DE mascara?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleWillow

Berichten: 638
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:19

Ik gebruik nu Max Factor, die maakt je wimpers mooi vol en ze blijven zacht zonder te klonteren. Als ik wat dramatischer uit wil kijken gebruik ik mascara met een kammetje van Rimmel; lijkt het net of ik nepwimpers draag. Alleen krijg ik het de laatste tijd niet meer zo goed op mn wimpers, ze plakken zo aan elkaar Tijd voor een nieuwe, denk ik zo

Ik ben wel iemand die graag veranderd; voor mij is er geloof ik nog geen ideale mascara uitgevonden...

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:23

ik heb onderdeandere extra super lash van rimmel.. die vind ik wel heel fijn
scheid de wimpers mooi, geeft volume.. wimpers kleven niet helemaal aan elkaar en makkelijk er weer af te krijgen enzo

paardjes___l

Berichten: 1070
Geregistreerd: 02-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:33

esther_sonja schreef:
ik ben niet zo tevreden over miss helen... het word heel snel hard, en alle wimpers gaan aan elkaar plakken dus ik ben niet echt op zoek , maar als ik een echt goede zie,koop ik die wel ik hou dit topic ff in de gate

helemaal mee eens

fourth
Berichten: 1904
Geregistreerd: 20-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 14:02

Eugh ik ben misschien echt een enorme zeikerd wat dit betreft [JA], maar ik vind diorshow ook niet echt om euforisch van te worden. Wel mooi hoor, maar ik had er wat meer van verwacht
Naja ik geef t op met mn zoektocht, misschien heb ik gewoon stomme wimpers :p

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:42

Ik gebruik de Etos mascara: de lichtblauwe.
Lange gekrulde wimpers, en 100% waterproof.
Blijft de hele dag zitten!

Cyrilletje

Berichten: 2189
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: achterhoek

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:44

Liiszle schreef:
ik heb onderdeandere extra super lash van rimmel.. die vind ik wel heel fijn
scheid de wimpers mooi, geeft volume.. wimpers kleven niet helemaal aan elkaar en makkelijk er weer af te krijgen enzo



Dit is 1 van de weinige mascara`s die ik echt elke dag op kan doen.
Met andere merken heb ik al snel last van brandende en tranende ogen als ik het elke dag draag...

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:05

Ik ben erg te spreken over Greatlash mascara van Maybelline

Ethelate

Berichten: 21124
Geregistreerd: 02-10-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:09

Gebruik deze en er zeer tevreden over:
Afbeelding
15 euro.
Ik gebruik de niet waterproof, geen ervaring met waterproof.

Merr
Berichten: 1844
Geregistreerd: 15-05-04

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:13

Ik heb rimmel volume extend mascara, vindt het wel een goede maar niet geweldig ofzo.

Mijn vriendin had laatst dior gekocht, maar dat vond ik dus echt helemaal niks bijzonders.

mys_bohemian

Berichten: 119
Geregistreerd: 24-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:17

heb zelf ook die van de etos, heb er al heel wat geprobeerd in allerlei prijs klasses maar deze is dan toch wel de beste hoor

voorheen had ik altijd theater ofzo. en max factor maar ik weet nu dat de duurdere niet altijd de best zijn dus vanilla queen succes met je chanel!!! hoop dat het was is in plaats van geld klopperij
geloof dat er nu bij douglas iets was met chanel

Merr
Berichten: 1844
Geregistreerd: 15-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:20

mys_bohemian schreef:
heb zelf ook die van de etos, heb er al heel wat geprobeerd in allerlei prijs klasses maar deze is dan toch wel de beste hoor

voorheen had ik altijd theater ofzo. en max factor maar ik weet nu dat de duurdere niet altijd de best zijn dus vanilla queen succes met je chanel!!! hoop dat het was is in plaats van geld klopperij
geloof dat er nu bij douglas iets was met chanel

Welke is dat van de etos?
Ik heb er zelf ook twee van de etos, maar ik weet niet of dat diegene is die jij bedoeld.

xxkimmyxx

Berichten: 161
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Vosselaar in België

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:23

VanillaQueen schreef:
Deze staat ook nog op mijn wanna-try lijstje:

Afbeelding

Iemand daar ervaring mee?

ja die heb ik, is echt super

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:25

Ik heb van Gosh: (verkrijgbaar bij Kruidvat )

- Gosh length'n build
- Gosh supreme high speed volume
- Gosh waterproof

Oke wel duidelijk dat ik de Gosh mascara erg fijn vind.

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:27

Ik heb tot nu toe alleen maar L'oreal Intensifique!

Voldoet helemaal aan je lijstje!! Echt een SUPER mascara!

Afbeelding

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:27

Ik gebruik voornamelijk;

- Great Lash, waterproof, Maybelline (die roze)
- Extra Super Lash, waterproof?, Rimmel London

Die roze is echt mn favoriet! Niet duur en bij mij werkt ie gewoon prima. En die van de Etos vind ik ook niet verkeerd.

