbezoek zo gelaten, maar een goed haarmasker?
En verfjes die er na 10 keer uitgaan gaan er altijd pas na 20 keer uit Knipoog

Emori

Berichten: 13120
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:45

uhm
wassen met head and shoulders?
mijn blondering was ook net iets te blond geworden
heel harde kleur
toen ging ik daar mee wassen en toen werd de kleur eenstuk zachter
sterkte er mee Ach gut

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:46

Oranje is juist gaaf!

Weet niet waar je woont, maar bij de salons van www.readytob.nl kan je kleuren met Colorshine. Daar knapt je haar iig van op als je het nog een andere kleur wilt geven! Dat is echt superspul!
Verder zou ik gewoon een goed haarmasker kopen en met de juiste spullen wassen en conditioneren.

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:48

van biotherm hebben ze een super goed haarmasker ( in een blauwe pot ) mijn haar is daar enorm van opgeknapt nadat ik het had geverft het is alleen wel prijzig ik weet niet presies wat ik er voor betaalt heb maar ik weet dat de shampoo en de condicioner van die lijn 13/12 euro zijn
Laatst bijgewerkt door koenlover op 23-01-07 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:49

dit is wel echt een drama zeg Boos! vreselijk! mijn eerste reactie was naar de kapper gaan en over laten verven, maar die vervalt dus al, omdat je dat al hebt laten doen, wat dus uiteindelijk niets was. maar inderdaad, head&shouders kan helpen! probeer dat eens!

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 12:44

Herkenbaar Haha!
Haha.. ik had mijn haar zwart geverfd. Toen wilde ik het weer blond ! Bloos Dat ging fout.

Ook ik had het gebleekt, maar ik was gewoon Bassie !
Ik heb het toen met pure Waterstof zooi gedaan, en mijn haar werd idd KURKDROOG, brak af, enz.

Nu heb ik BIOSILK Silk Therapy werkt super Ja!! Echte aanrader, wel duur. Ik koop het bij de Cosmo kapper.

zwart
http://img206.imageshack.us/img206/9539/amber165rx.jpg

oranje
http://img206.imageshack.us/img206/5608/amber177rr.jpg

eenmaal blond
http://img223.imageshack.us/img223/3582/bokt8od7.jpg

lovely82

Berichten: 1194
Geregistreerd: 23-11-06

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 12:54

Hey hallo, ik heb het ook een keer gehad, mn haar was in zeer slechte conditie, ik heb veel haarmaskers en balsems gebruikt, cremespoelingen, alles om het weer een beetje goed te krijgen, daarnaast gebruikte ik zilvershampoo om de gelige kleur eruit te krijgen, het is goed gekomen en mn haar is weer volledig hersteld, heeft wel een jaartje geduurd voordat het echt weer goed was.

Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 01:43

je mag nooit nadat je je haar net gekleurd hebt een masker op je haar doen!!!

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:49

toen ik mijn dreads erut had was mijn haar echt bijna dood.

kocht ik in italie dove cremespoeling, waarvan ik dacht dat je het er niet uit hoefde te spoelen Clown maar het heeft wel mooi onwijs geholpen!!! mijn haar werd nieteens vet, kan je nagaan hoe droog het was.

dus: veel maskers in, en echt nachten laten zitten. je haar neemt het helemaal op.

Tempus_Fugit
Berichten: 3666
Geregistreerd: 08-08-05

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:55

owh jeetje! ik durf nu echt me haar niet meer te laten verven!!

ik heb 2 maanden terug me haar bruin geverft en wilde het vorige week blond hebben. Dus me moeder heeft het geverft, maar helaas! Alleen me uitgroei was blonder geworden en me (geverfde) haar was nix van te zien!

Nou wilde ik dus ook eigelijk naar de kapper om het alsnog blond te laten verven, maar ik durf niet meer! Tong uitsteken

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: je haar geblondeerd en mislukt en wat te doen tegen droo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 11:04

Ik zou naar de kapper gaan en echt niet meer zelf rommelen met kleurtjes. Die pakken nu altijd verkeerd uit. En verder heel goed verzorgen met haarmaskers en eventueel zilvershampoo gebruiken bij te geel of te oranje haar.

Pffff, meis, vreselijk. Meestal kun je na een tijdje je haar wel weer laten verven, hoor (soms na een paar weken alweer, maar de kapper weet dat beter dan ik). En ja, je haar zal wel even goed droog blijven, dus heeeeeeel goed verzorgen.

Ik heb zelf ook wel eens knalgeel en ook groen haar gehad. Het is allemaal goed gekomen zonder het te hoeven afknippen, maar ik heb nog nooit zelf gerommeld met opnieuw kleuren, maar ging altijd terug naar de kapper (of een andere kapper). Een jaar geleden heeft een kapster mijn haar 2x verziekt in 4 dagen tijd en toen ben ik naar een andere kapper geweest (ik had advies gevraag aan L'Oreal via internet), die mijn haar weer helemaal opgeknapt hebben. Ik weet hoe ellendig je je kan voelen, als je haar verpest is. Sterkte!!!