XTC in drankje in disco.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:37

enidan23 schreef:
xtc in je drinken smaakt ook niet bepaald lekker hoor!
ik heb nog nooit waanideeen,wegdraaiende ogen en niet kunnen praten van xtc..
van ketamine heb ik dat dus wel gehad vandaar dat ik denk dat t keta is.. maar dat is mijn mening ervan..
en keta is in poedervorm en xtc vaker in pilvorm. ghb zou ook nog kunnen,, xtc lijkt me gewoon echt stug dat t in je drankje gegooid wordt..


En de expert spreekt.

Als de dokter zegt dat het gesneden XTC is zou ik het daarop houden, hoop dat ze snel beter word.
En idd dit gebeurt vaak en is dus zeker geen onzin. Mijn ouders waarschuwen mij altijd, de gekste dingen kunnen er in gegooid worden. Heb zelf een keer slaappillen in een drankje gehad.

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:47

persoonlijk vind ik het echt heel vreemd dat 112 weigerde een ambulance te sturen want dat kan dus echt niet he
Zelfs als iemand dronken is horen ze gewoon te komen als erom gevraagd wordt want zelfs dat kan al slecht aflopen
Dus als dit echt het geval was zou ik een dikke klacht indienen bij die lui

Overigens heb ik in mijn uitgaansgeschiedenis die al 8 jaar is nog nooit zoiets meegemaakt ook niet in Rotterdam en omstreken (waar dus relatief meer drugs zijn)

enidan23
Berichten: 373
Geregistreerd: 21-02-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:49

de expert? haha! maar idd maar aannemen wat de dokter zegt..
maar vind t zelf alleen n vreemd verhaal..
en geef alleen mijn mening hierover.

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 16:55

enidan23 schreef:
xtc in je drinken smaakt ook niet bepaald lekker hoor!
ik heb nog nooit waanideeen,wegdraaiende ogen en niet kunnen praten van xtc..
van ketamine heb ik dat dus wel gehad vandaar dat ik denk dat t keta is.. maar dat is mijn mening ervan..
en keta is in poedervorm en xtc vaker in pilvorm. ghb zou ook nog kunnen,, xtc lijkt me gewoon echt stug dat t in je drankje gegooid wordt..

wees blij dan dat jij nog nooit een verkeerde trip hebt gehad van xtc! hehe denk trouwens ook dat xtc beter smaakt in je drinken als keta! maar goed het blijft mijn mening!
persoonlijk blijf ik het ook een appart verhaal vinden! maar dat de ambulance niet wil komen Boos! dahm die mensen zijn daar toch voor?! om je te helpen als het helemaal niet goed gaat? moet je dan eerst helemaal half dood gaan willen ze komen?

Tjaldur

Berichten: 2017
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:07

Bij mij hebben ze in Spanje in een pub iets in mijn cola gedaan in een pub waar ik toen uit was met een vriendin van me. Weten nog steeds niet wat het was, maar ik kon niet meer op mijn benen staan, en laat nu net een aardige Spanjaard zijn die mij wel naar huis wilde brengen. Gelukkig heeft mn vriendin die gozer aardig hard op zn bek geslagen, maar hij heeft me wel betast enzo.
De volgende dag hebben we dit gemeld bij de camping waar we toen zaten en mijn vriendin heeft die gozer aangewezen, die in de keuken bleek te werken. Verder is er niks gebeurd.
Ik hoop dat het wat beter gaat met je vriendin? Ze moet zich wel rot geschrokken zijn!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:18

-> MW

muppetmayo

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:39

Wat vervelend zeg!
Wij hebben ook een keer gehad dat de ambulance niet wilde komen. Een vriend was in elkaar gemept, en lag bewusteloos met een gat in zn kop op de grond. Ze schijnen dat wel vaker te doen :S Pas nadat ik helemaal over de rooie ben gegaan, en bleef bellen, hebben ze er 1 gestuurd... Ze schrokken toch best toen ze aankwamen. Echt heel vervelend is dat!

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:52

Mijn nicht heeft 2 jaar geleden op IC gelegen doordat iemand in een discotheek XTC in haar drankje heeft gegooid.
Ze was er echt erg aan toe, gelukkig is ze er helemaal bovenop gekomen...

