In een roes..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

In een roes..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 09:56

Ik weet niet wat ik heb, maar het is niet leuk.
De laatste paar dagen voelde ik me al niet helemaal vrolijk maar nu word het steeds erger.
Ik heb nu continue het gevoel als of ik in een roes zit, als of ik droom, ik laat niks echt meer bij mijn gevoel komen maar ik voel me wel ontzettend rottig.
Soms staar ik voor me uit zonder iets te zien en zonder iets te denken.

Wat is er met me aan de hand??

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Re: In een roes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:51

Heb je pas iets naars meegemaakt? Dan kan dit een reactie daarop zijn, omdat het heftige emoties oproept als je er aan terug denkt, waarvoor je jezelf (onbewust) afsluit.

Zoolgangster

Berichten: 9673
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: In een roes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:55

Het kan zijn wat Maaike zegt, dat je iets naars hebt meegemaakt en je afsluit.
Overigens, mensen met een te traag werkende schildklier ervaren vaak hetzelfde. Of misschien heb je last van een najaarsdip, doordat de zon minder schijnt...Het zijn maar een paar voorbeelden...Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: In een roes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:02

Sja, ik herken het..
Bij mij had het dus ook te maken met iets van narigheid.

Het kan ook aan het weer liggen?

Animal_ABC

Berichten: 1343
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Zoersel (BE)

Re: In een roes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:04

Ik had ook zulke symptomen, naar mijn pc-scherm staren en niet zien wat er staat. Of de waardes van 5 dobbelstenen niet opgeteld krijgen enzo. En daarbij voelde ik me ook mentaal slecht... diagnose overspannen....

Anoniem

Re: In een roes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:13

ohooh, daar heb ik echt héél erg last van... Dat mensen tegen me lopen te banketstaaf, en dat ik het wel hoor, maar niet weet wat ze zeggen enzo

vooral lastig met school..

Anoniem

Re: In een roes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 22:19

Ik heb dit ook heel wat jaartjes gekent, stootte mezelf dagelijks aan met de opmerking "hallo?? Ben ik vanmorgen wel wakker geworden.."

Ik heb last van dissociaties, is naderhand gebleken.... maar trust me, dat heb je niet zomaar....
Denk dat je gewoon in een bepaalde fase zit van je leven dat je gewoon wat dromeriger bent, ik zie het veel bij mensen die veel aan hun hoofd heben en dit kan een manier zijn van j elichaam on jezelf te beschermen.