Wie heeft hier siliconen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 15:43

Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Hebben jullie daar spijt van gehad of niet? Hoe oud was je? Waarom?

Kom maar op!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:44

heb wel siliconen maar externe
bevallen prima

personlijk ben ik een grotere voorstander van zoutwater oplossingen als inwendige protese , je weet direct als ze lek zijn
en kan minder kwaad

mijn ma had siliconen na 15 jaar moesten die vervangen worden
ze waren kompleet vergroeid ze zijn 3 uur bezig geweest deze " even" te vervangen

let wel mijn ma had kleiner dan aa voorheen had dus ook zeker een reden om een vergroting te laten doen
ze heeft ze overigens rond haar 40ste pas laten vergroten (genomen)

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:08

Hey nou ik ben tweeling hebben beide hypoplastische mammea ofzo, betekent dat je nooit enige borstvorming zal krijgen. Geen tepel kwam eruit niks, na flink gezeur met de verzekering en nee te horen gekregen te hebben, verschillende artsen.
Ben ik samen langsgeweest, samen met mijn zusje kreeg te horen dat het 10 jaar geleden was dat ie dat gezien had dat iemand volledig ontwikkeld was, maar daar niks heeft. We kregen het vergoed , 10 jaar geleden was dat voor het laatst bij hun.
Ik heb het via de tepel laten doen achter de spier, mooi dat het is geworden. Ik was trouwens 17 ben nu bijna 21. In belgie laten doen, zijn ze iets beter in keuzes .

Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 00:58

intressant topic, ik heb ze nog niet, maar dat zit er wel aan te komen,....
reden is dat ik ook niet veel heb, en graag een maatje meer wil,puur voormezelf, dan kan ik tenminste ook eens een leuke bikini aan ofzo :S
en wil het in belgie laten doen overigens,...

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 11:12

Patricia20 schreef:
intressant topic, ik heb ze nog niet, maar dat zit er wel aan te komen,....
reden is dat ik ook niet veel heb, en graag een maatje meer wil,puur voormezelf, dan kan ik tenminste ook eens een leuke bikini aan ofzo :S
en wil het in belgie laten doen overigens,...


Daarom heb ik dus ook dit topic geopend! Ik ben het zo zat! En het is inderdaad puur voor mijzelf! De mannen hebben niks te klagen, aan de ene kant maar goed ook! Toch wacht ik nog even, want na een zwangerschap schijn je ook dikkere borsten te krijgen. Ach ik zie het wel!

Moeten ze nou om de 15 jaar verwisseld worden? Krijg je daar garantie op? Of moet je weer het volle bedrag betalen? Zijn er nog vrouwen hier die tijdens hun zwangerschap siliconen hadden? Hoe gaat dat dan?

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:26

BounceBabe schreef:
Toch wacht ik nog even, want na een zwangerschap schijn je ook dikkere borsten te krijgen.


Eh, meid, verbeeld je aljebliefd niets!
Tuurlijk, tijdens je zwangerschap krijg je grotere borsten.
Met borstvoeding had ik mega borsten.
Nu, 3 jaar na de geboorte van mijn dochtertje is er van mijn eens zo mooie voorgevel níets meer over.
Ik ben van een schitterende 75C, naar een kleine B gegaan.
Vreselijk!
Mijn nicht had het zelfde, die heeft ze wel laten vergroten.
Ik heb vorig jaar mijn neus laten corrigeren, dus ik moet even wachten voor verdere stappen
Maar grote kans dat ze er wel komen.
En mijn buik laat ik dan ook gelijk doen...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:30

Die van mij blijven levenslang zitten. Heb ze nu al 9 jaar...
Ik heb ze omdat ze bij mij een operatieve fout hebben gemaakt vroeger bij een borstafwijking bij mij. Ik heb ze dus ook volledig vergoed gekregen.
Zou het zo weer doen

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 11:31

Ik had daar inderdaad ook al mijn vraagtekens bij. Hoe duur is het tegenwoordig? Rond de € 4050 euro ofzo? Ik heb eens op die site gekeken van die dokter die ook altijd bij make me beautiful werkt

En in hoeveel gevallen wordt het vergoed?

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:50

Volgens mij wordt het bijna niet vergoed.
Alleen wanneer het op medische indicatie is.
Dus als jij verder gezond bent en je wilt je borten laten vergroten omdat jij ze te klein vindt, zal je het hoogstwaarschijnlijk zelf moeten betalen...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:50

Met de nieuwe verzekeringen wordt het gewoon niet meer vergoed! Ook niet in mijn geval schijnbaar als ik het nu zou aanvragen...
Ook niet meer als het medisch is, dus een kleine en een grote bijv...

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:54

Dat wist ik niet...

