Wie heeft hier siliconen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Dunja_

Berichten: 4204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: bollenstreek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:22

JesS_OsCar schreef:
Dit is idd een intressant onderwerp.. alhoewel ik wel genoeg heb .. ben nu 15.. en heb 75C... vind ik groot genoeg ...


haha nee jij hebt niks te klagen denk ik

Anoniem

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:36

Hier even een andere kant van het verhaal......
Mijn moeder kreeg in de jaren 80 borstkanker en haar borsten werden weggehaald.
Hierna hebben ze er siliconen onder gezet, helaas ging de hele boel verkleven en gingen de siliconen lekken.
Daarna zijn ze verschillende keren vervangen maar het bleef een ellende.
De siliconen die vrij zijn gekomen zitten nu oa op haar gewrichten en veroorzaken reumaachtige klachten......
Ze heeft een paar jaar met uitwendige prothese's gelopen omdat ze absoluut geen inwendige prothese's meer wilde en 2 jaar terug hebben ze een stuk van haar schouder/rugspieren losgemaakt en deze "opgerold" naar voren toe en daar nieuwe borsten van gemaakt.
Als ik alle ellende zie die ze doorheeft moeten maken door die rotsiliconen zou ik daar zelf nooit aan beginnen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:46

Jeetje wat een naar verhaal zeg!

Ik wilde het vroeger ook, maar ondertussen is het hier en daar weer wat bijgekomen en ben ik er tevreden mee, ik moet er niet aan denken om silliconen te plaatsen en daar mijn hele leven mee te moeten lopen tot mijn 80ste. Laat je ze er dan toch uithalen en niks terug zetten, zijn je borsten zo uitgerekt, dat het 1 zielig hoopje is als het niet meer opgevuld is.

DiantaM
Berichten: 11279
Geregistreerd: 10-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:01

Ik vind kleine borsten zelfs mooi.. mits het een beetje in verhouding is met de rest van je lichaam. Bij één van de eerst afleveringen van Temptation Island van dit seizoen zag je dat alle mannen het meisje met de minste borsten, het mooiste lichaam vonden hebben.
Ik ben zelf heel slank, en heb ook kleine borsten. Maar ik vind dat gewoon harstikke mooi staan!

Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:16

Eightlegged schreef:
wil iemand wat van mij?
ik zou heel wat over hebben voor kleine borsten, ik zit nu met mn 80E en ik ben 19 (verder normaal/slank postuur)


Ik ga met je mee Heb dezelfde cup, ben 1.70m en wel struis, maar niet om te zeggen dik... Mijn ma... Ze is 1.60m, weegt 48kg en heeft ook een D... Prettig is het niet

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:58

bolletje schreef:
ontiwikkelingen zijn hard vooruit gegaan, dit zijn niet de standaard siliconen, die van mij moeten na 20 jaar vervangen worden, die van me zus nooit meer, aangezien zij 2 jaar later geopereers is dit zijn de nieuwste en hierbij hoeft dit niet meer. Neem tog aan dat meerdere chirurgen 24 in totaal die deze nu7 gebruiken het wel beter weten dan een gewone leek.

dat zeiden tegen mijn moeder ook
totdat ze dus geheel verkleeft en lekkend uit der lijf zijn gehaald na 15 jaar (waarvan de laatste 4 een brok ellende)_

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:53

nickyu schreef:
ze moeten om de 10 jaar vervangen worden! en laat je niks anders wijs maken , houd ze goed in de gaten


Niet alle siliconen...

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 14:42

tja fabels en feiten genoeg.... je moet toch eerst héél goed nadenken of je het wilt, want ik twijfel al heel wat jaartjes en weet het nog niet....

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 11:11

Tja ik weet het ook niet. Weet niet of ik het zou aandurfen ja of nee. Maar die vent van make me beautiful, die heeft volgens mij best een goed bedrijf.

