ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kimberley12
Berichten: 1577
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Ergens in een klein dorpje

Re: ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:25

ja idd mirre jouw manier zal een stuk gezonder zijn, ik vind het ook niet echt verantwoord afvallen, als je in 1x zoveel afvalt, ook slecht voor je hart trouwens

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:37

mirre schreef:
Meissie17 schreef:
Hier nog 1 op dieet, ben nu ongeveer 1,5 week bezig en er is 5 kilo af Haha! , doe ook een super streng dieet en heb honger Verdrietig


Dit lijkt mij absoluut niet gezond! Te veel afvallen in korte tijd is niet goed voor je lichaam. Nu doe je een streng dieet, maar als je op je streefgewicht bent ga je weer meer eten en dan kom je binnen de kortste tijd weer aan! Als ik jou was zou ik het op een andere manier gaan doen. Als je aan het afvallen bent hoef je geen honger te hebben!
Ik ben 4 weken bezig en 3,5 kg afgevallen.


Ja ik weet het dat het totaal niet gezond is , maar het lijkt nu wel of ik er verslaafd aan ben het dieet want je valt zo snel en zo makkelijk af.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:45

meissie17 schreef:



Ja ik weet het dat het totaal niet gezond is , maar het lijkt nu wel of ik er verslaafd aan ben het dieet want je valt zo snel en zo makkelijk af.


Ja en zo krijg je dus anorexia. sorry maar als je zo denk begin je al een probleem te krijgen hoor.
Nu valt het nog mee maar er komt een punt dat je kompleet doorslaat en dan ben je echt veel verder van huis dan dat je een paar kilos te zwaar bent.
In jouw geval zou ik toch naar een dieetist gaan.
Je bent echt verkeerd bezig.
Laatst bijgewerkt door ninja2 op 23-10-06 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Re: ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:46

Te dik zijn komt 9 van de 10 x door te veel eten.Ik ben vorig jaar van 73 naar 60,5 kg gegaan door gezonder te eten en niet of nauwelijks te snoepen en door regelmatig te bewegen.Het belangrijkste(en tevens het moeilijkste)is je gezonde eet en leefpatroon vol te houden als je op je streefgewicht bent terecht gekomen en inderdaad liep ik ook in de val.Gelukkig kreeg ik nu op het moment dat ik weer bijna 65 woog weer de spirit om te stoppen met snoepen en nu,6 weken later, zit ik weer op 60,5.Ik onbijt normaal met brood of een bak yoghurt met musli of iets dergelijks,eet tussendoor een appeltje of ander fruit.Onder de middag weer gewoon lekker lunchen met broodje gerookte zalm ofzo en tussendoor een Amsterdams korstje(mijn verslaving).Tijdens het avondeten weer gewoon goed eten en voor het naar bed gaan nog een beker Opkikker of fruit.Op afvallen.nl kun je bijhouden wat je eet en krijg je enig inzicht over het aantal calorieen dat je naar binnen zit te werken.Nu ik dat bijhoud is het allemaal veel makkelijker vol te houden.Afgelopen vrijdag zijn we met de meiden van stal lekker uit eten geweest bij de wok Chinees.Lekker veel groenten,vis en vlees wat even wordt gekookt en daarna gewokt in de olie.Als toetje een grooooooooooooooooooote schotel met ijs en slagroom en chocoladesaushelemaal fout als je het zelf mag maken.Dat was dan ook het enige slechte wat er die avond op tafel kwam.Wat ik wel doe op zo'n uit eten dag of verjaardag is er de hele dag rekening mee houden.Zo hoef ik dan tijdens het uiteten niet zielig te doen.Succes met het afvallen!!!!

luna1
Berichten: 1069
Geregistreerd: 05-01-04

Re: ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:58

ben ook op dieet doe het ook zlef en bij mij het sleutelwoord:BEWEGEN.
echt waar pak eens de fiets of loop een rondje extra als je de hond uitlaat geen hond gebruik je paard!!!
daarnaast moet j natuurlijk ook wel je eetpatroon aanpassen...
een streng dieet werkt maar voor even door de honger ga je uiteindelijk toegeven aan de chips en alle andere dingen.
je moet jezelf ook eens af en toe belonen vind ik dus dat stukje taart of die mars mag af en toe wel.in mijn ogen dan.
als ik mezelf niet beloon enns in de zoveel tijd ga ik alsnog de fout in,dus dan doe ik het liever zo.

succes igg!!!!

gr gemma

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 23:42

zozo, ik heb weer een bult om bij te lezen merk ik.
maar kunnen jullie uitleggen waarom mijn manier dan niet goed is, en wat er aan veranderd moet worden?

heb nou eigenlijk al best zin in de mac of de burgerking

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: ik ben op dieet, zijn er meerdere bokkers op dieet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 23:44