Wie kent dit product om af te vallen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Wie kent dit product om af te vallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 21:02

Wat zijn jullie ervaringen met:

Afbeelding

Verhaaltje ervan:

drink jezelf slank
- een glas ijsthee dat je meer vet helpt verbranden
- bevat groene thee-concentraat en taurine
- geeft je meer energie en helpt je beter concentreren
- verbetert je uithoudingsvermogen
- ondersteunt je lever bij het verwerken van vet en afvalstoffen
- helpt je sneller afslanken

Wat doet het voor je?
Green Tea Fat Burner is een lekker ijsthee-drankje met duidelijke gezondheidsvoordelen. Een paar glazen per dag helpen je optimale hoeveelheden "thermogene" stoffen (catechine polyphenolen) uit groene thee binnen te krijgen. Je hoeft dus nooit meer liters bittere groene thee te drinken om af te vallen!

De combinatie van nutriënten in dit product helpen je lijf om meer energie uit je vetreserves te putten, zodat je energiepeil en concentratie omhoog gaan. Het kan gedronken worden als een gezond alternatief voor koffie of cola. En het is ook nog een hele slimme laag-calorie ('low cal') sportdrank die je uithoudingsvermogen en vetverbranding verbeteren. Zo kun je overdag meer doen, meer sporten en meer calorieën verbranden!

Green Tea Fat Burner bevat verschillende ingrediënten met bewezen eigenschappen die één-voor-één simpel uit te leggen zijn: - actieve "thermogene" stoffen uit groene thee die je meer vet helpen verbranden tijdens het afslanken;
- de combinatie van groene thee en taurine die je concentratie doet verbeteren;
- sterke anti-oxydanten die veroudering in het lijf tegengaan;
- weinig cafeïne en calorieën, past in een calorie-arm dieet;
- lipotropische factoren die je lever ontgiften en ondersteunen bij het verwerken van vet en afvalstoffen;
- en isotonische zouten die vermoeidheid tegengaan.

Een gezonde vetverbrander die ook nog lekker, makkelijk en voordelig in gebruik is!

Werkzame ingrediënten
Dextrose, gestandardiseerd oplosbaar natuurlijk groene thee-extract (met 37% catechine polyphenolen en 8% cafeïne-achtige stoffen), citroenzuur, choline bi-tartraat, l-taurine, inositol, dl-methionine, natriumchloride, natriumcyclamaat, natuurlijke smaakstoffen, tricalciumfosfaat. (Dit product bevat nauwelijks suiker en geen gluten, gist, melkproducten, lactose, kleur- of geurstoffen.)

Dosering
Green Tea Fat Burner bevat uitsluitend natuurlijke en hoogwaardige ingrediënten en is lekker en gemakkelijk in gebruik; een maatschepje zit in de pot. Meng een maatschep (10 ml) met een glas water (circa 250 ml) of twee maatscheppen (2 x 10 ml) met water in een bidon (circa 500 ml). Even roeren en klaar. Warm smaakt het net zoals thee. Koud smaakt het net als ijsthee met citroen. (Je proeft de bitterheid van groene thee niet.) Je kunt het onbeperkt gebruiken als een gezond alternatief voor thee, koffie, fris en sportdrankjes.

Prima geschikt voor mensen die medicijnen gebruiken en nog willen afslanken. Past bij een calorie-arm dieet zoals Atkins of South Beach Diet.

Bron: drogisterij.net

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:43

dit is echt onzin volgens mij! heb er ook wel naar staan kijken hoor, want ik zou best het een en ander kwijt willen. Heb dan ook val van alles geprobeerd zoals reduce-fat-fast of stack (heeeeeeel slecht voor je hart die laatste). Viel er niet mee af, kwam ook niet aan. ook niet na het stoppen trouwens.
nu eet ik regelmatig en ben ik gaan hardlopen en ondanks dat ik nog best wel snoep, verlies ik zo'n 3 ons per week.

