Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zira1994

Berichten: 1273
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-24 22:07

Wil je er geen extra verlof of vakantie dagen achteraan willen plakken zoals het nu lijkt Sweetgirl? Wel fijn dat je eigenlijk nog geen kwaaltjes hebt. *\o/*

Oh wat heerlijk zo lang vrij Eskimo. Denk dat ze op dat moment altijd nog te klein zijn haha hoe oud ze ook zijn. Hahah ja wie weet kan je straks niet wachten om de drukte te ontvluchten :')

Sweetgirl1
Berichten: 4572
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 22:22

Ik heb voor ik het wist dat er een kleine onderweg was vakantie aangevraagd in oktober en december. Nu ga ik met mn manager kijken of ik die er evt voor kan plakken. Heb nog bijna 100 uur vakantie uren staan

XladyX

Berichten: 1365
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: NL

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 22:40

Ik ben vorige zwangerschap tot 4 weken voor bevalling aan het werk geweest, en beviel 2 weken eerder. Dus uiteindelijk maar kort verlof gehad voor ik beviel. Nu dus gekozen voor 6 weken. Ik ben na 12 weken weer aan het werk gegaan voor 2 dagen pw dmv verlofdagen en dat beviel goed, ik miste mijn werk heel erg :o voor nu plan ik 10 weken bevallingsverlof + 4 weken vakantie en daarna dmv verlof 4 dagen werken ipv 5 totdat die dagen “op” zijn. Onze eerste was een hele lastige baby en merkte dat ik het echt goed kon gebruiken ook wat “anders” (werk) te doen.

Wat ik nu dus anders doe is vakantiedagen aan verlof plakken. In mijn ervaring gebruikte ik ze dat jaar toch niet want was al zoveel vrij geweest :+

Marlou91

Berichten: 460
Geregistreerd: 21-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 06:10

Ik ga 6 weken van tevoren met verlof. Hopelijk red ik dat dit keer wel :+ .
Daarna wil ik met 10 weken verlof + vakantiedagen zo uitkomen dat ik dit jaar niet meer hoef te werken. Waarschijnlijk moet ik daarvoor nog wel een paar dagen bijkopen maar dat is prima.
Ik wil de baby ook niet al met twee maanden op de opvang hebben, zeker niet in de winter. Dus daar wil ik dan aanvullend ouderschapsverlof voor inzetten. Denk dat het voor mezelf ook wel lekker is om met 3 dagen de starten ipv meteen met 4.

Maargoed, de ervaring leert dat het ook zomaar anders kan lopen dan je vooraf plant. Dus we gaan het zien.

Domi_94

Berichten: 2058
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 06:37

Hier m’n verlof inclusief werkdagen al besproken. De planner had het er met 2 uur al in staan. Voor nu 4 weken ervoor en 10 erna, die laatste 2 weken die wil ik eigenlijk na de bevalling opnemen, mits ik me fit genoeg voel, en anders neem ik ze voor de bevalling op. Na het verlof ga ik die 9 weken gebruiken door elke week 1,5 dag in te zetten, dan gaan m’n contracturen niet meteen naar beneden. Dit kan ik dan volhouden tot aan de zomervakantie en daarna zien we wel weer verder.

M.b.t. opvang: tot aan de zomer zullen mijn vriend en ik 3 dagen voor onze rekening nemen en de grootouders langs beide kanten een dag, zodat het gupje pas na de zomer naar de opvang hoeft.

J0anieke

Berichten: 4926
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 08:03

Ik moet wss weer met 34 weken. Je hebt geen keuze als je deels ziekgemeld staat namelijk. Daar lekker lang verlof. Heb pas sinds februari opvang geregeld.

Inwonderland
Berichten: 1260
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 08:58

Ik heb tot nu toe 2x doorgewerkt tot 36 weken en hoop dat nu weer te kunnen doen. Ik ga dan na 12 weken weer aan het werk en hoop dan ook weer 36 uur of 32 uur aan de slag te kunnen. Mogelijk hebben we niet direct volledig opvang, voor de maandag, dan neemt mijn man zijn verlof daarvoor op, zodat hij een tijdje 1-op-1 tijd heeft met de baby. Dat is ons heel goed bevallen bij de middelste, ik heb dat dan al een een paar weken 1-op-1 tijd gehad en kunnen binden, en dit geeft mijn man de ruimte om dat ook te doen.

