Ik bloed leeg?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 11:50

Hoi,

Ik heb sinds afgelopen maand een nieuwe pil (jasmyn) omdat ik sinds ik Mycrogynon slikte ik heel erge buikpijn, vreetbuien, stemmingswisselingen en geen zin in seks meer had. Dus nu heb ik van de dokter 3 maanden Jasmyn gekregen om te kijken of dat beter gaat.

Nu moest ik woensdag al ongesteld worden, ben het pas vrijdag geworden (zat aardig in de stress) maar nu lijkt het wel alsof ik leeg bloed Scheve mond Voordat ik de pil slikte liep ik ook compleet leeg, als ik op de wc zat kwam er gewoon allemaal bloed en bloedproppen uit Clown Nu is het wel iets minder dan zonder pil, maar met een super tampon kan een half uurtje rondlopen anders druipt alles eruit Scheve mond Zit ook erg veel slijm bij enz.

Ik denk dat het door de pil komt, wat denken jullie? Nog tips?

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:55

Komt door de pil Knipoog De yasmin is een stuk lichter he
Ik denk dat t je volgende cyclus een stuk beter zal gaan

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:57

Wat vervelend!

Verder ga ik met Pam mee, de volgende keer zal het vast een stuk minder zijn, je lichaam moet ook nog even 'wennen' aan de nieuwe pil. Ja Als het de volgende keer weer zo erg is zou ik terug gaan naar de dokter, want zo schiet het natuurlijk ook niet op. Clown

Succes!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 11:58

De dokter zei dat alle pillen even sterk zijn Scheve mond Iig van de lichte pillen.

Maarja volgnes mij heeft die vent zn diploma ook bij een pakkie boter gekregen...

thnx

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 11:59

Nee hoor de yasmin is echt een stuk lichter dan de mycroginon

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:00

Ik slik ook de Yasmin (nu eerste strip, dus hou dit topic even in de gaten Haha! ).

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 12:01

Pam schreef:
Nee hoor de yasmin is echt een stuk lichter dan de mycroginon


oke, nou dan spooort mn dokter niet haha Tong uitsteken

Ik kijk het gewoon aan, maak de 2 strippen die ik nog heb op. Daarna ga ik wel weer aan de micro als het niet beter gaat.

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:02

Mm sterker nog.. Een jaar aan de mycro, een half jaar aan de yasmin. Ik werd zwanger door de yasmin heen. Nu weer terug op de mycro

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 12:05

OH MY GOD!!
Dat word dus weer overstappen naar mycro en door de buikpijn heen bijten...ik pm je eff

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:05

Een stukje van de website http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=1259&Method=infotekst over Yasmin!

Citaat:
Abnormaal vaginaal bloedverlies
Deze pil kan ook gebruikt worden om onregelmatige menstruaties te reguleren en overvloedig bloedverlies tijdens de menstruatie te verminderen.

De bloeding die in de stopweek van de pil ontstaat, is geen echte menstruatie maar een onttrekkingsbloeding als gevolg van het stoppen met de hormonen. De bloeding is minder heftig, korter en minder pijnlijk dan een gewone menstruatie.

De werking bij onregelmatig of overvloedig bloedverlies kan wat langer op zich laten wachten. Meestal is het nodig om de pil een aantal maanden te gebruiken voordat het effect kan worden beoordeeld.
Klik voor meer informatie over geneesmiddelen bij abnormaal vaginaal bloedverlies

Als je op google zoekt op 'Yasmin anticonceptiepil' vind je heel veel info! (alleen ook wel wat mindere berichten Scheve mond)

Lovely1

Berichten: 2725
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Nijmegen/Apeldoorn

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:06

Ik denk dat het door de overgang van pil komt.
Zelf slik ik ook Yasmin en ik heb nergens last van Haha!
Als ik jou was zou ik het nog even aankijken...

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 12:08

doek ook wel, 1 maandje maar als de Yasmin lichter is hebk meer kans op zwangerschap snapje...

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:09

Ik zou niet terug overstappen naar Mycrogynon, er zijn nog genoeg andere mogelijkheden! Ik kreeg zelf de pil Femodeen toen ik niet tegen Mycrogynon bleek te kunnen. Daar ging ik alleen weer heeeeeeel veel vocht door vasthouden... Boos!

