Waar zit jij nu mee?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:49

Ik zit er mee dat ik nog heel veel voor school moet doen, er een week de tijd voor heb, maar eigenlijk maar 1 avond vrij ben om alles te doen. Ik wordt hier redelijk gestresst van, want ben erg moe!

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 19:52

Morgen begrafenis van mijn oma.. Verdrietig

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 00:07

Gecondoleerd meid! sterkte! Ach gut

Ik zit ermee dat ik doodmoe ben al dagen, dat mijn conditie echt waardeloos is en dat ik een bult huiswerk heb en amper tijd heb voor het paard...

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 00:47

Gecondoleerd.. Ach gut

Ik zit ermee dat het forum wat ik beheer kapot gaat door de leden.

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 00:53

Ik zit ermee,
dat met m'n opa heel slecht gaat, hij heeft niet lang meer te leven. Verdrietig Verdrietig
Dat m'n moeder vaak dreprisief is en dat contact tussen me familie en ons ook niet helemaal lekker is. Verdrietig

ozzieozzie

Berichten: 758
Geregistreerd: 24-01-06
Woonplaats: australie

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 01:32

Op dit moment zit ik ermee dat ik zo ver weg woon van mijn familie en vrienden

Tanja_dB

Berichten: 1800
Geregistreerd: 15-06-06
Woonplaats: Bommelerwaard

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 02:05

Dat het nu al weer 2 uur is en ik nu pas mn verslag af heb.. heb zojuist een week vrij gehad, maar nee, het huiswerk MOET op de laatste dag nog gemaakt Boos! Gelukkig gaat de wekker morgen niet zo heel vroeg...

MariseLover
Berichten: 157
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:35

Ik zit er mee dat ik op dit moment Pfeiffer heb. Zie daardoor vrienden minder (ze komen wel op bezoek enzo), maar waar ik het meest mee zit is dat ik steeds dikker word, omdat ik nu dus niet kan sporten. Normaal fietste ik 20km per dag, maar nu gaat dat niet. Ik eet weinig vet, maar toch kom ik aan, omdat ik wel veel moet eten nu (omdat m'n lichaam veel verbruikt). Ik weet niet echt wat ik nu moet doen, ik heb nu 3 dagen best weinig gegeten (helemaal geen vet, en weinig 'normaal' eten), maar ik merk wel dat ik me daardoor nóg beroerder & meer moe voel.. maar als ik weer meer eet kom ik weer aan... ik weet het even niet...

janinetjjj

Berichten: 5003
Geregistreerd: 09-06-05

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:21

Dat het rijden vanmiddag in 1 woord BAAAAGGGGGEER ging Scheve mond

MelOdYs_Star
Berichten: 2654
Geregistreerd: 20-08-06

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:37

Ik zit ermee dat ik elke dag de was moet vouwen, de was moet wassen, moet schoonmaken en de rekninge moet betalen en al het andere werk wat er in en rond om het huis gedaan moet worden, omdat mijn vader liever in het buitenland werkt en me moeder overleden is. Maar hier zit ik al 6 jaar mee, dus niet echt de moeite waard eigenlijk. dat ik opnieuw depressief ben en dat het slecht met mij gaat. Weer.

Ik zit erg met het verleden.

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:49

Ik zit er op dit moment mee dat ik helemaal niets meer van Natuurkunde snap. Scheve mond

Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:08

Ik zit er op dit moment mee dat iedereen om mij heen opeens een vriend(in) heeft, en ik niet. Nagelbijten / Gniffelen

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:20

Ik zit ermee dat ik al weken gewoon niet de motivatie kan opbrengen om te leren en mijn taken te maken, en daardoor gigantisch achter lig. Als ik alleen al denk aan wat ik nog moet doen raak ik al moedeloos...
Ook heb ik zaterdag een afspraak bij de opticien omdat mijn ogen slechter zijn geworden, en daar ben ik nogal bang voor...

Roossje

Berichten: 1094
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Hier.

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:34

ik zit er mee dat mijn ouders echt elke dag ruzie hebben, maar niet willen scheiden. en dat ik me soms echt afschuwelijk voel door de dingen die in het verleden gebeurt zijn, dat ik me daarom ook niet goed kan concentreren op mijn schoolwerk, en ik daarom helemaal niks meer van latijn snap. en dat ik niemand meer vertrouw omdat ik een keer verraden ben door iemand, dat ik naar de kermis was geweest met een hele goede vriendin en dat ik nu ook niet meer met haar mag omgaan(wat ik trouwens nog steeds doe, en ook daar bang voor ben dat iemand me weer ziet).. zo dat is eruit..

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:13

Ik zit met mijn heimwee, morgen ga ik weg en voel me echt ziek Verdrietig

Char_elle

Berichten: 3477
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:20

ik zit ermee dat ik net van de kaakchirurg afkom en mijn gehemelte nu zeer doet,,,

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:21

Ik zit met de keuken, die is niet helemaal perfect geleverd en de keukenboer doet er zo nog even niks aan om ons tegemoet te komen....
Ben er al de hele week door van slag, snel shaggo en kan dus geen keuken meer zien....
Wat leuk had moeten worden eindigt nu in iets dramatisch.... Huilen

zorro

Berichten: 8767
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:58

Mijn vriend heeft het gister ineens uit gemaakt, na dik 2 jaar. Ik snap er niks van, voel me echt beroerd, ik ben er ziek van. Ik had het nooit verwacht, niemand had het verwacht. Hij wil weer vrij zijn, terwijl hij het eerst steeds over samen wonen had. Ik ben er kapot van, ik hou zoveel van hem, ik kan echt niet zonder hem... Huilen

topsylover

Berichten: 5640
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:11

Dat ik al een week thuiszit met buikpijn, en dat ik naar de dokter moet vanmiddag, ik heb een hekel aan dokters. Nagelbijten / Gniffelen

Kiki_Odin
Berichten: 77
Geregistreerd: 07-06-06
Woonplaats: Pernis

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:18

Ik zit ermee, dat er zoveel mensen om me heen dood gaan, ik ontslagen ben, mn relatie naar de knoppen is, mn lichaam niet wilt meewerken, mn vriendinnen niks van zich laten horen, mn vriend al mn geld op blowd, mn hele humeur nergens op slaat.........

Kimberley84

Berichten: 1484
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: In het wonderschone Drenthe!

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:21

Dat ik nog steeds geen baan heb en nu financiele problemen ga krijgen Boos!

marleen_usar

Berichten: 24692
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:24

Dat ik morgen een sollicitatie heb en daar net moet gaan doen alsof ik bruisend in het leven sta,tis echt super leuk werk maar ik ben deze week weer helemaal op dus ik moet me echt opkrikken.En heeeelllllllluuuuuuppppp wat moet ik aan doen????????

_Ingrid

Berichten: 933
Geregistreerd: 27-08-05

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:25

dat ik nog een winkel stage moet vinden voor 15 november maar dat niet echt lukt Nagelbijten / Gniffelen

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:26

Dat ik de hele dag al aan het werk ben terwijl ik vet ziek ben....

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Re: Waar zit jij nu mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 13:32

dat ik me al de hele dag bagger beroert voel...en t feit dat ik me ex teveel mis en dat ik gewoon even alles niet meer zo zie zitten...