Ik heb geleerd dat ik zonder mijn werk geen leuke partner en moeder ben. Nu zijn mijn man en ik beide een dag thuis en we hebben voor 3 dagen een hele fijne gastouder, waar straks al onze kinderen heen zijn geweest.

Het doorwerken tot 36 weken is makkelijker wanneer je geen fysiek of onregelmatig werk hebt, en ik ben 2x over ook laat bevallen, waardoor ik alsnog bijna 6 weken verlof had voor onze kleintjes er waren.

san4nie
Berichten: 3576
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 12:00

Welkom nieuwe meepraters!
Het gaat best snel hier.

Wbt verlof weet ik nog niet hoe lang ik door wil/kan/mag werken. Als ik nog ziek zou zijn, moet ik 6 weken van tevoren met verlof. Wil dan na de 10 weken graag nog overuren, pbl uren en ouderschapsverlof inzetten. Zo kom ik dan op iets van 8 weken extra. En eventueel misschien nog wel meer.
Dan wil ik daarna naar 3 dagen gaan ipv 4, zolang het kan met ouderschapsverlof. 2 dagen opvang en 1 dag schoonmoeder.

Jolien87

Berichten: 17499
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 12:47

Zira1994: wat een mooi beroep heb je!
Haha het zal zeker zwaar worden maar dat hadden we met één baby op komst vast ook gedacht.
We zijn volledig in de wolken met onze twee humpies.
Jeetje, dat is een flinke groeispurt!
Even bijna een volledige week naar voren gezet :=
Kan inderdaad best zijn dat het de volgende echo weer anders is, het is ook maar net hoe de baby ervoor ligt en of ze net op dat moment overstrekken.
En daarna kan de groei ook best met groeispurtjes verlopen.

J0annieke: het vermoeden is ook dat ze sowieso eerder komen dus die 10 weken verlof ga ik hoe dan ook niet volmaken.
Ik ben al blij als ik de 37 weken tot het inleiden volmaak. :')
Fijn dat jullie nog veel hebben!
Die duowagens zijn wel echt ideaal ja, ook als je kinderen van verschillende leeftijden hebt.
Wat rot dat je zo'n last had van je hoofd, fijn dat je, je inmiddels weer beter voelt.

XladyX: dankjewel! :)
Leuk om de babykamer weer helemaal aan te pakken en voor de grote zus dan ook een nieuwe kamer.

Domi_94: fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, ondanks dat de kleine niet helemaal meewerkte. Dat is toch weer een hele opluchting.
En die armpjes, zo zoet <3
Die van ons lagen ook allebei flink te tuimelen tijdens de echo.
Uiteindelijk bleef eentje stoïcijns op de buik liggen toen ze hem/haar wilde opmeten hahaha.

Pieneappel: spannend, de geslachtsecho!
Heb je al wel een vermoeden wat het wordt?
Succes met de verhuizing.

Eskimo: ja he? We zijn er zo blij mee.
Oeh ja, organisatorisch is dat een uitdaging maar fijn dat jullie het zo kunnen oplossen.
Willen jullie op den duur dan ook verhuizen?
Wij kunnen voorlopig ook wel op deze manier vooruit, de eerste jaren kunnen ze prima op 1 kamer slapen maar daarna staan wij ook voor een uitdaging.

Zebraatje: wat fijn, ook voor jullie goed nieuws dus!
Wel vervelend, dat je zo'n last hebt. Hopelijk werkt de behandeling van de fysio nog even door en wordt het gauw beter.
Fijn ook dat je straks niets meer hoeft te verbergen. :)

n_twinkel: welkom en van harte gefeliciteerd! :D
Wat een spannende tijd voor jullie, des te fijner dat de onderzoeken tot nu toe allemaal goed zijn.
Heel begrijpelijk dat het onbezorgde gevoel ontbreekt, ik hoop voor je dat dit uiteindelijk nog bijtrekt.
In ieder geval een fijne zwangerschap gewenst met een mooie afloop!

Sweetgirl1: wat leuk, even een rondje babyshoppen. :)
Welke babyboxen heb jij?

Marlou91: ik heb het idee dat ik me sinds een paar dagen iets beter voel, hoewel ik afgelopen nacht niet zo best heb geslapen en dat merk ik vandaag meteen.
Kon net weer mijn ontbijt inleveren in de wc. -O-
We hebben haar alleen nog aan de telefoon gesproken maar gaan binnenkort bij haar langs om kennis te maken.
Voor nu voelt het allemaal heel goed dus dat is hopelijk een goed teken.
Die vermoeidheid is het niet fijn, helemaal als je, je aandacht ook nog moet delen met een peuter.
Oef ja, de autokwestie is dan nog wel een dingetje.

