buikgriep, heerst het?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 12:50

2 nachten geleden, mn broertje heeft de hele nacht heen en weer gerend tussen de wc en zn kamer, overgeven, misselijk, nog meer overgeven, diaree, niet leuk meer voor hem. Het is nu gelukkig wel weer over

Ik dacht ik krijg er vast geen last van, maar afgelopen nacht was het bij mij ook zover, overgeven en geen oog dicht gedaan. En ik kwam allebei mn ouders nog n paar keer tegen vannacht want ze hebben precies het zelfde, en nu zijn we dus met zn 3en thuis.
Ik dacht eerst dat het door het eten zou kunnen komen, restjes chinees, maar mn broertje heeft nergens last van dus ik ga er vanuit dat het besmettelijk is?

Nog meer mensen die hier last van hebben?

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Re: buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 18:09

Ik heb het ook heel erg, ik kan alleen niet overgeven lukt me niet het liefst doe ik dat wel zodat het weg gaat maar t lijkt met de dag erger te worden Slapen

Sterkte Ach gut

Mango_

Berichten: 5309
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Dronten

Re: buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 18:12

Op het moment heb ik er geen last van, maar een paar weken terug wel. Opeens om 6 uur werd ik enorm misselijk, flink aan de diarree. Scheve mond Geen oog dicht gedaan. En pas na 4 uur kotsmisselijk geweest te zijn en me verschrikkelijk gevoeld te hebben kwam alles eruit. Nagelbijten / Gniffelen Daarna ging het gelijk al een stuk beter. Ja

Beterschap iedereen die het nu heeft. Ach gut

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 18:35

ja tis echt vervelend, maar t gaat nu wel iets beter gelukkig Lachen

Lynn_Nikita

Berichten: 25530
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 18:38

ik heb alleen buikpijn nu, hoop dat het daarbij blijft. Mijn moeder heeft wel al griep, die beld eme straks dat ze zich niet lekker voelde en hoopte dat ik na mijn bezoek van gisteren niet aangestoken was door haar

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 00:13

Ik ben er net van af gelukkig. Wat een rot griep is dat zeg. Ik heb bijna een hele week op de bank gelegen

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 00:15

mijn vriend en ik voelen ons idd ook niet super, niet te hopen dat we het morgen allebei te pakken hebben Verward

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Re: buikgriep, heerst het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 01:11

Ik ben er gelukkig net van af.
Vorige week de hele week.. Ik ben er zeker 4 kilo van af gevallen. Maar sinds vandaag gaat het eigenlijk weer helemaal goed. Lachen