Sterkte met je vriendin, het is niet niks wat haar overkomen is Ach gut
Als ik uitga hou ik m'n drankje áltijd in mn handen en neem niets van vreemden aan

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:06

Lissyx schreef:
@marly, Ze heeft drankje aangenomen van een jongen. En eventjes later was het opeens van het een op het andere moment aan het spacen.

@rianekke; De dokter had het over gesneden XTC ofzo?



hij zal het wel over speed gehad hebben, maar ja als ze cola had ofzo moet dat vreselijk schuimen...
uit ervaring weet ik dat het met mij naar een nachtje stappen altijd uitgewerkt was, om 10 uur nemen om 4 uur slapen..

LiinDseyy

Berichten: 1205
Geregistreerd: 08-05-05
Woonplaats: Milheeze!!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:10

Poeh, dan schrik je ook ff ..! Lijkt me maar eng als mijn vriendin ineens zo begint te doen..
mjaa slaat nergens op dat mensen zoiets doen...

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:12

Pascal schreef:
hij zal het wel over speed gehad hebben, maar ja als ze cola had ofzo moet dat vreselijk schuimen...

dat lijkt mij ook... wat er ook in poedervorm of pilvorm in je cola gaat het gaat schuimen... maar goed ze heeft dat drinken van een jongen gekregen...hij zal het heus wel goed hebben vermengt om het zo maar te zeggen! zo leer je maar weer! nooit drinken aannemen van iemand die je niet of nauwelijks kent....

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:16

Rianneke schreef:
Pascal schreef:
hij zal het wel over speed gehad hebben, maar ja als ze cola had ofzo moet dat vreselijk schuimen...

dat lijkt mij ook... wat er ook in poedervorm of pilvorm in je cola gaat het gaat schuimen... maar goed ze heeft dat drinken van een jongen gekregen...hij zal het heus wel goed hebben vermengt om het zo maar te zeggen! zo leer je maar weer! nooit drinken aannemen van iemand die je niet of nauwelijks kent....


de cola blijft er lang schuimen ik heb het ooit zelf eens in mijn drinken gedaan omdat ik niets had om te snijven.
je proeft speed niet, maar het schuimt like hell... zeker een 10 minuten blijft het schuimen

lesillaJarig
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:16

is zeker niet de eerste keer, al lang bekend dat in de disco moet opletten met je drankjes.

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:21

Pascal schreef:

de cola blijft er lang schuimen ik heb het ooit zelf eens in mijn drinken gedaan omdat ik niets had om te snijven.
je proeft speed niet, maar het schuimt like hell... zeker een 10 minuten blijft het schuimen


10 minuten?? dahm! maar goed het meisje in kwestie heeft het gekregen van een jongen...dus misschien heeft hij gewacht tot het uitgewerkt was...?

sasjeeh

Berichten: 177
Geregistreerd: 06-03-06
Woonplaats: Zaandam

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:26

woooh zo erg!
beterschap..
bij welk feest was het dan?
want ik ga ook elk weekend uit in zaandam!

Kipje39
Berichten: 3868
Geregistreerd: 03-02-05

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:27

dan is je prik er ook af trouwens.... jah lijkt me iig niet dat je een schuimend cola-tje aan een meisje geeft Vork

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:21

er is toch een tijdje terug ook een meisjre aan overleden? die vond dat haar drankje 'muf' smaakte.

hoe vaak ik wel niet drankjes aangepakt heb toen ik jong was.... achteraf echt gevaarlijk...

tottaly

Berichten: 562
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: nieuwegein

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:25

als je wat aanneemd, kan het beter dicht zijn, zoals flugel ofzo,, wel even na voelen of hij niet echt open is geweest..
wel vreselijk k*t zeg,,
wil je een gezzellige avond hebben, gebeurd er dit!:S

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:49

wat een verhaal zeg... pfff... lijkt me doodeng als zoiets gebeurd, heb ook grote feesten regelmatig iemand op de grond zien liggen stuipen en flippen...is geen prettig gezicht!

en tsja.... stom achteraf... maar tis wel de reden dat mijn ouders vanaf het begin dat ik uitging hebben geroepen: gene drankjes aannemen, hand op je glas, in 1 keer opdrinken enniet ff neerzetten

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:52

onbegrijpelijk dat de alarm centrale zo reageert!! ik hoop dat je vriendin er snel boven op is..!

