Zwanger op vakantie - tot wanneer is het verantwoord?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanessa24
Berichten: 2202
Geregistreerd: 10-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:21

Als ik jou was Urielle had ik even een afspraak gemaakt met de huisarts of verloskundige en daar de vraag even voorgelegd. Misschien kan het nog heel goed, maar misschien raden hun het af.
Waarschijnlijk voel je, je ook een stuk zeker als je 'toestemming' hebt van de huisarts of verloskundige waardoor je lekker ontspannen van je vakantie kan gaan genieten.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 17:22

Ik ben vanmorgen geweest Vanessa

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 17:42

maar je wil perse op vankantie? misschien is het ook leuk om bv een dag ergens heen te gaan. en een andere dag weer ergens anders naar toe gaan..
als je rond de 31 weken zit, en hij/zij zou geboren worden, moet hij/zij nog in een couveuze, dat is niet echt fijn als je ver van huis bent.
weet ook niet meer zeker of je dan met het vliegtuig weg mag, maar ja je blijft hier in de buurt zei je..

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 18:03

Vliegtuig doe ik maar niet, ik heb vliegangst dus ik beval al bijna bij het idee
Ik las idd in de Ouders van Nu of de Kinderen of weet ik het, van een vrouwtje die bij 26 weken op vakantie was gegaan naar Frankrijk en daar weeen had gekregen, kindje dus idd daar in de couveuse. Misschien dat ik daar mijn spookbeelden vandaan heb.

Nou is het wel zo dat de groei van mijn baarmoeder EN de groei van de baby flink voorlopen qua ontwikkeling dus ja, wat is wijsheid dan he? Ik blijf dus sowieso maar een beetje in de buurt dan.

Alleen nog gaan zoeken naar iets leuks wat dus voorn. zittend te doen is.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 18:03

Wel tof trouwens dat iedereen zo meedenkt, ik baalde er best van, maar het fleurt me dan toch weer op dat iedereen meedenkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 18:21

Tja je zou natuurlijk kunnen gaan borduren, vind ik zelf wel erg leuk maar ik weet niet of je daar op zit te wachten

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:29

miss bungiedjumpen....


grapje... uhm tja ik weet eigenlijk ook niet zo veel... als er iets te binnen schiet laat ik het je weten..

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:27

Overleg anders even met de verloskundige die kan het beter inschatten. Persoonlijk zou ik ook in nederland blijven als ik jou was genoeg mooie plekjes.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:16

Ik ben met 28 en 29 weken ook nog op vakantie geweest.
ik heb zelfs nog in de Zwitserse bergen gewandeld.
Vooraf heb ik aan de gyneacologe gevraagd of het nog verantwoord was. Omdat toen alles nog goed ging bij mij, mocht ik gaan. Het was zelfs goed om lekker te ontspannen. Maar gewoon wel goed naar je lichaam blijven luisteren.
Pas toen ik een week terug in Nederland was, ging het niet fijn meer en mocht ik ook niet meer gaan werken.

Maar asl ik lees dat jij al frequente bloedingen hebt en veel harde buiken, weet ik niet of het verstandig is om te gaan. Maar goed daar kan je verloskundige/gyneacoloog het beste een goed antwoord op geven. En natuurlijk goed luisteren naar je lichaam en eerlijk zijn naar jezelf.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:54

Ik begrijp uit je verhaal dat je een huisje wilt huren? Al blijf je er één dag, dat vinden de verhuurders echt niet erg, zolang je maar betaalt Dus als jij maar tien dagen wilt ga je toch lekker tien dagen? Jammer van het geld maar als je nu annuleert ben je ook geld kwijt (of had je nog niet geboekt)

Als je dan toch in Nederland wilt blijven zeg ik ook Center Parcs oid. Alles lekker dicht bij de hand en toch luxe en verzorgd