Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narcose?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Re: Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:27

Bij mij groeit het steeds terug, Nu ben ik ook errrruuggg gevoelig voor ontstekingen vanwege mijn reuma.

Anoniem

Re: Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:30

Maar ik vind het echt van de zotte dat ze hem 9 x weg hebben gehaald.

Bij mij hebben ze dat dus 2x gedaan en ook elke keer was het helemaal onder het nagelbed onstoken.
Toen dat de 3e keer weer was hebben ze gelukkig toen al met wortel en al weg gehaald.
Moet er niet aan denken dat ze 9 keer je nagel eraf slopen.

sjorsie

Berichten: 6486
Geregistreerd: 20-05-05
Woonplaats: naast de buren

Re: Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:30

bij mij hebben ze het vlees tot op het bot weggehaald omdat ik een streptokken ontsteking had opgelopen en daardoor wildvlees ,bij de operatie daarvoor en omdat je botvlies niet kunt verdoven heb ik deze operatie onder narcose ondergaan al wilde mijn chirurg dit eerst onder plaatselijke verdoving doen, dit doet nl ongelovelijk veel pijn daar zijn die 2 spuiten nog niets bij, ik heb nu een litteken over m''n gehele teen, maar gelukkig is het hierna niet meer terugekomen. nu weet ik dat wat ik heb wel een uitzondering is, maar ik vind het erg gemakkelijk dat een aantal mensen hier zeggen watje eronder en het is weg, want zo werkt het niet altijd.

Anoniem

Re: Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:33

Zover ik weet kun je voor een kleine ingreep best onder narcose.
Tijdje terug moest ik voor een coloscopie naar het ziekenhuis, dit zou onder een klein roesje gebeuren maar ik ging zo te keer (lees vechten voor m'n leven Schijnheilig ) dat ze me onder narcose hebben gebracht.
Ook de kaakchirurg wil mij alleen nog maar helpen als ik onder narcose ben Bloos
Het kan dus wel Knipoog

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Re: Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:37

Watje eronder en weg helpt idd niet altijd, beginnende ontsteking bij mij is het nooit, tis altijd vrij agressief.

9 keer is idd van de zotte, hadden het beter meteen weg kunnen halen en goed kunnen doen.

paarden4ever
Berichten: 279
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Hilversum

Re: Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:45

ik ben ook 6 x geopereerd aan een ingegroeide teennagel en inderdaad die spuiten doen zo gruwelijk zeer ik kan me het best voorstellen dat je dat niet wil maar narcose? heb ik nog nooit van gehoord ik houd het nu nog meer in de gate en heb al jaren (laten we het afkloppen) geen last meer. veel sterkte...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Re: Ingegroeide teennagel laten opereren onder algehele narc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:47

Spuiten vallen mee, Bij mij pakte het nooit waardoor het meerdere malen herhaald moest worden, Zelfs een keer dat ze bezig waren met snijden aan me teen, dat ik alles gewoon nog half voelden.