Te dun *schaam*

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:15

Ik eet ook veel maar word er niet dikker op.. Zelf ben ik ook best dun..

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:30

Ik ben altijd een sprietje geweest. Echt extreem dun, toen ik heel klein was wilde ik nooit eten en waren mijn ouders bang dat het de verkeerde kant op zou gaan. Toen ik 13 was begon ik pas te eten(en véél!), maar ik kwam niets aan. Tot mijn 16 ben ik dun geweest. Toen begon ik eindelijk een beetje aan te komen. Ben nou nog steeds niet dik ofzo, maar echt superdun zou ik mezelf niet meer noemen. Wacht maar tot je wat ouder wordt!

CoCoCharnel
Berichten: 211
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Lonneker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:53

ik ben bijna 16 en nog altijd veel te dun
ik ben langer dan 1.68 m en weeg minder dan 47 kilo en dit heb ik ingevuld en dan nog is mijn BMI 16.65 terwijl deze 19 moet zijn om geen ondergewicht te heten

En patat eten etc. werkt ook niet je moet gezond blijven eten...van teveel vet en patat ga je alleen maar eerder dood doordat je bloedvaten dichtslippen

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 00:02

Helina0611 schreef:


Heb ik nu volgens dit ding anorexia ;

LENGTE
183 (in cm)
GEWICHT
95 (in kg)
BMI
17.61 (body mass index)

voor leeftijden vanaf 18 jaar:
lager dan 20 : ondergewicht

karton
Berichten: 5139
Geregistreerd: 11-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:43

Zo is jou bouw Als je meer gaat eten, dan word je er niet steviger op, maar dikker (vetrolletjes, lovehendels..)
Ik heb juist een beetje een stevige bouw, alles is stevig en mn armen zijn ook gewoon best gespierd. Ja, ik baal dr soms ook aan, maar je moet het accepteren Je kan er niks aan doen.

Duvel91
Berichten: 873
Geregistreerd: 25-11-04

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:56

Dat is idd vervelend, ik heb er zelf ook last van. Ik ben 1.80m en 51 kilo (ben nu 14). Ik kan eten wat ik wil, maar er komt geen grammetje bij. Vroeger werd er ook vaak gevraagd of ik anorexia had, maar ik lach er gewoon om, ik ben namelijk wel de laatste persoon die anorexia heeft .

Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg, ik ben zelf liever te dun dan te dik en over een paar jaar zal het er vanzelf wel bij komen .

wouterpaard

Berichten: 3143
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: sappemeer

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:33

Ik ben nu 19 jaar en nog steeds slank. Ik ben 1.64 en weeg zo'n 48 kilo. Ik eet wat ik wil en ben wie ik ben!
Ik ben er 3 jaar geleden ooit eens voor naar de dokter geweest en die kon mij vertellen dat 20 % lichter was dan ik.

Jij kan er niks aan doen dat je zo bent, trek je niet te veel aan van anderen.

Debortje_
Berichten: 4104
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 10:14

mensen vinden mij ook te dun,
ik ben 14 jaar weegt 47 en ben 1.61 lang.

maar ik snoep heel erg veel enzo, hahaa wacht maar af hoe ik er later uit ziet klein en dik geintje

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 11:43

ilovepebbles schreef:
mensen vinden mij ook te dun,
ik ben 14 jaar weegt 47 en ben 1.61 lang.

maar ik snoep heel erg veel enzo, hahaa wacht maar af hoe ik er later uit ziet klein en dik geintje


Vind je dat te licht ? Vind ik wel mee vallen hoor. Ik ben even oud, ietsjes langer en weeg ietsjes meer.


