Heel vaak duizelig....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Casarell

Berichten: 9605
Geregistreerd: 15-02-06
Woonplaats: Drunen

Re: Heel vaak duizelig....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 06:16

En probeer eens bewust op je ademhaling te letten tijdens een aanval...

SONY

Berichten: 2141
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Regio Rijnmond

Re: Heel vaak duizelig....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:16

Meer zout eten, kan lage bloedruk wezen. Haha!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Re: Heel vaak duizelig....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:09

silver schreef:

Ik kijk het nog even aan hoe het deze week verder gaat. Als ik het weer zo erg krijg dan ga ik toch zeker wel een bezoekje brengen aan de HA, want het is echt absoluut geen pretje. Ik voel me op zo'n moment gewoon knap beroerd en het is al helemaal erg als je het in het openbaar krijgt...


Idd, als het nog een tijdje aan blijft houden gewoon even laten testen. Ik heb het ook laten doen en heb vandaag te horen gekregen dat m'n hemoglobine gehalte idd te laag is. Ik moet nu 6 weken ijzertabletten innemen en daarna weer laten testen.

_Nann_

Berichten: 4469
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Heel vaak duizelig....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:59

ik heb het ook, ik heb weleens van die "aanvallen"

dan word ik misselijk, duizelig, krijg het heeel warm( egt het gevoel alsof het zweet van men voorhoofd loopt ) , heb het gevoel dat ik in ga storten... Verdrietig

meestal moet ik dan even rustig gaan zitten, en dan me hoofd tussen me knieen zeg mr en rustig ademen... en dan gaat het weg, maar in het slechtste geval val ik flauw.. Clown

daarna als ik weer "normaal" ben, heb ik he tijskoud, zware koppijn, en gekke tintelingen in me handen/ benen ....

erg apart... volgens de dokter is het stress, hypervetilatie... combinatie.. en dat blijft ie zeggen dus het zal dan wel.