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:18

ik zou het niet willen! ik zou ze juist wat kleiner willen hebben! heb 80 c maar vind ze eigenlijk te groot! die dingen zitten alleen maar in de weg met rijden enzoow

xxsweet

Berichten: 3657
Geregistreerd: 06-07-05
Woonplaats: Drachten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:28

Tulandro schreef:
Ik ben zelf heel slank, en heb ook kleine borsten. Maar ik vind dat gewoon harstikke mooi staan!


Helemaal gelijk Ik ben ook aardig slank en heb ze ook niet groot.. Al zou een maatje meer altijd mooier staan..
Maar zo ben ik gewoon en ik houdt het liever zo.. Ook ben ik redelijk sportief dus dit is gewoon perfect

Ik dacht er ook veel aan zo van: Jaa als ik later volgroeid ben dan wil ik misschien ook wel borstvergroting..
Maar van dat idee ben ik nu af

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 15:05

Hmm inderdaad! Ach we wachten het af! Dat sparen zal wel even duren en misschien vind ik iets anders wel veel meer mijn geld waard. We wachten af!

ps. zijn er nog crème's die een beetje werken? Er is nu ook al een lippenstift die je lippen dikker maakt (zag het bij een vriendin, die had dat spul gekocht).

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 15:29

Weet iemand of ze vergoed worden als je geen borsten meer overhoudt door veel gewichtsverlies? ( Door een maagband, maagverkleining)

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:59

ja er schijnen pillen op de markt te zijn die de hormonen opwekken die er in de pubertijd voor zorgen dat je borsten gaan groeien maar of ze werken??!!
denk het niet!!!

en vergoedingen zijn tegnwoordig met de nieuwe verzekeringen heel moeilijk, maar je kunt het altijd proberen!!!!
succes ermee!!!!

EsSther
Berichten: 807
Geregistreerd: 17-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:48

ik ben ook gezegend met 80E/F
wordt er zo nu en dan helemaal gek van....
met stappen wordt er naar mijn borsten gekeken, ik ben "een vrij opvallende" verschijning met mijn 1.90.
ja leuk is het niet altijd.. denk er ook vaak overna om me te laten "helpen"
ook ik ben vaak radeloos wanneer ik in een lingeriezaak sta.. niks past, en uiteindelijk loop je rond in een BeeeHaaaa Alla oma, in een leverkleur en gekruiste banden over je rug voor de stevigheid....

hhhmmmm, wanneer ik dit terug lees wordt de keuze misschien wel gemakkelijker.

Debsey
Berichten: 2180
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Ijmuiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:56

pinokiolover schreef:
ja er schijnen pillen op de markt te zijn die de hormonen opwekken die er in de pubertijd voor zorgen dat je borsten gaan groeien maar of ze werken??!!
denk het niet!!!

en vergoedingen zijn tegnwoordig met de nieuwe verzekeringen heel moeilijk, maar je kunt het altijd proberen!!!!
succes ermee!!!!


nou ... een man die zich laat transformeren naar een vrouw (netjes gezegt he heeft op een gegeven moment borsten van zich zelf en heeft dit gekregen door een hormomen kuur..
dus er zijn wel medicatie voor... alleen ben bang dat we er niet aan kunnen komen...

ja ik zit er ook mee

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 16:15

En wat kost een borstverkleining of een borstlift dan?

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 19:38

geen idee!!! denk dat je dat moet opvragen bij je huisarts of misschien via je verzekering..??

en die medicijnen klopt ja maar inderdaa daar is zeer moeilijk aan te komen, heb ik begrepen, aangezien je dan echt een goede rede moet hebben om ze te krijgen, ze bedoelen daar dus vaak mee een psychische rede....
jezelf dus eerst ff gek laten verklaren krijg je zo die medicijnen

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:53

Vende schreef:
Weet iemand of ze vergoed worden als je geen borsten meer overhoudt door veel gewichtsverlies? ( Door een maagband, maagverkleining)


Wat denk je zelf?
Er wordt alleen vergoed indien er duidelijke lichamelijke klachten zijn. En van kleine borsten heb je die nou eenmaal niet. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en in dit geval zal je er dus voor moeten sparen.
Als je grote borsten hebt en wel lichamelijke klachten hebt dan wordt het wel vergoed.

