gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 14:02

ik heb een tijdje nou erg last van een gevoelige kies net kiespijn,koud water,warm en met poetsen is pijnlijk het is meer zo'n zenuwpijn,de tandarts zei dat ik wel met een tandpasta kan poetsen geschikt voor gevoelige tanden maar zou dat helpen

wat doen jullie hieraan en wie heeft er ook last van of alleens gehad..gr emaartje

_Inga
Berichten: 2796
Geregistreerd: 12-01-05
Woonplaats: Sappemeer

Re: gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 14:03

Ik heb het wel, maar dat komt omdat mijn glazuur eraf is.. Ik poets sinds een week met sensodyne.. weet dus nog niet of het werkt

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 17:20

_Inga schreef:
Ik heb het wel, maar dat komt omdat mijn glazuur eraf is.. Ik poets sinds een week met sensodyne.. weet dus nog niet of het werkt


heb je ook kiespijn dan steken erin..gr emaartje

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:53

Als je last hebt van warmte en koude is het best mogelijk dat er een ontsteking zit! Tenzij je dit al langer hebt en de tandarts er al eens naar heeft gekeken.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 20:43

wendely schreef:
Als je last hebt van warmte en koude is het best mogelijk dat er een ontsteking zit! Tenzij je dit al langer hebt en de tandarts er al eens naar heeft gekeken.


het is geen ontsteking,heb teruggetrokken tandvlees dus de tandhalzen liggen bloot helaas..

Anneke_

Berichten: 1564
Geregistreerd: 09-09-05

Re: gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 21:08

Ik heb dat ook! Ik gebruik nu Sensodyne, 1 tube kost bijna 4 euro, maar dan heb je ook wat. Lachen
Ben er érg tevreden over! Als ie op is, en ik gebruik even andere tandpasta, komt de pijn weer terug.
Heb je ook pijn als je op een snoepje kauwt? (Vooral winegums? Nagelbijten / Gniffelen )

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Re: gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 23:28

Anneke_ schreef:
Ik heb dat ook! Ik gebruik nu Sensodyne, 1 tube kost bijna 4 euro, maar dan heb je ook wat. Lachen
Ben er érg tevreden over! Als ie op is, en ik gebruik even andere tandpasta, komt de pijn weer terug.
Heb je ook pijn als je op een snoepje kauwt? (Vooral winegums? Nagelbijten / Gniffelen )


ja ook als ik iets anders eet!!! Vork welke heb je van de sensodyne dan en hoelang duurt het voordat je het merkt? gr emaartje

Anneke_

Berichten: 1564
Geregistreerd: 09-09-05

Re: gevoelige kies wie heeft hier nog meer last van

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 23:32

Alle tandpasta's van sensodyne werken evengoed. Lachen
En hoelang het duurt voor je het merkt? Ehm, een weekje ofzo? Geen idee eigenlijk. Schijnheilig

Maar het is echt een aanrader! Haha!