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:01

Mijn oudste zus was 3000 kwijt in een ziekenhuis in belgie ze is van niks naar een c gegaan, ze heeft gewacht tot dat ze kinderen had, maar het maakt geen verschil meer, ze zijn gewoon mooi. Ook dit is achter de spier via de tepel gegaan, geeft mooiste resultaat, en zit levenslang erin

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 19:50

Interessant topic . Ik heb ze niet maar de gedachte eraan komt zo nu en dan wel eens boven drijven. Niet omdat ik mezelf nu lelijk vind of omdat ik denk dat anderen het mooier vinden (sterker nog, de meesten kijken je aan of je gek bent als je erover begint ) maar omdat ik het zélf denk ik mooier zou vinden.
Ik denk niet dat ik de stap tot borstvergroting snel zou nemen, maar vind het wel boeiend om er wat meer van te weten. Weet er nu practisch niks van, behalve schrikbeelden van littekens, lekkende siliconen en onnatuurlijke borsten.
Van de ene kant denk ik, waarom zou ik.. Ik ben opzich tevreden met mezelf, ik heb niet niks (80A). Van de andere kant, als de mogelijkheden er zijn en het geen kwaad kan..

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 01:14

Er is geen enkele site waar ik kan lezen of je na 15 jaar, weer opnieuw zoveel moet dokken voor een borstvergroting of niet?

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 08:04

ze moeten om de 10 jaar vervangen worden! en laat je niks anders wijs maken , houd ze goed in de gaten

Jessicoo

Berichten: 424
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 12:12

Dit is idd een intressant onderwerp.. alhoewel ik wel genoeg heb .. ben nu 15.. en heb 75C... vind ik groot genoeg ...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 12:25

hmm na een zwangerschap wil je juist een verbouwing aan je borsten! Mijn zus heeft een kleine gekregen, voordien had ze mooie stevige borsten.. nu zijn het hangflappen met tepels zo groot als schoteltjes.. Dus verwacht niet dat je borsten mooier of groter worden na een zwangerschap!

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:52

wil iemand wat van mij?
ik zou heel wat over hebben voor kleine borsten, ik zit nu met mn 80E en ik ben 19 (verder normaal/slank postuur)

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

Re: Wie heeft hier siliconen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:49

ontiwikkelingen zijn hard vooruit gegaan, dit zijn niet de standaard siliconen, die van mij moeten na 20 jaar vervangen worden, die van me zus nooit meer, aangezien zij 2 jaar later geopereers is dit zijn de nieuwste en hierbij hoeft dit niet meer. Neem tog aan dat meerdere chirurgen 24 in totaal die deze nu7 gebruiken het wel beter weten dan een gewone leek.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:58

hm best interessant, dit topic houd ik even in de gaten. ik heb ook niet veel (cup aa) en ik kan je vertellen het zoeken naar leuke bikini's en bh's is altijd een drama!!! en als ze dan al een keertje maatje aa hebben zijn het ook nog witte zonder enig motief!!!!
gelukkig komt de hunkenmoller steeds meer met kleine maatjes.

maar goed er is dus hoop op mooie borsten.....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:04

pinokiolover schreef:
ik kan je vertellen het zoeken naar leuke bikini's en bh's is altijd een drama!!! en als ze dan al een keertje maatje aa hebben zijn het ook nog witte zonder enig motief!!!!
gelukkig komt de hunkenmoller steeds meer met kleine maatjes.


Dan kan ik je vertellen dat groter ook niet zoveel leuker is!
Ik heb een borstverkleining gehad, zit nu op een grote C/D cup, en ik krijg NIKS gevonden aan bikini's of bh's!
Ja, van die lelijke oude oma dingen, en ik houd gewoon van wat uitdagendere lingerie
Voor mij is naar de hunkemoller/livere/andere ondergoed winkels gaan iedere keer weer een nachtmerrie wat eindigt met huilen en twijfelen of ik nog een keer onder het mes ga!

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:10

ja je hebt gelijk grote borsten zijn ook niet altijd een pretje... mijn nichtje heeft ook een borstverkleining gehad. dus ik snap wat je bedoelt.
maar goed als ik ze al zou laten vergroten zou ik ze echt niet ineens laten oppompen tot skippybalformaat, maar gewoon een b cup. dan moet er toch leuke lingerie te vinden zijn??

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:26

pinokiolover schreef:
hm best interessant, dit topic houd ik even in de gaten. ik heb ook niet veel (cup aa) en ik kan je vertellen het zoeken naar leuke bikini's en bh's is altijd een drama!!! en als ze dan al een keertje maatje aa hebben zijn het ook nog witte zonder enig motief!!!!
gelukkig komt de hunkenmoller steeds meer met kleine maatjes.

maar goed er is dus hoop op mooie borsten.....

ik heb hetzelfde probleem als jij, in normale winkels is echt niets te vinden, of niets leuks.. maar vaak staan in van die gidsen (wehkamp, otto etc) wel mooie, in zowel hele kleine maten, alsook voor de grotere cupmaten

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:30

ja weet ik!!! alleen vind ik het belachelijk daqt ze er gewoon niet zijn in de normale lingerie zaken, alsof vrouwen met kleine/zeergrote borsten niet meetellen en maar gewoon zonder bh moeten lopen....
maar ja gewoon maard oor blijven zoeken en af en toe er boos om zijn....

Patricia20
Berichten: 1389
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 21:28

ik moet wel zeggen dat ik sommige borstvergroting ook echt niet mooi vind, vel te rond, en je ziet de rand zitten enz.
vaak bij de voor en na foto's.
ik zou wel zon druppelvorm willen....

pff voorlopig nog maar even blijven dromen, ,,
helaas ben ik gek op de zomer... alleen die bikinies *schaam*