Vesper

Berichten: 5111
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:04

Ik heb ect 10 mascara's ofzo, maar ik vind die van Miss Sporty goed! Ik heb er ook een paar van de Etos maar die doen het echt niet goed bij mij...
Ook heb ik er eentje van de Schlecker, gewoon huismerk, en die is ook heel goed !

Daannn
Berichten: 586
Geregistreerd: 25-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:11

VanillaQueen schreef:
Catcho schreef:
Ik heb de Diorshow, het is wel een goeie mascara.. alleen zie ik er aan het eind van de dag er wel uit als een pandabeer, maar een vriendin van mij heeft die ook, en blijft er gewoon de hele dag perfect op zitten. Dus ik denk dat je het toch echt zelf moet gaan uittesten, wat ook een echte aanrader is, is die ene van L'oréal Paris (ben even de naam kwijt) volgens mij heeft hij Shocking Volume. Het is in ieder geval verpakt in een soort van oog.
Succes ermee!


Had jij de waterproof versie of niet? En bleven je wimpers ook zacht? [bij die Dior] Volume Shocking heb ik een keer van een vriendin geprobeerd...die was wel ok ja, maar nog niet DE MASCARA
Ik denk dat ik die Dior door mn ouders laat meenemen, gaan met de boot naar Zweden dus daar kunnen ze taxfree shoppen
Maar ik wil er nog eentje vóor die tijd....ik ga toch eens kijken wat hier het meest geroepen is, op het Etos merk na dan.

Nog meer suggesties?



Uuwmh.. nee mijn wimpers worden er wel hard van, maar dat komt misschien ook doordat.. ik er meedere lagen overheen doe, want dan heb ik minder last van een pandabeer effect. Ik heb ze allebei gehad, waterproof en geen waterproof. De waterproof blijft bij mij wel gewoon normaal zitten tot het eind van de dag, alleen heb ik nu de gewone van Diorshow.. omdat die er toch een stuk makkelijker af is te halen, aan het eind van de dag. Wat je misschien ook is kunt gaan doen is, naar een Douglas-winkel gaan.. en je "eissen" vertellen aan de verkoper, en vragen of die een goeie mascara voor je heeft! Succes ermee,

Anoniem

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:33

ik heb dit topic ook al eens gehad..

Lash discovery van maybeline is echt perfect! super goed! helaas uit het assortiment..

nu gebruik ik een mascara nieuw bij de kruidvat van een of ander goedkoop merk.. ziet eruit als een tandpastatubetje maar hij is echt WONDERFULL net als de rest van die make up spulletjes! en het is echt super goedkoop! ben er helemaal hotel de botel van

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:46

Voor mij?

Sky high curves van Maybelline NY

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:48

Ik vind de 2000 calories van MaxFactor geweldig! Krijg er echt supermooie wimpers van

MarloesR
Berichten: 150
Geregistreerd: 17-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:51

Ik gebruik volume express van Maybelline. Hij is waterproof. En ook een fijne mascara. Is er makkelijk af te halen, goed waterproof ( niet zo een waarbij ze zeggen dat hij waterproof is en dan na een bui alles over je wang zit ) en hij blijft goed zitten. Ik vind deze erg fijn!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 18:53

VanillaQueen schreef:
Deze staat ook nog op mijn wanna-try lijstje:

[img]
http://www.linternaute.com/femmes/beaut ... .jpg[/img]

Iemand daar ervaring mee?

Deze heb ik ook. Ik ben er wel supertevreden over want dit is een van de weinige mascara's waarbij ik niet na een halve dag grijszwarte bovenoogleden heb. Verder vind ik de Maybelline Lash expansion ook een hele fijne mascara die je wimpers lekker lang maakt maar die geeft dus af, op mijn boven ooglid - dus in la geflikkerd.

Overigens heb ik vanmiddag een mascara van Collistar gekocht. Eens kijken of dat wat is want kost 'maar' 18 euro.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:55

En ik zit al 10 jaar met Max Factor, vind dat toch echt de fijnste. Gebruik nu de 2000 calorie en die bevalt goed

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 20:48

Maybelline.. Verschillende soorten.. Vind het de fijnste.. Ooit heb ik een nog betere gehad, maar die was 23 euro dus die laat ik maar fijn liggen.. Bij de douglas, een of andere blauw/goude verpakking..

fourth
Berichten: 1904
Geregistreerd: 20-07-05

Re: DE mascara?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 12:53

Oog mét Diorshow...was vanochtend, om de een of andere reden zit ie nu mooier dan gister [al heb ik me nu wel erg snel/slordig opgemaakt, maar goed]
Dit is dus na 2 laagjes :|

Afbeelding

(en mijn ogen zijn helemaal niet blauw in het echt )