Ervaringen Sanadome Nijmegen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ervaringen Sanadome Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:40

Omdat mijn vader me al weken helpt met mijn verhuizing,wilde ik hem en ook mijn moeder een verassing kado doen.
Mijn idee was een arrangement in Sanadome Nijmegen(zijn thermen)

Zijn hier mensen die ervaring hebben met deze thermen?
Wil er zelf ook eens naar toe,maar zeker omdat ik het kado wil geven is het fijn als je weet of het anderen goed bevallen is of niet
(goedkoop is een arrangement niet,dus ik wil wel waar voor mijn geld )

Alvast bedankt!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:41

Ik zou eerder naar het Elysium in Bleiswijk gaan. Staat erg goed aangeschreven. Ben er zelf ook een fan van!
behandelingen zijn super, eten is gastronomisch (niet tegen fantasie-prijzen), het is groot, erg hygienisch en de behandelingen zijn super!
veel succes bij het maken van je keuze!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:48

dankjewel.
Blijswijk is wel erg ver weg...maar ik zal eens even zoeken naar info.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:24

Ik heb wel ervaring met Sanadome maar ben niet heel erg enthousiast. Er gaat wel erg vaak iets mis als ik daar ben. Lijkt me vooral als je iets kado geeft erg vervelend.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:26

mag ik vragen wat er bijvoorbeeld mis gaat?
(als het echt niks is dan geef ik ze gewoon een ander kadootje..)

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:33

Dat je dan een afspraak hebt gemaakt voor een massage en dat ze die nergens kunnen vinden en er ook geen plaats meer is. Een andere keer waren ze de boel volledig aan het verbouwen waardoor er een hoop dingen niet beschikbaar waren en dat was niet gezegd en stond ook niet op de website dus dat vond ik ook niet zo netjes.
Denk dat als je van te voren goed informeert en eventuuel nog even controleert of alles goed is gegaan dat het wel een leuk kado is.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:39

Ik ben eind februari een dag naar Sanadome geweest en het is me eigenlijk best bevallen. Nou ben ik geen expert op het gebied van kuuroorden en ik had verder ook geen massages geboekt ofzo, dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal en veel misgaan kon er ook niet Maar ik vond de baden heerlijk en in het restaurantje kun je heerlijk lunchen. Ik was er met twee vriendinnen en zo'n dag al kletsend in een bubbelbad vond ik een hele leuke tijdsbesteding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:23

bedankt voor de info tot op heden.
Nog meer mensen toevallig?
Ik denk dat ik maandag anders 2 kaarten/arrangementen bestel..

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: Ervaringen Sanadome Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:48

Sanadome is best aardig hoor! Mijn favoriet blijft echter thermae2000 in Valkenburg. Net weer daagjes geweest ivm verjaardag, heerlijk.

niekie1967
Berichten: 310
Geregistreerd: 17-04-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:58

in arcen zit er ook een .bij venlo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:15

Ik ben 3x in het Sanadome geweest en ik vind het helemaal geweldig! van de 3x heb ik 2x een arrangement gedaan en alles was perfect geregeld, ik vind het heel erg leuk daar

magicrover
Berichten: 1077
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: klein huisje in het bos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:50

Ga zeer regelmatig naar Sanadome met een vriendin. Lekker relaxen en bijkletsen. De behandelingen zijn top, maar het eten valt ons altijd weer tegen. Wij plannen altijd wel een dag dat het geen vakantie is, anders kan je over de lichamen lopen.

Ik vind wel dat de baden, douches en kleedkamers wel een verfje mogen hebben.

Onze voorkeur gaat wel uit naar Thermae2000 en Elysium. Helaas is dit voor ons niet echt in de buurt.

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:54

Ben ook regelmatig in Sanadome geweest en ook voor een arrangement. Het is mij erg goed bevallen. Heb er erg genoten.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Ervaringen Sanadome Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:32

Ik vind het er geweldig! Ben er nu 2x geweest..

Ik vind het hele sauna&beaty gebeuren super, alleen hou er niet van om naakt rond te wandelen, dus Sanadome is een goede oplossing aangezien daar alles in badkleding is toegestaan

Het hotel is echt super, onwijs groot en zacht bed! Badkamer is supermooi, alles is gewoon geweldig, maar goed daar betaal je ook voor!

Het eten vonden wij alleen niks, in het weekend kregen we zweeds buffet.. Veel vis, en wij lusten dat niet. Ligt dus aan ons, verder allemaal prima opgemaakt enz.. Puur omdat wij geen zweeds eten lusten! De tweede keer hadden we dan ook exclusief diner gedaan en zijn we zelf in de stad wat gaan eten!

John_1983
Berichten: 1216
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Budel dorplein

Re: Ervaringen Sanadome Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:49

Mijn vriendin is er een keer geweest en ze was heel enthousiast. Je schijnt er echt lekker te kunnen relaxen. Ik ga ook nog eens een keer met haar daar naartoe.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Re: Ervaringen Sanadome Nijmegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:19

Ik ben er vorig jaar een keertje geweest met een vriendin en dat beviel goed! Wij hadden alleen zo'n dagarrangement dus niet allerlei behandelingen, maar ik vond al die badjes met verschillende geurtjes en dingetjes echt geweldig . Ben verder ook geen sauna expert hoor, maar vond dit wel leuk .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:56

ik vind Nijmegen niet zo.
Vind het zowiezo smerig om in je badkleding te gaan zitten zweten in een sauna.

Ook vond ik daar het eten niet zo en was het er veel en veel ste druk in nijmegen.

Mijn favo is Thermen Geldrop. Heerlijke sauna, alles erop en eraan. veel verschillende soorten sauna's, rustruimtes, en bijzonder goed eten!!

Ook Thermea Son is goed, maar Geldrop vind ik beter.

9 juli ga ik met een vriend naar Bleiswijk. Een behoorlijk eind rijden voor ons, maar hoor alleen maar goede dingen erover!