Uiteindelijk heb ik nu een hormoonspiraaltje (mirena), dat bevalt me echt prima! Het enige dat vervelend is, is het zetten.. Als ik nu een anticonceptiemethode zou moeten kiezen zou ik de Nuvaring proberen, lijkt me echt ideaal! Ja De Nuvaring geeft ook minder hormoon af, dus is de kans op bijwerkingen ook kleiner.

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:10

Dat een pil lichter is, wil niet zeggen dat je automatisch meer kans hebt op zwangerschap!

Edit: Ik ken ook iemand die door de Mycrogynon heen zwanger is geworden, geen enkele pil is 100% veilig he!!
Laatst bijgewerkt door Mirjammie op 22-10-06 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:11

Het is algemeen bekend dat je ook zwanger kunt raken terwijl je de pil slikt.
Beste conceptie: geen sex Haha!

Als je gewoon netjes blijft slikken en niks vergeet kan het haast niet fout gaan (of ook een condoom gebruiken voor dubbel safe)

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 12:12

Mirjammie schreef:
Ik zou niet terug overstappen naar Mycrogynon, er zijn nog genoeg andere mogelijkheden! Ik kreeg zelf de pil Femodeen toen ik niet tegen Mycrogynon bleek te kunnen. Daar ging ik alleen weer heeeeeeel veel vocht door vasthouden... Boos!

Uiteindelijk heb ik nu een hormoonspiraaltje (mirena), dat bevalt me echt prima! Het enige dat vervelend is, is het zetten.. Als ik nu een anticonceptiemethode zou moeten kiezen zou ik de Nuvaring proberen, lijkt me echt ideaal! Ja De Nuvaring geeft ook minder hormoon af, dus is de kans op bijwerkingen ook kleiner.


Ja maar om nou steeds nieuwe pillen uit te proberen Nagelbijten / Gniffelen Een spiraaltje wil ik zowieso niet. Dr is al genoeg aan mn lijf gefrutseld en ik zou echt para worden als ze zoiets erin zetten.

En ik slik netjes, maar de pil is mn enige vangnet Knipoog

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:14

Als je veel bloed verliest zou ik je de Mirena spiraal aanraden. Ik heb hem ook en ik ben sindsdien nooit meer ongesteld geworden. Cool Hij is bovendien zeer betrouwbaar en je hebt veel minder hormonen in je lijf met al die rot bijwerkingen.
Ik ben er echt heeeeeeeeeeeel blij mee Ja

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:15

Oh, lees net dat je geen spiraaltje wilt. Jammer. Je kunt ook vragen of ze het misschien onder narcose willen doen. (nee ik heb geen aandelen Haha!)

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 12:17

Haha Tong uitsteken Narcose vind ik ook heel eng Nagelbijten / Gniffelen

snoetie

Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:39

ik heb de yasmin ook gehad, en dat vond ik geen fijne pil.. nu heb ik een zwaardere en helemaal nergens last van Haha!

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 13:23

@ Lenn: Ik ben ook echt heel tevreden met mijn spiraaltje, ben idd ook (bijna) niet meer ongesteld!

Weer ontopic: Is de nuvaring niets voor je? Die kun je zelf gewoon inbrengen, je hebt ook een stopweek, net als bij de pil, waardoor je je ongesteldheid ook zelf kunt regelen. Ja Na je stopweek breng je zelf weer een nieuwe ring in. Een vriendin van me heeft hem ook en is er echt supertevreden over!

mariatjuh

Berichten: 110
Geregistreerd: 18-11-04
Woonplaats: waddinxveen

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 11:59

ik ben nu ook met mijn eerste strip van de yasmin bezig, en merk dat ik ook erg lang ongesteld blijf,
houd dit topic wel even in de gaten Knipoog

bakstertje

Berichten: 1998
Geregistreerd: 29-11-04
Woonplaats: winterswijk

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:03

ik heb ook de yasmin maar geen last van dat ik leeg bloed.. maar dat komt ook omdat ik nooit zo zwaar ongesteld ben.. Ik kreeg Yasmin, puur omdat ik een vriendje had..

Jildau

Berichten: 9426
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 18:36

Maakt het wat uit hoe zwaar je pil is met zwangerschap? Ik dacht dat het niks uitmaakte hoe licht/zwaar je pil was..

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Ik bloed leeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 19:36

Nee. Ten eerste was mn pil wel te licht (heeft met je hormoonverhouding te maken) en kon ik wel zwanger raken dus

Maar dat verschilt per persoon
Dat het mij gebeurde wil niet zeggen dat het iedereen gebeurd. Maar het kan