Spontane allergie

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Spontane allergie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 19:01

Hoi Bokkers,

Zou het kunnen dat ik ineens allergisch ben voor rauwe vis, terwijl ik er voorheen wel tegen kon?

missyissy
Berichten: 623
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: boven de rivieren.

Re: Spontane allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 21:45

het kan wel volgens mij want een vriendin van mij is 13 en heeft al 4 jaar een poes maar is er pas sinds een weer allergies voor.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: Spontane allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 22:39

ik heb ook spontane allergie ( ze weten nog niet wat het is) krijg het meestal 1 keer per jaar, mijn hele gezicht zit onder vettige vochtbultjes en jeukt en mijn hoofd is opgezwollen. Na zalf en pillen trekt dit na een week weg, erg vervelend!
Mijn broertje werd ook ineens allergisch voor melk! ( bepaald merk, dat was nog het ingewikkelde Vork )

zjaak

Berichten: 779
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Bilthoven

Re: Spontane allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 00:04

Je kunt een allergie langzaam ontwikkelen. Het kan zijn dat je al vaak met een bepaalde stof in aanraking bent geweest en er dan ineens allergisch voor wordt. Zo ontwikkelen de meeste allergien zich pas op latere leeftijd.

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Re: Spontane allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 15:00

Ik heb al heel lang last van allergieen en steeds is het of veranderd het weer dan weer eczeem of andere klachten. Dus ook op oudere leeftijd kun je in eens heel allergies voor iets worden.

Trouwens hoezo allergies voor vis? Rauw vis of gebakken vis?
Want bij gebakken vis word het in notenolie gebakken en dan kan ik mij wel voorstellen dat je er een reactie op hebt.

sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Spontane allergie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 19:06

Een allergie voor rauwe vis Verward Dat vind ik dus nog het vreemdste aan het hele verhaal. Maar ja voortaan maar mee opletten dan.