Overspannen, wie is dat hier nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Himyar

Berichten: 4539
Geregistreerd: 14-08-01

Re: Overspannen, wie is dat hier nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 16:17

Zit nu nog op mijn werk en voel me echt weer naadje. Weer heel gestresst en vreselijk moe. Zie er nu tegenop om in de auto te stappen, omdat ik bang ben weer een paniek aanval te krijgen. Heb niemand om tegen aan te praten hierover, voor zover dat al zou helpen, zucht, vandaar dat ik het hier maar even op schrijf.
Even alle moed bijeen proberen te rapen...

Trouwens, sinds ik minder dagen heb gewerkt, heb ik nog de overige overuren gemaakt. Want de dagen dat je dan wel werkt, blijf je zoals gewoonlijk toch vaak weer langer. Dat is de ellende als je in zo'n klein team werkt en waar het een beetje ieder voor zich, god voor ons allen is.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Overspannen, wie is dat hier nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:53

Ik ben vandaag naar huis gegaan, ik heb 2 uur lang op school zitten staren naar mijn boek, maar ik kon niets opnemen. Ik ben weer optijd gaan slapen, heb voldoende uit kunnen slapen en nog voel ik me niet goed. De problemen met mijn vriend zaten we ook even in de weg dus de bom is toen straks gebarsten! Ik heb zoveel mogelijk gehuild. Het meeste is er nu wel uit, maar ik ben het wel zat.. ik moet echt naar de dokter....

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Re: Overspannen, wie is dat hier nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 17:45

Ik krijg net te horen van mijn vriend(was naar de dokter geweest, omdat hij vanmorgen ineens was omgevallen met de fiets), dat hij overspannen is, hyperventilatie en bronchitis heeft en nu nog een bloedonderzoek afwachten, fijn dus, hij werkt met steigers enz, dus ik hoop dat hij het niet in zijn hoofd haalt te gaan werken, want hij zou er dus zomaar ineens vanaf kunnen vallen. Buiten dat met dit erbij zit ik er ook aan te denken dat ik misschien last heb van hyperventilatie, nou ik zo naar de symptomen kijk.

Himyar

Berichten: 4539
Geregistreerd: 14-08-01

Re: Overspannen, wie is dat hier nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 20:29


Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Overspannen, wie is dat hier nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 20:34

Ik heb waarschijnlijk ook last van chronische hyperventilatie, waarschijnlijk (mede) veroorzaakt door de overgang van erg druk naar vakantie.

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Re: Overspannen, wie is dat hier nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-06 17:34

Okee dan, lekker lijkt erg veel op een aantal dingen die ik ook heb... Morgen zoiezo ff naar de dokter, loop al een aantal weken rond dat ik elke keer misselijk ben, soms de hele dag, soms alleen af en toe, kan niet over mijn nek gaan, maar zo voelt het dan wel.