Wie heeft hier siliconen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Forcalquier

Berichten: 2065
Geregistreerd: 07-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:02

Ik zag laatst in een tijdschrift een advertentie voor grotere/stevigere borsten. Dat schijnen tebletten te zijn op natuurlijke basis, die de puberteit nabootsen. Ik geloof dat je iets van 6 tabletten per dag moet slikken en die potjes kosten iets van 65 euro ofzo. Het heet in ieder geval breast gro maar of het helpt weet ik niet.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 23:13

tijdelijk en is puur gif
dus tja t is maar waar je prioriteiten liggen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:18

nickyu schreef:
tijdelijk en is puur gif
dus tja t is maar waar je prioriteiten liggen


Zou je die mening kunnen onderbouwen? Ik heb er geen belang bij hoor, maar ik denk dat genoeg mensen dat wel hebben. En zo'n opmerking als deze is onderbouwd wat beter te begrijpen denk ik

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 20:57

gabyfedde schreef:
Vende schreef:
Weet iemand of ze vergoed worden als je geen borsten meer overhoudt door veel gewichtsverlies? ( Door een maagband, maagverkleining)


Wat denk je zelf?
Er wordt alleen vergoed indien er duidelijke lichamelijke klachten zijn. En van kleine borsten heb je die nou eenmaal niet. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en in dit geval zal je er dus voor moeten sparen.
Als je grote borsten hebt en wel lichamelijke klachten hebt dan wordt het wel vergoed.


Als ik zelf iets had gedacht, had ik het niet gevraagd

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:13

Het schijft dat als je met pillen begint te slikken, ze werken wel, maar dan moet je ze voor altijd blijven slikken want anders storten ze weer in

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:03

ja klopt dat heb ik ook gehoord...
nou dan geen pillen voor mij, lijkt me toch niet gezond na verloop van jaren....

DiantaM
Berichten: 11279
Geregistreerd: 10-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:57

Ik weet één ding heel zeker, en dat is dat al die pillen echt absoluut niet werken. Welk medisch artikel je er ook op na slaat, alle artsen zeggen dat het niet zal werken.

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:02

En daarbij zijn die pillen ook hartstikke duur! Echt niet te betalen als je daar je hele leven aan moet zitten
Ik heb er ook wel eens over na gedacht om een borstvergroting te laten doen. Maar ja, heb ook wel veel negatieve reacties gehoord..

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:19

ja daarom!!!!
eerst maar eens 100% zeker weten of ik het wil ja of nee, en de kosten.... *zucht*

maar goed ooit heb je het..... ja of nee!!!!

Sence

Berichten: 9821
Geregistreerd: 13-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:22

Ik heb van mijzelf al erg grootte. Ben 16, 1.65, 56 kg en heb maat E/F.
Soms wou ik best wel dat ik iets kleiner had.. Ben eigenlijks best jaloers op mensen met kleine borsten Het is erg moeilijk een leuke en passende bh te vinden. De prijs ook, wil ik een goeie word het al gauw 120 euro. En bikini's.. Begin er maar niet over..

Cuddie_

Berichten: 1442
Geregistreerd: 30-06-05
Woonplaats: Heerlen, Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:55

ik ben 15half , 1 meter 60 , cup A
tis niet veel .. maar ach.. ^^ ben ook maar klein

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:02

ach als je er gelukkig mee bent!!!!! is dat toch goed!!!

Cuddie_

Berichten: 1442
Geregistreerd: 30-06-05
Woonplaats: Heerlen, Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:33

precies.. t zijn maar borsten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:15

Vende schreef:
Weet iemand of ze vergoed worden als je geen borsten meer overhoudt door veel gewichtsverlies? ( Door een maagband, maagverkleining)


Sommige verzekeraars vergoeden een borstvergroting wel degelijk. Maar dan moet je zeer ernstige psychische klachten hebben. Dus niet als je een cup B hebt en C mooier vindt staan...

tinkerabc

Berichten: 426
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Lelystad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:24

Het heeft bij mij ook weleens in mijn hoofd gespeeld, borstvergroting. Ik ben 27 jaar, 1.68m, 50 kg en heb cup A. Maar ik denk dat ik het toch nooit zal laten doen ivm de nadelen die bekend zijn over siliconen. Maar goed, zeg nooit nooit...

Een vriendin van mij heeft het wel laten doen. Zij had al eerder een correctie laten uitvoeren en die was niet goed gelukt, hierdoor was dat beetje wat ze al had, nog minder geworden. Ook heeft zij een soort van "vergroeïng" aan haar borstkas, waardoor haar borsten naar binnen 'vielen' zeg maar. Zij heeft haar vergroting vergoedt gekregen van de verzekering.
Ik moet zeggen dat het wel mooi en stevig geworden is bij haar. Maar vind het er niet natuurlijk meer uit zien.
Maar: zij is er gelukkig mee, en dat is het belangrijkste!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:19

Zijn er ook mensen die hun borsten hebben laten corrigeren omdat ze bijvoorbeeld ''hang'' borsten hadden?

