lekker dan :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bubblicious
Berichten: 580
Geregistreerd: 07-09-05

lekker dan :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 17:58

Het is nu dus difinitief: ik haat school
Ik kan hier dus echt niet meer tegen.
ik werd eerst altijd gepest, sinds een paar maand( 2 geloof k) is dat opgehouden. Maar het is wel zo dat ik vaak buitengesloten word. Gisteren met gym. ik ben ergens niet goed in en humpsakee, niemand wilt met mij
Met volleybal ging het teminste nog fatsoenlijk: in het team met de kinderen die mij altijd pestte. die deden aardig. daarna naar een ander spel en ja hoor bij het derde spel krijg je het gezeik weer
moet je overgooien met vollybal tech niek en natuurlijk kan ik er weer niks van. en dan is het ga maar met de andere doen. en die waren dus nog bezig en die gingen niet af (natuurlijk , duhh zij zaten allemaal op volleybal)
heb dus helemaal niet aan de derde opdracht meegedaan

sorry als het hier verkeerd staat maar ik kan er gewoon niet meer tegen. al dat gezeik. ik hoop echt dat als ik naar de hogere school moet dat ik niet meer bij kinderen van mijn school kom, als is de kans erg groot van wel

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:01

aanvraag in dienen om niet bij hun in de klas te willen zitten. helpt altijdt als je naar de hogere school gaat
verder heel beken verhaaltje, alleen stak ik toen mij ntong uit en deed ik lekker verder, heb oliebol aan de anderen

S_zanne

Berichten: 3201
Geregistreerd: 20-05-05
Woonplaats: Kampen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:09

Hmm..., heeeel herkenbaar.
Ik hoop voor je dat je staks niet meer bij hun in de klas zit.

Fuzza
Berichten: 217
Geregistreerd: 27-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:14

Kloten,, ik weet het dat is zwaar poedersuiker. Hopelijk dat je niet bij hun de klas komt. Ik kan er helaas niets aan veranderen, ook al zal ik graag naar je school toe komen en die mensen een knal tegen de kop verkopen. Maar goed, dat is geen goede oplossing, maar de drang is groot

secricible

Berichten: 25703
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:16

Je kan inderdaad bij je aanmelding vragen of er rekening mee gehouden kan wordne, dat je niet bij hun in de klas wil komen.
Overigens loopt er in MW een topic over pesten, ergens op de eerste pagina, kom daar ook eens kijken

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:23

Hmm ik weet precies wat jij bedoelt!
Hmm een klap geven is erg aantrekkelijk maargoed persoonlijk vind ik het verlagen tot hun niveau.
Daarom misschien praten met je mentor/mentrix?
Zijn er meerdere mensen in de klas die hier last van hebben of ben jij de enige echte buitenstaander die alleen negatief commentaar naar je hoofd geslingerd krijgt? Zo niet, verstandig om samen met (die andere mensen die er ook last van hebben) te praten en bijvoorbeeld met je mentor/mentrix het te bespreken in de klas (klassiekaal) Zodat iedereen zijn/haar mening kan geven hierover..
(Dit hebben wij met onze ''geweldige'' klas gedaan en het heeft een stuk geholpen)
En tja.. je bent wie je bent en dat moeten mensen maar accepteren! Jij hoeft niks te veranderen, die mensen moeten maar eens naar hun zelf kijken!
Heel veel sterkte en succes!