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 17:52

benangelique schreef:
dit is echt onzin volgens mij! heb er ook wel naar staan kijken hoor, want ik zou best het een en ander kwijt willen. Heb dan ook val van alles geprobeerd zoals reduce-fat-fast of stack (heeeeeeel slecht voor je hart die laatste). Viel er niet mee af, kwam ook niet aan. ook niet na het stoppen trouwens.
nu eet ik regelmatig en ben ik gaan hardlopen en ondanks dat ik nog best wel snoep, verlies ik zo'n 3 ons per week.



Onzin is het niet, want ik gebruik het, verder niks aangepast, ik snoep niet veel, ben ook niet te zwaar, maar wil graag 5 a 6 kilo kwijt. Ben nu binnen een week al 3 kilo kwijt door alleen mijn drinken te vervangen door dit product.
Erg is het niet, want het smaakt als ice tea en is super lekker!

Ben erg benieuwd naar reacties van anderen die het gebruiken

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:57

Als je je drinken gewoon had vervangen door groene thee uit de supermarkt was je ook die 3 kilo's kwijt geraakt Lijkt mij iig een stuk goedkoper.
Laatst bijgewerkt door XJuul op 24-05-06 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:57

Volgens mij werkt dat drankje niet echt.. Maar het Sonja bakker dieet schijnt goed te werken! Mijn ouders doen het ook
gr madelon

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 17:59

flair schreef:
Als je je drinken gewoon had vervangen door groene thee uit de supermarkt was je ook die 3 kilo's kwijt geraakt Lijkt mij iig een stuk goedkoper.


Dat is heel smerig...

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:00

Eigenlijk heb ik ook niet zoveel aan reacties... met mij lijkt.... heb liever reacties van mensen die het ook gebruiken of gebruikt hebben en waar het bijvoorbeeld niet werkte of juist wel

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:03

ik ben ook wel benieuwd en kan je het ook in gewone drogisterijen kopen of alleen op deze site? en zo duur vind ik het niet..
als het helpt en lekkerder is dan gewone groene thee.
wat let je.... als het maar niet schaad

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:06

nikiet schreef:
ik ben ook wel benieuwd en kan je het ook in gewone drogisterijen kopen of alleen op deze site? en zo duur vind ik het niet..
als het helpt en lekkerder is dan gewone groene thee.
wat let je.... als het maar niet schaad


Bij de tuinen geloof ik, en bij de kruidvat hebben ze een eigen merk gevalletje...

Ik haal er bijna 3 volle 1,5 liter flessen uit, dus tja... niet echt extreem duur nee.

nikiet

Berichten: 503
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Avenhorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:13

maar helpt het ook al echt
anders ga ik het overmorgen ook even halen!

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 18:50

nikiet schreef:
maar helpt het ook al echt
anders ga ik het overmorgen ook even halen!


Bij mij helpt het zeker, 3 kilo eraf in een week.
Ik vervang mijn normale drankjes... dus water en thee... door deze ice tea. Ik dronk geen cola of iets in die geest, dus ik neem dat het anders misschien wel harder gaat.
Ik merk ook dat ik veel energie heb, dat is ook altijd handig haha!

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:11

kost dat dan? als jij er zoveel baat bij hebt en het is niet duur, is het de moeite van het proberen altijd waard

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:50

Het is toch al algemeen bekend dat groene thee dit effect heeft? Dan heb je de variaties; groene thee capsules, de drank of tabletten.

Ben er alleen van overtuigd dat jouw 3 kilo in één week geen vetverlies is. Dat is namelijk te veel. Dus hoop ik voor je dat het vnl vocht is, en niet teveel spier, anders ben je weer verder van huis!

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 14:52

Laura schreef:
Het is toch al algemeen bekend dat groene thee dit effect heeft? Dan heb je de variaties; groene thee capsules, de drank of tabletten.