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:16

ik niet, die vna mij kunnen niet eens hangen

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:49

waarom laat iedereen aan hun lijf prutsen terwijl ze vaak een mooi lichaam hebben .... Ik heb weinig borst maar mij maakt het niet uit ... stel nou dat je een afwijking hebt dan kan het best .. maar veel doen het voor het schoonheids ideaal

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:51

ja maar goed als jij echt niet gelukkig bent en jezelf echt niet kan accepteren.....

en met grotere borsten dat wel kan.... tja waar ga je dan voor???

dwaallicht

Berichten: 3552
Geregistreerd: 27-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:01

Robijntjah schreef:
pinokiolover schreef:
ik kan je vertellen het zoeken naar leuke bikini's en bh's is altijd een drama!!! en als ze dan al een keertje maatje aa hebben zijn het ook nog witte zonder enig motief!!!!
gelukkig komt de hunkenmoller steeds meer met kleine maatjes.


Dan kan ik je vertellen dat groter ook niet zoveel leuker is!
Ik heb een borstverkleining gehad, zit nu op een grote C/D cup, en ik krijg NIKS gevonden aan bikini's of bh's!
Ja, van die lelijke oude oma dingen, en ik houd gewoon van wat uitdagendere lingerie
Voor mij is naar de hunkemoller/livere/andere ondergoed winkels gaan iedere keer weer een nachtmerrie wat eindigt met huilen en twijfelen of ik nog een keer onder het mes ga!


Dat snap ik niet helemaal.Een C is een doodnormale maat en zelf heb ik een flinke D maar ik kan best nog wel leuke lingerie vinden hoor.
In de Hunkmoller, of zelfs bij de Hema vind je nog leuke lingerie in die maat. Eigenlijk overal wel. (zeker bij de speciaalzaken.)
Volgens mij is een C/D cup tegenwoordig ook niet echt een grote maat meer, dus.. geen reden tot huilen

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:24

@pinokiolover ... Ik heb zelf een chisis ofwel hazenlip . hiervoor ga ik een keer in de zoveel tijd als het nodig is onder het met (plastisch chirurgie ) tijd terug omdat mijn litteken begon te trekken en als ik 18 ben om mijn neus schot recht te zetten . dit is heel wat anders vind ik dan niet tevree zijn met je kleine borsten . Ik heb ook geen grote maat .. ook maar in de A ofzo ..... maar je moet ook het mooie inzien van vrouwen met kleine borsten vind ik hoor ... als iedereen met dubbel d zou rondlopen is er ook niet veel meer aan ^^

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:19

Tulandro schreef:
Ik weet één ding heel zeker, en dat is dat al die pillen echt absoluut niet werken. Welk medisch artikel je er ook op na slaat, alle artsen zeggen dat het niet zal werken.



Ik heb het bewijs, het hept zeker wel. Een kennisje van mij heet het gebruikt, 2 cupmatengroter. Die andere kennis is na anderhalve maand 1 cupmaat groter geworden. Leuk voor zomerperiode, maar daar is alles mee gezegd. Nadeel is, als je stopt met slikken gana ze weer terug naar oude formaat. Op langer termijn is nog niet onderzocht of het schadelijk is.
Ik weet wel van een vriendin die voor de fabriek heeft gewerkt dat er in documenten staat dat het kankerverwekkend kan zijn op langdurig gebruik..en dat is overal bekend.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:49

shadowflower schreef:
@pinokiolover ... Ik heb zelf een chisis ofwel hazenlip . hiervoor ga ik een keer in de zoveel tijd als het nodig is onder het met (plastisch chirurgie ) tijd terug omdat mijn litteken begon te trekken en als ik 18 ben om mijn neus schot recht te zetten . dit is heel wat anders vind ik dan niet tevree zijn met je kleine borsten . Ik heb ook geen grote maat .. ook maar in de A ofzo ..... maar je moet ook het mooie inzien van vrouwen met kleine borsten vind ik hoor ... als iedereen met dubbel d zou rondlopen is er ook niet veel meer aan ^^


dat snap ik best en ik zeg ook niet dat ík persee grotere borsten moet/wil. maar ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen heel ongelukkig zijn met hun kleine borsten en dat juist door een vergroting ze wel gelukkiger zijn. ik dacht vroeger (5, 6 jaar geleden) dat een borstvergroting ook het enigste was om een mooie cupmaat te krijgen, maar hoe ouder je wordt hoe minder belangrijk het eigenlijk is.....

maar ik sta echt niet slecht tegen over een borstvergroting, want als het niet zo duur was en het er 100% natuurlijk uit zou zien (wat 99,99% niet is) dan zou de keuze veel makkelijker zijn, maar omdat heel veel borsten er na een operatie zo nep uitzien ga je wel eens extra nadenken of je het nu ook echt wilt.
maar ik zou echt niet gaan voor een cup dd, wanneer ik het heb over een borstvergroting bedoel ik meer van cup aa naar cup a/b en van cup a naar cup b of c. maar ik hoef geen pamela andersonborsten. daar sta ik wel negatief tegen over!

Ramona1982
Berichten: 84
Geregistreerd: 24-04-06
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:51

hahaha ik ben zoals ik ben en ga echt niet sleutelen aan mezelf en in me laten snijden. No thanx!!!!
Sommige borstvergrotingen zien er gewoon echt niet uit, zo nep!!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:14

interesant topic dit!