Inwonderland: welkom!
Heel fijn dat ook jullie eerste onderzoeken goed zijn gegaan.
Hoe voel je, je?

Qua verlof weet ik nog niet wat ik precies ga doen na de bevalling.
Als er niet direct opvang was geweest, had ik waarschijnlijk mijn verlof in één keer geclusterd maar het gastouderbureau gaf aan dat veel kinderen na 3 maanden al beginnen dus wellicht is dat, ervan uitgaande dat alles goed gaat, een mooi moment om weer te gaan werken.
Ik ga sowieso van 5 naar 3 dagen terug maar weet nog niet of ik dat direct doe, of dat ik dat ga opbouwen.
Binnenkort maar eens bespreken met mijn werkgever.

Ik heb vanmorgen wat leuke jurken besteld voor de lente en zomer <3
Afbeelding

san4nie
Berichten: 3576
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 12:52

Wauw, Jolien! Die jurken zijn echt prachtig! Waar vind je zoiets? :o

Jolien87

Berichten: 17499
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 12:54


Zira1994

Berichten: 1273
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-24 13:27

Oh vergeten er bij te zetten. Na mijn verlof wil ik ook drie dagen gaan werken ( werk nu 4). Eerst met betaald ouderschapsverlof en daarna met onbetaald ouderschapsverlof. Mijn partner wil ook graag 1 dag ouderschapsverlof op nemen en wil dan elke woensdag vrij nemen. Ik hoop dan met werk te kunnen regelen dat ik dan vaak op woensdag kan werken. Scheelt toch weer een dag opvang.
Aanstaande maandag een kennismakingsgesprek bij de opvang om te kijken wat ze kunnen betekenen.

Jeetje Sweetgirl dat zijn nog veel vakantie uren!! Heerlijk zeg !

Iedereen neemt dus wel mee verlof op dan alleen het geboorteverlof. Vind ze anders ook nog wel heel klein om naar de opvang te gaan. Ik ben ook nog niet zo gerust op de kinkhoest en mazelen uitbraak die nu rondgaat in het land. Dus wat dat betreft ook fijn als de kleine al wat ouder is.

Ja ik heb een heel mooi beroep Jolien! Haha. En dat was zeker een grote groeispurt die de kleine heeft gemaakt. We gaan wel zien nu hoe het verder gaat. Komt vast goed.

Wat een prachtige jurken heb je gekocht !! Ik heb normaal nooit jurken aan. Ben echt een broeken mens, maar vind die zwangerschaps jurken vaak wel heel mooi staan. Dus misschien ga ik nog wel overstag haha

Sweetgirl1
Berichten: 4572
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 13:32

Ik heb van prenatal en babydump. En kruidvat is onderweg.

Jaa als die 2 weken er sf gaan heb ik dus ruim 100 uur iver.
Dus even kijken hoe k die dit jaar ga verdelen

Zebraatje
Berichten: 144
Geregistreerd: 27-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 13:39

Ik weet nog niet hoe ik het ga doen met verlof. Heb gewoon een kantoorbaan en kan veel thuis werken. Dus kan in principe wel lang door werken denk ik. Maar moeilijk in te schatten natuurlijk.

Ik zou half januari weer moeten beginnen met werken. Misschien plak ik er nog 2 weken aanvast, dat ik weer per februari ga beginnen. Of langzaam opbouwen.

Ik denk dat ik (zeker in de donkere wintermaanden), het na een paar maanden wel zat ben om thuis te zitten met een baby en blij zal zijn dat ik iets anders kan doen en gaan werken. Maar dat hangt natuurlijk ook volledig af hoe het gaat.

En dan al naar de opvang is inderdaad wel snel.
Mijn vriend en ik willen allebei 4 dagen gaan werken. 1 dag oppas van familie en 2 dagen naar de opvang.

Inwonderland schreef:
Ik heb tot nu toe 2x doorgewerkt tot 36 weken en hoop dat nu weer te kunnen doen. Ik ga dan na 12 weken weer aan het werk en hoop dan ook weer 36 uur of 32 uur aan de slag te kunnen. Mogelijk hebben we niet direct volledig opvang, voor de maandag, dan neemt mijn man zijn verlof daarvoor op, zodat hij een tijdje 1-op-1 tijd heeft met de baby. Dat is ons heel goed bevallen bij de middelste, ik heb dat dan al een een paar weken 1-op-1 tijd gehad en kunnen binden, en dit geeft mijn man de ruimte om dat ook te doen.