Ben er alleen van overtuigd dat jouw 3 kilo in één week geen vetverlies is. Dat is namelijk te veel. Dus hoop ik voor je dat het vnl vocht is, en niet teveel spier, anders ben je weer verder van huis!



Zal inderdaad vocht zijn, maar ooit heb ik south beach gedaan, daar viel ik toen in de eerste weken ookveel mee af, is er nooit meer bij gekomen...

Smystique

Berichten: 1423
Geregistreerd: 02-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:52

Het werkt wel, maar zoals altijd is er een maar....

Het is voornamelijk vochtafdrijvend in de eerste plaats, het helpt wél je stofwisseling aan de gang te houden, maar dat betekend dat gezond eten en regelmatig bewegen een must is!

Het is eigenlijk als alle afvalmiddelen, het helpt allemaal maar een beetje. Wil je écht blijvend afvallen dan zal je je levensstijl (en dus niet alleen je eetpatroon) moeten veranderen.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:56

Vet is het zoizo niet in een week. Je lichaam komt na ongeveer 12 dagen pas (oh nou komt dat moeilijke woord weer, haha) kesotine?? terecht, die eerste 3 kilo zijn ongetwijfeld vochtverlies. Maar dat is niet erg, darana begint de verbranding, maar zorg wel dat je gewoon blijft sporten of bewegen, anders krijg je idd dat effect en dan ben je idd verder van huis..Thee ontrekt trouwens ook vocht uit je lichaam, geloof met groene thee idd niet, die mist die stof die in andere thee wel zit, maar dat weet ik niet zeker, weet vast Laura wel? hihi

Smystique

Berichten: 1423
Geregistreerd: 02-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:21

Ketosis bedoel je

Mandy_

Berichten: 1560
Geregistreerd: 10-09-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:24

Maar wat kost dat dan??En wat is dat south beach dan?

Smystique

Berichten: 1423
Geregistreerd: 02-05-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 00:10

Kost niet zoveel, je hebt zo'n potje (meerdere soorten en merken) voor ong 8,-
South beach is volgens mij het koolydraatarme dieet waarin je geen pasta's rijst aardappelen en brood meer mag

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 00:53

Mmm nog 2 a 3 kilo en ik stop er weer mee hoor haha, zo nodig hoeft het niet, maar weet je wat wel een bijkomend voordeel is.... dat spul is super lekker. En je wordt er echt actief van... vandaar dat ik op dit tijdstip nog op bokt zit haha...

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:23

Ik vind dingen waar je heel actief wordt en van afvalt altijd een beetje eng. Meestal betekent het namelijk dat je hartslag ook omhoog gaat en dat is niet voor iedereen even goed.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Re: Wie kent dit product om af te vallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:46

Ik heb wel eens een ander soortgelijk product van dat merk geprobeerd, en dat hielp voor geen meter.
Ben sowieso een beetje wantrouwend tegenover die producten.
Maar voor zo'n beetje geld kan ik deze wellicht eens proberen.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:56

Katja schreef:
Ik vind dingen waar je heel actief wordt en van afvalt altijd een beetje eng. Meestal betekent het namelijk dat je hartslag ook omhoog gaat en dat is niet voor iedereen even goed.


Inderdaad, ik kan daar ook niet tegen. Ik had de afval pillen gekoacht, dis zgn Britney Spears ook kocht,redelijk bekend, maar ik kreeg daar alleen een opgefokt gevoel van Echt niet leuk, helemaal trillerig, niet kunnen slapen, nee nooit meer. Ik wil ook afvallen, maar ik sta tegenwoordig wat vaker in de sportschool

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 12:00

Nou echt super actief is ook weer overdreven... maar het slappe gevoel wat je soms weleens kunt hebben, dan heb ik nu niet, maar dat is volgens mij gewoon toch een bijwerking van groene thee, is niet speciaal dit artikel...
Maar het is zo lekker....

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:14

Ik drink ook veel groene thee, maar wordt er niet echt actiever dan anders van.