Au... me pink..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 16:28

Hooi,,

Ja,, weer zo leuk bij gym gingen we een bal-tik-spel doen.. heel leuk (dus niet),, heb altijd wat als we iets met een bal gaan doen, krijg hem of keihard tegen me aan.. of hij belandt op me kop of er gebeurt weer dit of dat.. ben gewoon de peg-vogel. Nu was ik als laatste samen met iemand anders tikker bij dat spel.. nou door middel van bal overgooien moest je samenwerken dus wij gooien de bal over.. dat andere meisje gooide (niet hard ofzo, maar gewoon normaal) ik vang hem opzich ook wel normaal maar kreeg opeens heel erg last van me pink (toen ik de bal dus had gevangen) net of die dubbelklapte, of dat de bal er op een rare manier tegen aan was gekomen. Zag ook "sterretjes" eventjes.. weet niet wat er gebeurde maar verder zag ik wel normaal.

Nou spel afgemaakt,, naar de kleedkamer omkleden enzo. En me pink begon maar steeds zeerder te doen.. Ik buigde hem "perongelijk" en dat deed toch zeer!! Net of dat bod naar vooren schoot en door me vel wou gaan ofzo Verward Heel raar.. en ook de hele tijd dat je voelt alsof ze er met splinters insteken.. en zo gauw je er druk op geeft doet het gewoon ongelofelijk zeer.. Scheve mond

Het is ook dikker geworden, had na gym nog 1 uurtje les dus ik bij de congierge zo'n koel ding ophalen en die om me pink gedaan.. ik kan hem ook heel moeilijk bewegen.. als het lukt doet het gewoon héél zeer!!

Iemand een idee wat het kan zijn??
Wie heeft zo-iets ook een keer gehad,,? en evt. advies?

Groetjes,
Marinke

JustNanno

Berichten: 2369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Hengelo

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 16:44

Dat kunnen wij vanaf hier niet zien, toch maar even langs de dokter!

_Bolero_
Berichten: 572
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Zevenbergen

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 16:45

Precies!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 16:45

Ik heb mn vinger een keer gebroken met gym, heel simpel, het zijn dunne botjes. Als je het niet vertrouwd zou ik toch even langs de dokter gaan.

kruumie
Berichten: 522
Geregistreerd: 18-02-05
Woonplaats: grubbenvorst

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 20:22

ik heb mijn pink een keer gebroken met basketball (gym)
nouja mijne was overduidelijk gebroken want stond in een hoek van bijna 90 graden Haha!
misschien gekneusd ofzo, als je t niet zeker weet, langs de dokter kan nooit kwaad Knipoog

_Karlijn
Berichten: 6471
Geregistreerd: 05-01-06

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:02

Iewl kruumie, ik krijg helemaal kriebels bij je verhaal Nagelbijten / Gniffelen (sorry offtopic)


Als ik jou was zou ik toch maar even langs de HA gaan, kan nooit kwaad.

Danielle1988
Berichten: 58
Geregistreerd: 23-08-06
Woonplaats: Schiedam

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:10

Ik zou ook even langs de huisarts gaan. Mijn zusje heeft ook een keer haar vinger gebroken toen ze met gym een balspel deed. En anders kan hij misschien een zalfje ofzo geven voor de pijn.

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 09:29

Dankje voor de reactie's Lachen heb er gewoon nog steeds erg last van.. Scheve mond, ga denk ik toch maar even langs de HA

Tinky12

Berichten: 9435
Geregistreerd: 27-01-06
Woonplaats: Met mijn hart in Amsterdam.

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 09:34

Jup...foto laten maken.Trouwens...behalve gebroken botjes kunnen ook je peesaanhechtingen beschadigd zijn.Als dat zo is ben je ook nog wel even zoet....maar voor de zekerheid gewoon even langs de dokter hoor.
Ik heb toen tik gehad van hoef toen het paard steigerde...maandenlang last van gehad...scheurtje in het bot en de bandjes waren aan gort.Na 3/4 jaar was het weer goed en heb nu bijna al mijn kracht wer terug Ja

Beterschap hoor!! Ach gut

Groetjes,Tinky

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 10:50

Oke,thanx! hoof niet dat ik dat heb eigelijk..

Globetje

Berichten: 1840
Geregistreerd: 04-12-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:20

Ik heb ook zoiets gehad, zo'n zachte bal probeerde ik te vangen ging niet helemaal goed, een chipje afgebroken van mijn pink. Dus het is het beste om even naar ZH te gaan. Succes en sterkte

Megamutsj

Berichten: 4446
Geregistreerd: 06-11-05

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:24

Ik heb ook een keer mijn pink gebroken met gym. We waren aan het overgooien met een basketbal, en ik ving hem dus blijkbaar met mijn pink. Clown
Heb gewoon nog doorgegymt, ben naar huis gegaan, en direct door naar het ziekenhuis gegaan om te kijken wat er met mijn pink was.
En ja hoor, gebroken.. meteen me hele onderarm in het gips.
Ik denk dat jij ook beter een ritje naar het ziekenhuis kan maken, ik denk namelijk dat het gebroken is!

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re: Au... me pink..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 10:17

Ik heb mijn ringvinger eens zwaar gekneusd, met basketbal. Kon hem ook niet bewegen en hij was zo dik als m'n duim. Vork
Als je het niet vertrouwd idd even naar het ziekenhuis/dokter gaan voor foto's.
Sterkte ermee!