Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muze
Berichten: 5291
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 20:24

Uit hygiënisch oogpunt?

Eretria

Berichten: 448
Geregistreerd: 03-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 20:26

Maxfactor Calorie 2000 daar zweer ik echt bij. Heb altijd heel veel verschillenden geprobeerd en ben nu al een tijdje bij deze blijven plakken. Eindelijk eentje die niet al je wimpers aan elkaar plakt of klonten geeft! Ik krijg hier ook geen prikkende ogen van terwijl ik dat wel snel heb. Ik doe echt superlang met 1 mascara terwijl ik het echt iedere dag gebruik.
Oh en let op, hij is altijd wel érgens in de aanbieding. {:}

Love_Rosie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-23 21:04

De maybeline sky high ligt nu bij de kruidvat voor 10 euro overigens :)

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 21:09

Muze schreef:
Uit hygiënisch oogpunt?


Ja, ik was er eerder niet zo moeilijk in, maar het is me echt op het hart gedrukt iedere 3 maanden te wisselen omdat je anders nare infecties kunt oplopen.

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 21:27

Oh ik doe echt jaren met een mascara. Ik heb er eentje die denk ik al zeker 5-6 jaar oud is. Nooit bij nagedacht eigenlijk. En heb nooit infecties.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 21:33

Jaren? Dat lukt me sowieso niet.

Supervixen

Berichten: 12859
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-23 21:42

Ik heb l'oreal lash paradise waterproof. Zelfs met een marathon lopen in de stromende regen liep hij niet uit. Heel fijn.

lllaura
Berichten: 1260
Geregistreerd: 21-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:27

Ik heb nav dit topic de better than sex waterproof gekocht en geprobeerd, maar helaas is dat hem niet voor mij. Ik blijf bij Mac (dat zou dus ook mijn tip zijn :)).

Maar als ik iemand blij kan maken met de better than sex dan mag je m voor de verzendkosten over nemen. Pb maar!

Muze
Berichten: 5291
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 10:15

Zijn er nog nieuwe fijne mascara tips???
Heb weer een nieuwe nodig…
Mag een dramatische look geven. Geen spinnenpootjes, geschikt voor lenzen. Krul hoeft niet perse.

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 10:19

Ik heb sinds kort een mascara van Clarins ,de Wonder perfect mascara 4D. Heb nog nooit zoveel betaald voor een mascara, maar ben ook nog nooit zo tevreden geweest :D

Cambionn

Berichten: 792
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 12:43

Had voorheen altijd graag TonyMoly Double Needs Pang Pang Long Long Lash. Gezien die erg lastig te verkrijgen is ben ik nu Isehan Kiss Me Heroine Make Volume & Curl Mascara Advanced Film aan het proberen en zo ver not mad. Maar heb hem nog niet zo lang.

Die eerste is Koreaans, de tweede Japans. Westerse merken werken meestal echt niet lekker voor mij (terwijl ik echt zo blank ben als wat). Ik heb lange dikke wimpers en ze houden mijn wimpers echt niet omhoog tot het eind van de dag. Zakt altijd af in no-time. Koreaans en Japanse merken zijn daar echt een stuk beter in. Betekend soms wel importeren want is lang niet altijd hier te krijgen, maar in mijn ervaring is het het wel waard. Vaak is het daar wel goedkoper, waardoor de totaalprijs niet zo gek veel hoger is dan de make-up van hier. Is hier echt duur imho.

Kinke

Berichten: 20544
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:18

Cambionn, hoe zit het met het verwijderen van de Isehan mascara, is dat een klus of gewoon prima te doen?

Cambionn

Berichten: 792
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:26

Kinke schreef:
Cambionn, hoe zit het met het verwijderen van de Isehan mascara, is dat een klus of gewoon prima te doen?
Ik ben enorm lui en gebruik dus heel slecht gewoon van die gezichtsrenigingsdoekjes die ik bij de Hoogvliet haal. Geen problemen gehad met het eraf halen. Je moet wel echt ff over je wimpers heen natuurlijk, maar kost niet heel veel moeite ofzo.

Hoor wel vaker dat men daar idd problemen mee heeft met Isehan, maar zelf nog niet ervaren. Heb in het verleden ook de Etude Lash Perm Curl Fix mascara geprobeerd, maar die kreeg ik dus echt niet normaal van mijn gezicht af. Die gaf ook heel makkelijk spinnenpoten, wat dus nog erger werd van dat je het er niet af kon halen.

Kinke

Berichten: 20544
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:41

ik ben benieuwd, heb hem besteld (in bruin) :)
Ik gebruik altijd de Estee Lauder double wear zero smudge, die vind heel fijn maar is er alleen in zwart

c_alsemgeest

Berichten: 20680
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 23:41

Kinke schreef:
Cambionn, hoe zit het met het verwijderen van de Isehan mascara, is dat een klus of gewoon prima te doen?


Ik krijg in principe elke mascara er af met Clinique take the day off for lids, lashes and lips, voor waterproof makeup. Deze: https://www.douglas.nl/nl/p/3000001691

Even op een wattenschijfje doen en tegen je wimpers aanhouden dat het even "in trekt" en dan veeg je het er zo vanaf. Wel goed schudden voor gebruik, het is een emulsie.

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 00:22

Ik zweer bij de mascara van Hourglass.
Geeft mooi volume, blijft goed zitten en smeert niet uit maar is ook weer super makkelijk te verwijderen.

Riviera87
Berichten: 417
Geregistreerd: 05-05-20

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 04:14

Ik zoek eigenlijk een mascara die niet uitloopt gedurende de dag en er in de avond met alleen warm water af is te halen. Had een hele fijne maar deze is niet meer te vinden helaas..

karijn

Berichten: 5409
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 08:40

Max Factor Calorie 2000. Ik kan ermee sporten. ‘s Avonds met warm water eraf. Natuurlijk loopt hij wel wat uit maar dat veeg ik gewoon weg. Ik heb ook de waterproof variant gebruikt. Nooit meer!

Muze
Berichten: 5291
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 09:24

Ik ben toch maar weer voor de sky high gegaan naar nu in bruin.

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 14:49

Riviera87 schreef:
Ik zoek eigenlijk een mascara die niet uitloopt gedurende de dag en er in de avond met alleen warm water af is te halen. Had een hele fijne maar deze is niet meer te vinden helaas..


Nou dan is Hourglass precies wat je zoekt

Raineri
Berichten: 6246
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 14:56

Met oog op hygiëne gebruik ik nars extreme (zwarte verpakkibg). Zij verkopen ook kleinere verpakkingen waardoor ik niet jaren met 1 verpakking hoeft te doen. Voorheen gebruikte in Lancôme, en die jij ook gebruikte van maxfactor.

Sowieso erg fan van Nars. De mascara hoef ik maar 2/3 keer langs m’n wimpers te strijken en dan zijn ze al mooi

Kinke

Berichten: 20544
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Mascara probleem; maxfactor masterpiece nieuw (rot) borsteltje, en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 15:17

Heb de Isehan mascara al binnen, dat was echt supersnel. Eerste indruk....heel erg fijn :)