Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23037
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:13

Ik heb denk tot m'n 15e geen water gedronken, daarna langzaam iets meer.. en nu erg veel, is 'gratis' he Haha!

odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:23

Laura schreef:
Wat drinken mensen dan die geen water drinken? Frisdrank? Sappen? Ugh... ik drink gemiddeld één pak sap (light) op een of twee weken, maar voor de rest toch echt water. Ik krijg niet grag mijn calorieen binnen via mijn drinken (suikers! Een glas dubbelfris is wel iets van 80kcal!) en je hebt vocht nodig om je lichaam gezond te houden. Groene thee drink ik ook enorm veel. Aanmaaklimonade, sappen, allemaal ongezonde meuk. Doetu mij maar water Lachen


Er gaat bij ons thuis per dag 1 fles cola door met zn tweetjes Haha! Wel cola light Knipoog en taxi drinken we ook veel. En 's avonds warme chocomel.

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:44

Ik drink geen water, ik heb het een tijd gedaan maar ik krijg er honger van en vind het wel zo vies [en ja water smaakt wél ergens naar, het is gewoon vies].
Geen water voor mij , maar volgens mij drink ik zowieso te weinig.

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:54

Ik drink bijna alleen maar water. En 's ochtends een kop thee om op te starten, maar dan wel brandnetelthee dus da's gezond. Clown

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 23:38

Ik drink min. anderhalve liter water per dag. Frisdrank is voor mij echt iets wat ik mss maar 2 glaasjes van neem per maand. Ik ben het gewoon gewend, heb ook altijd en overal een fles bij, en ik vind het erg lekker.
Enneeuh, voor de mensen die het dus niet drinken, dat is echt kei en kei ongezond. Je lichaam heeft echt behoefte aan water! En dan echt wel gewoon water en geen andere brol!

Zitten er hier toevallig niet-watedrinkers die last hebben van een ongave huid, onvlotte darmtransit, opgeblazen gevoel, overgewicht, cholesterol, nier en blaas problemen, ... Dan weet ik al 1 middeltje die heel goed helpt. water Vork

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 23:42

Ik drink nooit water uit de kraan of uit een fles.. tja of t moet echt moeten.. Spa rood lust ik niet en light dranken vind ik ook niet echt lekker.. Tong uitsteken Lastig ben ik Tong uitsteken ik drink meestal fristi enz.. sinas,cola.. en heeeeeeeeeel veel wicky.. en tja.. alleen water als er een smaakje aanzit Tong uitsteken

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 01:01

Ik drink heel weinig water. Af en toe even snel een slokje uit de kraan ergens als ik dorst heb, maar verder niet.
Laura schreef:
Wat drinken mensen dan die geen water drinken? Frisdrank? Sappen? Ugh... ik drink gemiddeld één pak sap (light) op een of twee weken, maar voor de rest toch echt water. Ik krijg niet grag mijn calorieen binnen via mijn drinken (suikers! Een glas dubbelfris is wel iets van 80kcal!) en je hebt vocht nodig om je lichaam gezond te houden. Groene thee drink ik ook enorm veel. Aanmaaklimonade, sappen, allemaal ongezonde meuk. Doetu mij maar water Lachen

Voornamelijk Cola Light, minimaal 1 1,5 literfles per dag, de rest Icetea, Dubbelfris Haha! en aanmaaklimonade. Koffie of thee drink ik nooit.

Calorieën tellen doe ik echt niet aan, zeker niet met mijn drinken Eén keer gedaan, bijgehouden wat ik gemiddeld aan calorieën per dag binnen kreeg, voor een onderzoek wat een vriend van me voor zijn opleiding deed. Zo'n 2450 calorieën per dag waren dat gemiddeld, scheen behoorlijk veel te zijn. Maar ik ben toch echt helemaal gezond, geen overgewicht (57 kg bij 1.63), cholesterol prima in orde etc. Dan ga ik me echt geen zorgen maken over calorieën....

geit

Berichten: 1511
Geregistreerd: 17-09-05
Woonplaats: veenendaal

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 01:13

ik drink nooit gewoon kraanwater of het moet een paar dagen in een fles in de koelkast gestaan hebben.
t is toch niet te drinken.
bij ons gaat er zoiezo per dag een pak appelsap doorheen en per week paar flessen cola en sinas.en BIER Haha!