Ik heb geleerd dat ik zonder mijn werk geen leuke partner en moeder ben. Nu zijn mijn man en ik beide een dag thuis en we hebben voor 3 dagen een hele fijne gastouder, waar straks al onze kinderen heen zijn geweest.

Het doorwerken tot 36 weken is makkelijker wanneer je geen fysiek of onregelmatig werk hebt, en ik ben 2x over ook laat bevallen, waardoor ik alsnog bijna 6 weken verlof had voor onze kleintjes er waren.


Goed idee Wonderland om je partner dan het verlof op te laten nemen. Ook iets om over na te denken.

Sannens
Berichten: 1429
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 15:35

Ik ben bij mijn eerste met 32,5 gestopt omdat ik nog veel vrije dagen had en mijn contract afliep. Dat was echt een goede keuze, ik had een drukke baan en flinke bekken instabiliteit.

Dit keer zou ik denk ik sowieso met 34 met verlof willen. Ik had ook een maand WW na mijn standaard verlof en dat beviel ook goed, dus nu zou ik dat ook willen met die 9 weken betaald verlof denk ik.

Maar eerst maar even pas op de plaats, dinsdag aan de beurt voor de eerste echo! Duimen dat alles goed is. De klachten die ik ervaar geven in ieder geval goede hoop. :j

Krabburger

Berichten: 85
Geregistreerd: 20-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 16:39

Welkom nieuwe meepraters, gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Bij onze dochter met 34 weken verlof ingegaan. Was ook wel fijn, want ze kwam met 37 weken. Daarna met 11 weken weer gaan werken. Dat vond ik wel erg snel.

Gister hebben we de 13 weken echo gehad. Alles was helemaal goed *\o/* , kleine was flink actief altijd zo leuk om te zien.

Heb net het babypakket van de kruidvat binnengekregen. Echt een aanrader :j

Eskimo
Berichten: 3047
Geregistreerd: 04-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 18:53

Jolien87: Wauw, prachtige jurken! <3 Jij bent klaar voor de lente/zomer! Wij willen ook op den duur verhuizen, maar ik denk dat we de komende jaren hier nog wel zitten. We wonen erg klein, maar wel in een prachtige omgeving pal naast het bos. Ik vind het dus lastig om dit plekje te verlaten. Ze kunnen inderdaad de eerste jaren prima op 1 kamer (althans, dat hoop ik haha), maar daarna zou een eigen plekje fijn zijn. Dus jouw kleintjes zullen ook samen op een kamer slapen? Scheelt wel dat het een tweeling is denk ik!

Super Krabburger, dat je een goede 13 weken echo hebt gehad! Toch altijd even een spannend momentje.

Sannens: Spannend, ik heb ook dinsdag mijn eerste echo! Ik zal voor je duimen.

Marlou91

Berichten: 460
Geregistreerd: 21-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 21:00

Wat fijn een goede 13 weken echo Krabburger!

Hopelijk hebben jullie as dinsdag ook een goede echo Eskimo en Sannens. Ik voel toch altijd iets van me af glijden als ze beginnen met “een mooi kloppend hartje”.

Wat een mooie jurken Jolien! Laat het mooie weer maar komen.

Ik heb afgelopen week nog twee leuke jurkjes van King Louie gekocht. Kunnen met en zonder zwangere buik en ben er heel blij mee.

Inderdaad Wonderland, goede tip om ook te zorgen dat papa één op één tijd met de baby heeft. Door de hele situatie ben ik best een lange tijd thuis geweest na mijn bevalling en ik merk nog steeds dat mijn vriend erg op mij leunt qua zorg voor onze dochter. Nu tijdens de tweede zwangerschap wordt dat gelukkig wel iets beter.

Inwonderland
Berichten: 1260
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 19:56

Ik weet even niet meer wie, want ik lees en post op m’n telefoon, maar er werd gevraagd hoe ik me voel… ik ben (net als de vorige keren) hondsberoerd. Ik geef niet over, maar ik kan ook niet eten. Ik vind zwanger zijn echt iets vreselijks, maar het resultaat blijkbaar zo leuk dat ik het nu gewoon weer doe.

Fijn van de goede echo Krabburger!

