hooikoorts

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jansuh
Berichten: 42
Geregistreerd: 09-12-05
Woonplaats: Lochem -->> Wereldstad

hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 17:31

Het klinkt volgens mij best raar rijdpaard maar heb wel last van ontzettende hooikoorts!
Maargoed wat ik dus wou vragen was de mensen die hier ook van last hebben wat voor pillen/ spray gebruiken jullie?
ik heb wel pillen maar die helpen niet echt dus zit hier nu te niezen om de minuut!

Want zodra ik een beetje door me neus adem krijg ik weer kriebel en moet ik weer niezen heb trouwens ook een loop neus,,,

Alvast bedankt iig Dikke kus marjolein

AnnemiekvM

Berichten: 8258
Geregistreerd: 17-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:42

Een homeopatisch arts kan vaak ook heel goed helpen. Ik heb 1 keer een korreltje gehad en heb er een heel seizoen geen last van gehad. Ik had het niet heel erg, maar toch..

Jansuh
Berichten: 42
Geregistreerd: 09-12-05
Woonplaats: Lochem -->> Wereldstad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 17:45

ik kan er wel is een keer naar gaan kijken met me ouders, nja en ik wou ook 1st zo'n spuit dat je daar het hele jaar geen last meer vna hebt maar dat kon niet meer volgens de dokter alleen bij extreme gevallen, maar ga het dit jaar nog maar is proberen te vragen

NewGirl_BQ

Berichten: 1756
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: België , Brugge

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:24

ik heb ook erge allergie voor huisstofmeid en ook voor hooikoorts .. echt vervelend!
ben ook al naar een homeopatisch arts geweest en toen moest ik zo'n korreltjes nemen tegen pollen en stof ( 3 per dag, en dat hielp wel ) anders neem ik elke avond Xyzall helpt ook goed! als ik een dag m'n pillen niet heb benk deraan écht vervelend!
nam ook nog soms als het écht té erg is zo'n neusspray met zo'n groene dop op..weet niet hoe het heet :s ..

Green
Berichten: 1008
Geregistreerd: 28-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 23:28

ik heb ook hooikoorts en echt al zo veel geprobeerd. Heb het al van jongs af aan (ben nou 19) maar had eigenlijk gehoopt eroverheen te groeien maar helaas.

Ik heb op dit moment geen medicijnen want het werkte allemaal niet (homeopatisch, huisarts enz.). Ik gebruik wel een aparaatje met infrarood straling, misschien wel bekend, heet bionase. Dat moet je dan 5 min in je neus houden waar dus die infrarood straling doorheen komt en dan neemt het niezen voor een tijdje af, paar uurtjes. Maar het werkt ook niet altijd bij mij, en ze zijn best kostbaar. Mijn vader heeft hem vorig jaar voor 100 euro gekocht.

groetjes, suc6 ermee

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:55

Ik heb pillen Aerius, neusspray en oogdruppels (Livostin en Livocab).
En als het echt te erg wordt, neem ik een extra pilletje in.

Ik kreeg trouwens eerst de tip om locale honing te gaan gebruike (het hele jaar door). Dat zou ook helpen, omdat je dan al die stoffen 'kent'.

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 23:34

Ik heb ook vrij erge last van hooikoorts. Ik ga elk jaar naar een soort homeopaat, hij maakt een kruidendrankje voor je wat hij per ingredient persoonlijk op je test of eht geschikt is. Je hebt dan dus iets wat precies bij jou en je klachten past. Dat helpt ontzettend goed, ik ben nu al 3 jaar nagenoeg klachtenvrij, en gelukkig zonder al die chemische troep!
Eerder bleef ik dagen (verplicht) binnen als ze gingen hooien, nu fiets ik er rustig doorheen! Haleluja!