Droomster

Berichten: 2354
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: R'kerk

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:37

poes schreef:
Enneeuh, voor de mensen die het dus niet drinken, dat is echt kei en kei ongezond. Je lichaam heeft echt behoefte aan water! En dan echt wel gewoon water en geen andere brol!


En wat moet je dan als je het echt niet lust Clown
Thee is ook geen optie, vind ik ook niet bepaald lekker.

Ik zie geen andere optie dan geen water drinken dan..
Want met limonade siroop mengen, das ook niet gezond (en het enige wat ik wel lust dus qua water) Tong uitsteken

odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 08:43

Droomster schreef:
poes schreef:
Enneeuh, voor de mensen die het dus niet drinken, dat is echt kei en kei ongezond. Je lichaam heeft echt behoefte aan water! En dan echt wel gewoon water en geen andere brol!


En wat moet je dan als je het echt niet lust Clown
Thee is ook geen optie, vind ik ook niet bepaald lekker.

Ik zie geen andere optie dan geen water drinken dan..
Want met limonade siroop mengen, das ook niet gezond (en het enige wat ik wel lust dus qua water) Tong uitsteken


Ik lust alleen een kop thee als er 3 suikerklontjes in zitten Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 09:51

Laura schreef:
Wat drinken mensen dan die geen water drinken? Frisdrank? Sappen? Ugh... ik drink gemiddeld één pak sap (light) op een of twee weken, maar voor de rest toch echt water. Ik krijg niet grag mijn calorieen binnen via mijn drinken (suikers! Een glas dubbelfris is wel iets van 80kcal!) en je hebt vocht nodig om je lichaam gezond te houden. Groene thee drink ik ook enorm veel. Aanmaaklimonade, sappen, allemaal ongezonde meuk. Doetu mij maar water Lachen


Ik weet zeker dat gezond eten 100x belangrijker is dan gezond drinken. Daarbij loopt het niet met zo'n vaart dat je dik word van limonade, dat word je eerder van iedere dag vet en ongezond eten. Wat wel echt heel slecht is om te drinken zijn dranken als Red Bull en AA, dat zijn energiedranken voor sport en als je niet sport na het nemen van zo'n drankje blijft al die energie van de calorien in je lichaam. Maar in een vruchtensap zitten weer heel veel vitaminen, meer dan in water dus dat is gezond maar er zitten wel meer zoetstoffen in. Maar als je gewoon beweegt en voor de rest gezond leeft is altijd puur water drinken geen noodzaak. Ik ben 1,70m en weeg 58kg, heb maatje 36 en drink alleen maar limonade de hele dag door, al mijn hele leven lang en ik denk niet dat er veel mensen uit dit topic met overgewicht te kampen hebben omdat ze limonade drinken.

JustMe1234
Berichten: 1766
Geregistreerd: 11-08-04

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:12

Ik drink bijna nooit water. Ik probeer het wel eens, maar ik vind het echt heeel vies... Ik drink eigenlijk altijd dubbelfris (light) en 's morgens melk.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:14

In iedere tas die ik heb zit een halve liter fles. Op school of stage of werk vul ik die zeker wel 2 a 3 keer. Vind het belangrijk dat ik water drink...Daarnaast drink ik wel cola e.d.

Spa water vind ik overigens niet lekker, zit een rare smaak aan...

Siggislief

Berichten: 14062
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:21

Ik drink altijd water bij het eten..
En als ik erge dorst heb dan drink ik ook water..
Dus ik drink eigenlijk het hele jaar door Water.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:40

Laura schreef:
Wat drinken mensen dan die geen water drinken? Frisdrank? Sappen? Ugh... ik drink gemiddeld één pak sap (light) op een of twee weken, maar voor de rest toch echt water. Ik krijg niet grag mijn calorieen binnen via mijn drinken (suikers! Een glas dubbelfris is wel iets van 80kcal!) en je hebt vocht nodig om je lichaam gezond te houden. Groene thee drink ik ook enorm veel. Aanmaaklimonade, sappen, allemaal ongezonde meuk. Doetu mij maar water Lachen