Ik vind zolang jij maar weet dat je goed en gezond eet je dr niets aan kunt doen, en trek je neits aan van wat ze zeggen !!

loulou

Berichten: 14812
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:23

als je nog zo jong bent zou ik me er niet druk om maken. je wordt straks vanzelf dikker.
zoals al eerder werd gezegt. jij heb dan een mooi figuur. andere mensen worden dan juist mollig en willen dan juist liever afvallen.

ik kom trouwens uit op 20,70 met dan rekensommetje.
dus ik val maar net binnen normaal gewicht terwijl ik echt niet dun ben.

diesel_

Berichten: 1726
Geregistreerd: 25-04-06

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 12:32

t komt er vanzelf wel een keer bij hoor maak je niet druk. Ik wordt straks 18 en ik begin toch wel te merken dat er langzaam een paar vetjes komen. T kan nog wel ff duren bij jou, maar t kan opeens heel hard gaan!!

Is de sportschool niet een idee? Van sporten hoef je nie af te vallen, spierweefsel bijkweken geeft je echt een mooi figuur!! En het is ook zwaarder dan vetweefsel..

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:38

Ik ben 19, 1,60m groot en ik weeg 42kg. Dat het erbij komt, hoeft niet altijd. Het zit bij mij in de familie. Mijn moeder is dun, mijn vader was dun (drinkt nu meer bier en is gestopt met roken) en mijn zus is ook dun.
Ik heb altijd al ondergewicht gehad en dat terwijl ik goed, gezond en veel eet. Snoepen doe ik ook , maar daar kom ik ook niet van.
Dat sommige mensen reageren met anorexia grapjes of opmerkingen maken, dat blijf je houden...maar dat wil niet zeggen dat het je niet kan kwetsen.

Relien

Berichten: 2898
Geregistreerd: 28-12-05
Woonplaats: Huis, Stal overal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:42

ik weg ook echt heel weinig maar het enige waar ik een beetje van aankom is regelmatig eten.. Dus echt s'ochtens boterham Smiddag boterham en s'avonds avond eten.. (met boterham bedoel ik niet 1 maar gewoon zoveel als je wilt) ik eet tussen dor dan ook.. maar niet echt heel veel,.. Maar daar kom ik echr van aan na 1 week ben ik bijna 2 kilo aangekomen

imhotep
Berichten: 280
Geregistreerd: 16-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 10:16

Valt mij op dat de meiden de laatste tijd veel groter zijn dan een generatie terug....ong 15 jaar geleden was ik lang voor mijn leeftijd 1.78 maar nu val ik in het niets met lengtes van 1.80 en hoger....

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:22

Ik ben 15 jaar, 1.63 meter en weeg 48 kilo. Redelijk normaal gewicht.

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:24

urselin schreef:
Ik ben 19, 1,60m groot en ik weeg 42kg. Dat het erbij komt, hoeft niet altijd. Het zit bij mij in de familie. Mijn moeder is dun, mijn vader was dun (drinkt nu meer bier en is gestopt met roken) en mijn zus is ook dun.
Ik heb altijd al ondergewicht gehad en dat terwijl ik goed, gezond en veel eet. Snoepen doe ik ook , maar daar kom ik ook niet van.
Dat sommige mensen reageren met anorexia grapjes of opmerkingen maken, dat blijf je houden...maar dat wil niet zeggen dat het je niet kan kwetsen.

Zo jij weegt echt weinig.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:06

Als je wilt aankomen moet je gaan diëten en daarna weer gewoon gaan eten, dan gaat je lichaam vet opslaan voor als er weer een periode met weinig eten komt.

Ik weet niet hoe oud jij bent, want het is heel normaal dat als je jong bent dat je nog erg dun bent, was ik vroeger ook maar dat is helemaal goed gekomen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:08

Oh, ik ken je probleem
Bij mij zie je mijn ribben, de botten op mijn heupen steken uit en ik heb vreselijk knokige knieen
Achja, ik heb er mee leren leven, ik kan eten wat ik wil maar ik kom niks aan...
Ik ben nu 1,65 en weeg rond de 42 kg.
En ik eet gewoon, goed.

ladymagic
Berichten: 1105
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:23

Avanti schreef:
Als je wilt aankomen moet je gaan diëten en daarna weer gewoon gaan eten, dan gaat je lichaam vet opslaan voor als er weer een periode met weinig eten komt.

