blaasontsteking:(

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:42

Ik ben buitendienstmedewerker (dus de hele dag in de auto)en een paar jaar geleden weer een keer blaasontsteking.
Aaawwhhggg En dan om de 5 minuten naar de plee moeten.

Skotti

Berichten: 856
Geregistreerd: 02-04-06
Woonplaats: Dreumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 19:22

jaaa das echt verschrikkelijk!!
ik moet vrijdag naar de HA omdat ik zo gek word van mijn blaasontsteking en mijn buikpijn(miss dat er een verband is tussen die 2)
ik ga niet eerder weg voordat ik een doorverwijzing heb voor naar het ziekenhuis. zodat moest der even uit hahaha

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Re: blaasontsteking:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:12

ik heb het ook vaak... de laatste tijd minder, als ik het voel aankomen slik ik:vitamine C1000 time released (kruidvat paar euro)
en dit werkt!! echt super, als ik het aan voel komen of als ik het al heb, twee pilletjes en het is over, echt een aanrader!
(je kan natuurlijk ook gewoon elke dag zo'n pilletje nemen, zijn gewoon vitamine en voorkomen is natuurlijk ook een oplossing)

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:38

Anna-Jelly schreef:
Echt wel vervelend
Zondag had ik het heel erg, 's avonds had ik het redelijk weg, gisteravond begon het weer en nu weer

Ik wil een nieuwe blaas
Klote is dat hé dat heb ik dus ook wel eens.. dan begint de ellende, is het een dag weg om vervolgens weer met het hele feest van voren af aan te beginnen. Ik slik iedere dag 1000mg vitamine C en iedere avond pillen van Solgar cranberry with Vitamine C en evengoed heb ik er regelmatig last van!

Heb me laten vertellen dat je je urinebuis op kunt laten rekken (beetje vreemd praatje maar goed ) dat schijnt echt te helpen want de meiden die ik daarover gesproken heb hebben er geen last meer van gehad. Maar ze doen dat niet zomaar ergens wel logisch want het lijkt me geen pretje

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:35

Inderdaad er valt wel wat aan te doen maar het is niet zomaar wat!
Ik begin nu weer met dat kruidenmengsel dus hopelijk ben ik er dan weer even een maandje of wat vanaf... :/

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 19:40

Ik heb het ook pas weer gehad, gleukig nu weer er vanaf, het weekend voor de examens begonnen!!
Slechtere timing kan niet...