Lissyx
Berichten: 288
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: Dordrecht

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 11:15

sasjeeh schreef:
woooh zo erg!
beterschap..
bij welk feest was het dan?
want ik ga ook elk weekend uit in zaandam!

Het was in hemkade, 911.. Enja, juist op dat soort feesten moet je allert zijn i know, maar ja, we zaten een tijdje met die jongens te praten, gezellig, ja oke, heel dom dat ze genomen heeft.. Helaas kunnen we het niet trug draaien . Alleen maar de volgende keer een stuk allerter zijn en absoluut niks meer aannemen.

En dat we nog anderhalf uur boven ziek hebben gezeten is omdat, ik dat dat het van de alcohol kwam. Ik dacht niet na bij pilletjes. We konden ook niet weg wat ik kon haar met geen mogelijkheid die trap naar beneden tillen. En onze trein ging pas laat. Dus dan hadden we buiten gestaan voor niks. Ik weet ook niet of ze het nou in haar tequila heeft gehad, of in haar glas water toen ze aan het overgeven was. Want het kan wel zijn dat het overgeven wel van de drank kwam.

Het gaat trouwens nu goed met haar. Ze heeft erge hoofdpijn, maar kan zich nog wel veel herinneren.

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 18:21

milo schreef:
er is toch een tijdje terug ook een meisjre aan overleden? die vond dat haar drankje 'muf' smaakte.

hoe vaak ik wel niet drankjes aangepakt heb toen ik jong was.... achteraf echt gevaarlijk...


een vriendin van me heeft dat ook een keer gehad! kreeg van een jongen sinas en ze zij dat ie raar smaakte! ik heb geroken en rook de geur er boven uit (was nuchter) hebben toen die jongen zijn sinas netjes terug gegeven (lees over zen kop heen gegooit Knipoog ) en hebben het gemeld bij de beveiliging! en toen werd ie opgepakt Clown

maar in de hemkade lopen niet altijd van die leuke typjes rond nee Ach gut

hopen voor de vriendin van de ts dat ze snel weer helemaal goed is!

knightloekie

Berichten: 2799
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Limboland

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 19:44

verootjoo schreef:
Vriendinnetje van mij heeft ooit GHB in dr drankje gehad Scheve mond Ze heeft haar drankje altijd bij haar gehouden, niet weggezet, en ook niet aangenomen van een vreemde. Blijkbaar zijn ze zo brutaal om als je je glas vast hebt, en even de andere kant opkijkt, en zomaar van dat spul in te gooien... Sindsdien drink ik alles in een keer op.


ja zo heb ik dat ook een keer gehad.. Toen ik even met een vriend aan het praten was leunde er iemand over de bar om met iemand schuin achter mij te praten.. Wist ik veel dat ie wat in mijn glas had gedaan terwijl ik het vast hield.

Volgens mij kun je beter helemaal niets drinken..

Er zijn genoeg debielen op de wereld.. Een aantal jaren geleden zou er iemand in een discotheek hebben rondgelopen die mensen met een besmette spuit zou steken. Ik ben nooit meer naar die discotheek geweest.

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 15:38

knightloekie schreef:

Er zijn genoeg debielen op de wereld.. Een aantal jaren geleden zou er iemand in een discotheek hebben rondgelopen die mensen met een besmette spuit zou steken. Ik ben nooit meer naar die discotheek geweest.

dahm dan spoor je toch helemaal niet Boos! ik zou dan ook echt niet meer daar uit gaan! bah bah het zal je overkomen...

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 10:51

Rianneke schreef:
knightloekie schreef:

Er zijn genoeg debielen op de wereld.. Een aantal jaren geleden zou er iemand in een discotheek hebben rondgelopen die mensen met een besmette spuit zou steken. Ik ben nooit meer naar die discotheek geweest.

dahm dan spoor je toch helemaal niet Boos! ik zou dan ook echt niet meer daar uit gaan! bah bah het zal je overkomen...


ja dat is echt heel naar.

maar was het echt zo of was het een sensatieverhaal?

dan ken ik er ook nog wel 1 over de smileybende Haha!