Hartslag-synchroon oorsuizen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Hartslag-synchroon oorsuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 16:23

Heel irritant, ik hoor de hele dag door mijn hartslag in mijn rechteroor (vooral 's ochtends en 's avonds). Ik weet eigenlijk niet eens hoe lang ik het nu heb, het valt me de laatst tijd alleen gruwelijk op. Nu ben ik wat gaan zoeken op google en vond daar het volgende:
"Hartslag-synchroon oorsuizen wordt veroorzaakt door afwijkingen in het slagaderlijk systeem."

Ik schrik hier wel van, mijn vader heeft het al heel lang aan zijn hart... Misschien morgen toch maar even naar de dokter.

Heeft iemand hier meer ervaring mee, of ook last van? Wat was er mis? Is er een oplossing voor?
Uiteraard verwacht ik hier geen doktersverklaringen, maar misschien heeft iemand er meer ervaring mee?

Yessy

Berichten: 23042
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Hartslag-synchroon oorsuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 17:07

Ik heb er een tijdje regelmatig last van gehad, jaren terug. Mijn moeder zei toen dat ze er ook vaak last van had, maar dat ligt aan haar oren, niet aan evt hart/vaatziekten..
Je zou voor de zekerheid even langs de dokter kunnen gaan, liever 10x voor niks dan 1x te weinig Lachen

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Hartslag-synchroon oorsuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 18:06

Ik hoor wel vaak m'n hart kloppen als ik in bed lig, maar overdag geen last van.

Kitty84

Berichten: 1334
Geregistreerd: 25-02-06

Re: Hartslag-synchroon oorsuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:23

Gewoon morgen even naar de dokter

Hoe meer je er op gaat letten hoe beter je het kan horen.

Gewoon bloeddruk en bloedtesten laten doen en even laten luisteren (naar je hart). Dan ben je al snel een hoop wijzer hoor.