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:09

Tulandro schreef:
Ik ben zelf heel slank, en heb ook kleine borsten. Maar ik vind dat gewoon harstikke mooi staan!

als je lichaam volledig in lijn is, en alles in verhouding samenpast, dan maakt het niet uit of je grote of kleine borsten hebt, een maatje meer of een maatje minder hebt, als je lichaam in totaal mooi is, ben je ongetwijfeld altijdt mooi!

(ben voorstander van puur natuur)

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:41

Robijntjah: Voor C/D is er toch nog aardig wat te vinden. Ik heb er tenminste zelf, met 70 C/D, niet veel moeite mee. Nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn laatste BH's niet van een keten kwamen, maar van een 'gewone' lingeriezaak (in de uitverkoop ).

Debsey
Berichten: 2180
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Ijmuiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 23:49

pinokiolover schreef:
geen idee!!! denk dat je dat moet opvragen bij je huisarts of misschien via je verzekering..??

en die medicijnen klopt ja maar inderdaa daar is zeer moeilijk aan te komen, heb ik begrepen, aangezien je dan echt een goede rede moet hebben om ze te krijgen, ze bedoelen daar dus vaak mee een psychische rede....
jezelf dus eerst ff gek laten verklaren krijg je zo die medicijnen


dat zal voor mij dus niet zo moeilijk wezen
kan zo gek doen als het moet ha ha ha

nee ik begin maar niet aan medicatie of silliconen..
dan maar super kleine borsten..maar wel van mezelf

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 00:10

Debsey: in de loop der jaren zal je van zelf zien wat je nu echt wilt. Ok, nu zit je misschien op een bepaalde leeftijd (net zoals mij dat je toch niet echt tevreden bent) dat je best weet wat je wilt. Maar laten we het inderdaad maar eerst even een poosje afwachten! Jeetje we lijken wel lotgenoten haha.

Trouwens ik denk er zoiezo over om ze eens te laten checken, misschien zit er wel iets in de weg. Misschien is dit een stomme reactie, maar ik kan voelen wat ik wil, maar duidelijk mijn borsten controleren op knobbels gaat nie zo eenvoudig.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:27

ben het helemaal met je eens bouncebabe
ik heb ook een hele periode mn borsten persee willen vergroten, maar hoe ouder ik werd hoe minder erg ik het wilde.
en nu twijfel ik dus of ik het wel echt wil, want wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen (jaja die zijn er ook)
en dan bedoel ik niet alleen het lekken of nep uitziende borsten
maar nog veel meer zoals verkleving, tumoren vallen minder snel op, tussen je borsten krijg je vaak een rimpelig huidje (door de siliconen) en wanneer je het bij een verkeerde arts laat doen kun je later ook nog eens kans hebben dat je geen borstvoeding kan geven...

niet alleen maar voordelen dus...
en goed nadenken iedereen!!!!

Debsey
Berichten: 2180
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Ijmuiden

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:41

BounceBabe schreef:
Debsey: in de loop der jaren zal je van zelf zien wat je nu echt wilt. Ok, nu zit je misschien op een bepaalde leeftijd (net zoals mij dat je toch niet echt tevreden bent) dat je best weet wat je wilt. Maar laten we het inderdaad maar eerst even een poosje afwachten! Jeetje we lijken wel lotgenoten haha.

Trouwens ik denk er zoiezo over om ze eens te laten checken, misschien zit er wel iets in de weg. Misschien is dit een stomme reactie, maar ik kan voelen wat ik wil, maar duidelijk mijn borsten controleren op knobbels gaat nie zo eenvoudig.


hmm we lijken inderdaad wel lotgenoten...
je laatste zin komt meteen overeen met mijn '' probleem''

ben je toevallig ook lang