Ik drink:
slappe thee of groene thee (+/- 8 bekers per dag)
cappuchino (2 a 3 bekers)
melk (1 glas)
vruchtensappen (2 tot 4 glazen pd)
af en toe een glaasje prik
en op wedstrijden drink ik isotone dranken zoals Aquarius, gatorade en isostar.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:09

gewoon water zonder smaakje of iets lust ik gewoon echt niet, gatverdamme
maar thee, of limonade vind ik dan wel weer met mate lekker.
maar gewoon zomaar water, nee, alleen als ik heel erg dorst heb, maarja, dorst maakt kraanwater lekker Clown

No_worries

Berichten: 1830
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:27

Poeltje schreef:
Ik drink bijna nooit water. Vind het afschuwelijk smerig. Als er echt geen andere keus is neem ik water. Nagelbijten / Gniffelen


Het valt me op dat best veel mensen hier zeggen dat ze kraanwater niet LUSTEN, maar het toch wel drinken 'als er nix anders is'......... dat lijkt me meer lekkere bek dan echt niet lusten Haha!

Ik drink bijna alleen maar water, als je dat eenmaal gewend bent merk je pas echt dat door suikerwatertjes als cola etc bijna spontaan de barsten in het glazuur op je tanden springen Pling


Echwel schreef:
Nogmaals brr

En weten jullie wel wat de vissen allemaal in het water doen?/

Nou je zou het nooit meer drinken


hahaha Haha! wil je dan wel weten wat er zoal door die heldere bronnetjes glibbert Haha!

Maar ieder z'n eigen hoor, IK ben blij dat ik gewoon de kraan open kan draaien als ik dorst heb Knipoog

xJurdyWonanx

Berichten: 4052
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:31

Ik lust ook geen kraanwater

Hooguit voor als ik pillen moet slikken. Of met siroop. Maar echt heel zelden.

Paardennamen
Berichten: 2132
Geregistreerd: 30-10-04

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:49

2 halve-liter flesjes water per dag, soms met een klein beetje citroenlimonade
minimaal 1 kop thee per dag
en verder sap, of fris

Water is belangrijk voor het afvoeren van afvalstoffen uit je lichaam.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:59

Mijn broertje drinkt absoluut geen water. Echt heel erg lastig als wij weer eens naar Frankrijk gaan. Wij nemen echt geen flessen fris mee in auto op weg naar Frankrijk (krijg je nog meer dorst en het is ook niet gezond)
Dan wil het wel eens voorkomen dat mijn broertje halve/hele dag niet drinkt wat wij ook doen. (bijv limonade al opgedronken)

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:08

Ik drink sowieso heel weinig, maar ik mag nu een tijdje geen cola drinken dus drink ik water Haha!

Spritz

Berichten: 5781
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:46

gewoon uit de kraan vind ik het niet zo lekker.. maar met ranja wel Tong uitsteken met asprine ofzo neem ik mestal water Knipoog

Siria

Berichten: 695
Geregistreerd: 19-09-06

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:57

Djilan schreef:
Laura schreef:
Wat drinken mensen dan die geen water drinken? Frisdrank? Sappen? Ugh... ik drink gemiddeld één pak sap (light) op een of twee weken, maar voor de rest toch echt water. Ik krijg niet grag mijn calorieen binnen via mijn drinken (suikers! Een glas dubbelfris is wel iets van 80kcal!) en je hebt vocht nodig om je lichaam gezond te houden. Groene thee drink ik ook enorm veel. Aanmaaklimonade, sappen, allemaal ongezonde meuk. Doetu mij maar water Lachen


Ik drink:
slappe thee of groene thee (+/- 8 bekers per dag)
cappuchino (2 a 3 bekers)
melk (1 glas)
vruchtensappen (2 tot 4 glazen pd)
af en toe een glaasje prik
en op wedstrijden drink ik isotone dranken zoals Aquarius, gatorade en isostar.


isda bij elkaar nie heel veel drinken op een dag? Bloos

ik drink vooral veel water, en s ochtends meestal een kop thee en meestal 1 x sap of frisdrank per dag

odetteke

Berichten: 10546
Geregistreerd: 18-10-05

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:00

Hmmz, het is 17.00 en ik heb 1 glas cola gehad vandaag, verder nog niets Haha!

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Zijn er eigenlijk mensen die géén water drinken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 17:01

Jeetje,, ik kan het me echt niet voorstellen dat mensen geen water drinken Bloos!
Water is zo heerlijk Haha!