Zit er nou echt mooi spul in al die babydozen? Ik heb er nog nooit 1 besteld omdat ik bang was voor een eindeloze stroom aan reclame en ‘troep’ die ongebruikt weggaat. En wij proberen het nog enigszins duurzaam (in hoeverre dat kan met kinderen) aan te pakken met de kleintjes, luieren bijvoorbeeld ook wasbaar.

Sweetgirl1
Berichten: 4572
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 20:56

Mag ik vragen hoevaak jullie echo's hebben? Ben nu 14 weken.
Heb er nu 1 gepland staan op
21 mei geslachts echo
10 juni normale

En dan pas op 14 augustus weer
En dan 9 sept weer

Zira1994

Berichten: 1273
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-24 21:32

Ik ben maandag 13 weken.
Heb inmiddels 4 echo’s gehad waarvan 1 extra door dat hele toxoplasmose gedoe.

Heb tot nu de volgende echo’s staan:
14 mei de 13 week echo
21 mei geslachtsbepaling
22 juni 20 weken echo

Denk dat we tussen de geslachtsbepaling en 20 week echo nog een pretecho doen

Inwonderland
Berichten: 1260
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 21:47

Ik heb een vroege echo gehad met 7 weken, termijn echo met 11 weken ongeveer en de 13 weken echo. Nu krijg ik nog de 20 weken echo, later een liggingsecho en ik verwacht nog 2 groeiecho’s wat meer op het eind. Maar die krijg ik vanwege het gewicht van dochter nummer 2 en zijn niet standaard volgens mij.

Ik luister wel vaak een paar keer extra naar het hartje als ik het kindje nog niet voel, dat heb ik nodig voor mijn gemoedsrust na een eerdere miskraam.

Marlou91

Berichten: 460
Geregistreerd: 21-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 22:10

Ik heb elke 2 weken controle/echo, maar dat is verre van een standaard traject. Bij mijn vorige zwangerschap was het idd 11-20-30 weken. De 13 weken echo was er toen nog niet.

J0anieke

Berichten: 4926
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 11:56

Inwonderland schreef:
Zit er nou echt mooi spul in al die babydozen? Ik heb er nog nooit 1 besteld omdat ik bang was voor een eindeloze stroom aan reclame en ‘troep’ die ongebruikt weggaat. En wij proberen het nog enigszins duurzaam (in hoeverre dat kan met kinderen) aan te pakken met de kleintjes, luieren bijvoorbeeld ook wasbaar.

Die van babydump vond ik handig. Pakje luiers en plastic lepels en drinkbekers die ik nu nog steeds gebruik. De bekers wel als bakjes weliswaar.
Die van prenatal vond ik wat tegenvallen, maar had vgm toen niet alles gekregen wat er normaal in zit. Kruidvat is heel uitgebreid ook met luiers en shampoo etc. Hoef je niet alles van te halen ook, ik kreeg 2 jaar geleden bonnen waarmee ik de producten gratis kon krijgen. Etos is geloof ik gelijkwaardig aan Kruidvat. (Ik was alweer vergeten dat ik er 4 had gehaald _O- )

Die van ouders van nu moet je écht overslaan. Dat is pure reclame en je kan ook gebeld worden enz. Die van prenatal (blije doos) kan je aangeven waar je reclame van wilt (dus ook alles niet aanvinken = geen reclame) en die van babydump en Kruidvat zijn reclame vrij (afgezien van hun eigen winkel misschien, maar daar kreeg ik al nieuwsbrieven van). Die van prenatal krijg je trouwens wel weer een gratis mutsje met naam (kan je bestellen na geboorte). Dat vond ik wel heel leuk.

Sweetgirl1 schreef:
Mag ik vragen hoevaak jullie echo's hebben? Ben nu 14 weken.
Heb er nu 1 gepland staan op
21 mei geslachts echo
10 juni normale

En dan pas op 14 augustus weer
En dan 9 sept weer

Ik heb gehad:
7 weken (optioneel, vanwege eerdere miskraam)
Termijn rond 11
13 en 20 (medisch, 20 moet nog)
14 weken (pret, dus extra)
En ik geloof daarna nog 1 echo rond week 32

XladyX

Berichten: 1365
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 13:00

Ik had of heb gepland staan:

8 weken (klopend hartje check ivm eerdere miskraam en bloedingen)
11 termijnecho
13 medisch
20 medisch
Rest geen idee. Bij vorige zwangerschap later in de zwangerschap nog een extra echo gehad ivm klein blijven van mijn buik. Wij doen geen extra echo’s verder.