Yes!! zon en.. ZONNEALLERGIE...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:47

Mijn moeder heeft het heel erg. Ze is toen naar een arts geweest en die zei tegen haar dat is dan je eigen schuld! Jullie krijgen bultjes en gaan meteen uit de zon of gaan met factor 30 smeren. Factor 10 voor in het begin en daarna rustig afbouwen naar factor 5 of 8 dat is het beste. Je lichaam moet wennen aan de zon en dan zal het minder worden. Hij heeft gelijk mijn moeder heeft altijd haar mouwen opgerold en haar polsen vangen zo de allereerste lichtstralen hier heeft ze dan ook geen last van die bultjes en jeuk e.d

ChristaMoor

Berichten: 2641
Geregistreerd: 18-09-05
Woonplaats: Houten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:50

Urtizon hielp bij mij ook goed!
Maar nu hebben we sinds een aantal jaar een zonnenhemel. In het voorjaar via deze zonnenhemel heel rustig een basis opbouwen werkt ook erg goed. Je moet dan wel lampen hebben die UV-a en UV-b straling hebben.

Voordeel daarvan is dat je ook nog gelijk met een lekker kleurtje de zomer ingaat.

Limitless

Berichten: 2518
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: In my head

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:54

van zon kun je nu niet meer spreken

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:57

Wie heeft er een regen allergie ?

Ik heb het en het enige wat werkt is zon!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:00

Ik heb het ook als ik in 1 klap in de volle zon ga, ik heb een hele lichte huid.
Dit jaar heb ik al een beetje kleur gekregen door alvast te gaan zonnebanken en me goed insmeren en opbouwen die paar weken toen het lekker zonnig was.
Nu moet ik eigenlijk weer gaan zonnebanken want het trekt alweer weg..
Ik verbrand alsnog wel als ik me niet vol met factor 30 insmeer, maar dit is de enige oplossing voor mij tegen al die blaasjes, gewoon goed opbouwen en zon vermijden zolang ik nog spierwit ben.
Bruin zal ik nooit worden, daar heb ik me al bij neergelegd Maar die blaasjes wil ik echt niet, dus ik moet heel hard mn best doen voor een klein beetje kleur

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:01

switchx schreef:
Wie heeft er een regen allergie ?

Ik heb het en het enige wat werkt is zon!


Hehehe Heb ik ook last van

radje

Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:17

switchx schreef:
Mijn moeder heeft het heel erg. Ze is toen naar een arts geweest en die zei tegen haar dat is dan je eigen schuld! Jullie krijgen bultjes en gaan meteen uit de zon of gaan met factor 30 smeren. Factor 10 voor in het begin en daarna rustig afbouwen naar factor 5 of 8 dat is het beste. Je lichaam moet wennen aan de zon en dan zal het minder worden. Hij heeft gelijk mijn moeder heeft altijd haar mouwen opgerold en haar polsen vangen zo de allereerste lichtstralen hier heeft ze dan ook geen last van die bultjes en jeuk e.d


Ik was in turkije bij de dokter en die zei dat juist factor 10 te weinig is en moet beginnen met factor 30 en dan afbouwen.