Ik weet niet hoe oud jij bent, want het is heel normaal dat als je jong bent dat je nog erg dun bent, was ik vroeger ook maar dat is helemaal goed gekomen.


Dit vin ik echt een dom advies, sorry dat ik het zo bot zeg.
Nooit zomaar gaan dieeten helemaal niet als je zo jong bent. Dat is echt het slechtste wat je kan doen.
Meer vet op slaan heeft weinig zin, het meeste vet wordt namelijk opgeslagen op je buik, billen en dijen, waar je het dus niet wil hebben en zie dat er maar weer eens af te krijgen!
Dat ik 15 was, was ik ook broodmager, 1,63, 43 kg. Geen kont geen borsten niks.
Op mijn achtiende. slank, B/C cup, en een klein kontje, precies zoals je het wil hebben .
Dus wacht gewoon nog even rustig af, het komt vanzelf wel goed, zoals als eerder gezegd, de meisjes die nu heel dun zijn, zijn later mooi slank. De meisjes met nu al flink wat figuur, die zijn later stinkende jaloers op het jouwe

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Re: Te dun *schaam*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:26

ladymagic schreef:
Avanti schreef:
Als je wilt aankomen moet je gaan diëten en daarna weer gewoon gaan eten, dan gaat je lichaam vet opslaan voor als er weer een periode met weinig eten komt.

Ik weet niet hoe oud jij bent, want het is heel normaal dat als je jong bent dat je nog erg dun bent, was ik vroeger ook maar dat is helemaal goed gekomen.


Dit vin ik echt een dom advies, sorry dat ik het zo bot zeg.
Nooit zomaar gaan dieeten helemaal niet als je zo jong bent. Dat is echt het slechtste wat je kan doen.
Meer vet op slaan heeft weinig zin, het meeste vet wordt namelijk opgeslagen op je buik, billen en dijen, waar je het dus niet wil hebben en zie dat er maar weer eens af te krijgen!
Dat ik 15 was, was ik ook broodmager, 1,63, 43 kg. Geen kont geen borsten niks.
Op mijn achtiende. slank, B/C cup, en een klein kontje, precies zoals je het wil hebben .
Dus wacht gewoon nog even rustig af, het komt vanzelf wel goed, zoals als eerder gezegd, de meisjes die nu heel dun zijn, zijn later mooi slank. De meisjes met nu al flink wat figuur, die zijn later stinkende jaloers op het jouwe


Er staat toch 'ik weet niet hoe oud je bent'. Lezen!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:32


Anneke_

Berichten: 1564
Geregistreerd: 09-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:17

Ik ben 15, 1.63, en weeg 41.5..
En ik wil NU aankomen, ben dr nu toch wel zat van.
Helemaal als ik lees dat de meesten rond mijn lengte
ongeveer 48 kg. zijn..

Arielle_

Berichten: 6399
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:29

Als je 't voor elkaar krijgt mag je vet van mij hebben

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:34

Arieskuh schreef:
Als je 't voor elkaar krijgt mag je vet van mij hebben

Ik wil ook wel , misschien heb ik dan nog kans op een beetje kont .

amberS
Berichten: 318
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:57

ik ben ook dun ik ben 19 jaar en weeg 53! ik ben gelukkig het laatste jaar eindelijk aangekomen niks hielp bij mij zelfs van de pil ben ik nie aangekomen.. bij mij zit het ook in de familie, maar je moet maar zo denken.. als je b.v aan het winkelen ben met je vriendinnen .. moeten sommige niks bij de mac omdat ze aan het lijnen zijn, en jij kan je lekker volvreten zonder er wat aankomt! het is eigenlijk alleen maar een voordeel! zo denk ik erover