Wat is een fijne zelfbruiner?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Slieke

Berichten: 362
Geregistreerd: 05-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 16:31

Romy1234 schreef:
Slieke schreef:
Ik heb naar aanleiding van dit topic vorige week de Solait Self Tan Bronzing Cream (zoals hierboven op de eerste foto van Romy1234) bij Kruidvat gekocht. Dit is de eerste keer dat ik deze gebruikte, maar ik ben er dik tevreden over. Ik heb er wel de handschoen bij gebruikt. Nog nooit zo'n mooie bruine benen, zonder vlekken gehad. En dat terwijl ik in het verleden ook echt dure merken heb geprobeerd. Deze van het Kruidvat is niet duur en werkt perfect. Echt een aanrader!


Dank je wel voor je ervaring, ik ga hem vanavond even testen :D


Ben benieuwd wat jij ervan vindt! :)

Anoniem

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 17:09

Ik ga er vanuit dat hij mij prima bevalt, die lotion beviel mij ook altijd super

Petunia27

Berichten: 207
Geregistreerd: 29-06-17

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 21:41

Hier zo blij met de bondi sands light/medium!! Dankzij dit topic voor het eerst een zelfbruiner aangeschaft. Ik heb nog nooit zoveel complimenten gehad over mijn bruine benen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 12:44

miereneter schreef:
Ik nu net de bondi opgedaan. De lichte kleur mousse. Is nu aan het intrekken. Zo direct uit de fles op mijn been vind ik het een hele mooie, natuurlijke tint. Nog niet zo donker, maar dat is juist goed, ik ben van nature melkflessenwit. En het ruikt inderdaad niet vies!

Heb geen voor-foto, stom, wel een tijdens-foto:

[ [url=m/VKTUjn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: sorry voor de grootte :o


Offtopic maar je hebt erg mooie benen!

Hier ook nog steeds tevreden met de zelfbruiner van Kruidvat :)

miereneter

Berichten: 2598
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 14:38

Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd, dank je wel en ik bloos.

Misschien moet ik die van de Kruidvat toch ook maar eens proberen, dat is toch economischer. Hoe is de geur daarvan?

Wildgirl

Berichten: 11679
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 15:04

De st moritz werkt hier op zich echter blijf ik vlekken en plekken houden op m.n mijn onderbenen(schenen) maar ook op mijn buik. Ik scheer, scrub en olie 24 uur van te voren en mijn huid is niet enorm droog. Daarnaast breng ik het aan met de handschoen.
Ik ga toch weer naar de KV bodylotion toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 15:51

miereneter schreef:
Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd, dank je wel en ik bloos.

Misschien moet ik die van de Kruidvat toch ook maar eens proberen, dat is toch economischer. Hoe is de geur daarvan?


Kan ik me niet voorstellen, ik ben jaloers :*

Ik vind de geur van die van de Kruidvat het enige minpuntje, het is zo'n typische muffe geur :=
Geen idee of andere zelfbruiners beter ruiken.

Zertab

Berichten: 12341
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:19

Ik lees veel positieve verhalen over Bondi sands. Welke raden jullie aan voor een huid die wel al wat gebruind is door de zon afgelopen periode? Ik wil toch net even een tintje meer, maar heb geen spierwitte benen meer :)

Padoertje
Berichten: 1569
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:04

Zertab schreef:
Ik lees veel positieve verhalen over Bondi sands. Welke raden jullie aan voor een huid die wel al wat gebruind is door de zon afgelopen periode? Ik wil toch net even een tintje meer, maar heb geen spierwitte benen meer :)


Ik heb de dark in huis gehaald (blond haar, blauwe ogen en lichte huid). Was al iets gebruind, maar met de dark loop ik nu maar al te graag in een korte broek. Dit spul had ik jaren geleden moeten ontdekken hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:06

Ik vind die van de Kruidvat prima ruiken, geen moeite mee, en daarbij worden ze heerlijk zacht en laten je benen iets meer glanzen.

1x mee gesmeerd:
Voor:

Afbeelding

En na:

Afbeelding

miereneter

Berichten: 2598
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:27

Mooi kleurverschil Romy!

Esmee_RS

Berichten: 4888
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 09:07

Ik ben door dit topic ook overstag gegaan. Heb zaterdag een festival en aangezien ik glow in the dark ben leek dit me in ieder geval voor mijn benen wel een uitkomst.
Ik heb gisteren gescrubt en geschoren en ga vanavond mezelf insmeren met die Bondi Sands 1 hour express want die kon ik kopen bij de Douglas. Ik knijp hem echt :')

Zertab

Berichten: 12341
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 12:12

Ik heb ook nu Bodni Sands dark gekocht. Even kijken wanneer ik er tijd voor heb.

Esmee_RS

Berichten: 4888
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 15:35

Esmee_RS schreef:
Ik ben door dit topic ook overstag gegaan. Heb zaterdag een festival en aangezien ik glow in the dark ben leek dit me in ieder geval voor mijn benen wel een uitkomst.
Ik heb gisteren gescrubt en geschoren en ga vanavond mezelf insmeren met die Bondi Sands 1 hour express want die kon ik kopen bij de Douglas. Ik knijp hem echt :')

Waar is dit spul mijn hele leven geweest???? Echt de beste tip ooit! *\o/*

Padoertje
Berichten: 1569
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 19:12

Esmee_RS schreef:
Esmee_RS schreef:
Ik ben door dit topic ook overstag gegaan. Heb zaterdag een festival en aangezien ik glow in the dark ben leek dit me in ieder geval voor mijn benen wel een uitkomst.
Ik heb gisteren gescrubt en geschoren en ga vanavond mezelf insmeren met die Bondi Sands 1 hour express want die kon ik kopen bij de Douglas. Ik knijp hem echt :')

Waar is dit spul mijn hele leven geweest???? Echt de beste tip ooit! *\o/*


Hahaha ja echt hè. Ik ben ook helemaal blij ermee!

Snippergroen

Berichten: 6696
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-23 21:26

Ik vergeet steeds voorfoto's te maken van de St Moritz fast tan voor jullie :') ik zit nu weer te garen dus ik kan alleen een na foto delen morgen.

Moska

Berichten: 3414
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 15:45

Naar aanleiding van dit topic nu in het bezit van Bondi Sands medium en collistar drops voor het gezicht. Die laatste vind ik nog wat spannend om te gebruiken, dus die heb ik nu heel minimaal op mijn gezicht (ruikt heerlijk). De Bondi Sands net uitgebreid gesmeerd op mijn blanke benen. Ben heel benieuwd. Ook deze ruikt heerlijk trouwens en gemakkelijk opbrengen met de mousse en de zachte handschoen.

Zertab

Berichten: 12341
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 14:24

Bondi Sands dark gebruikt voor het eerst op mijn benen. Twee uur laten zitten. Mag de volgende keer wel zes uur denk ik. :)

Before
Afbeelding

After

Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49422
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-23 21:50

Hier voor de tweede keer in de Collistar. Zondag gedaan en net weer. Van de eerste keer had ik al mooi licht kleurtje. Dus morgen als goed is een kleurtje en dan klaar voor vakantie.

Granoek
Blogger

Berichten: 10486
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 13:35

Oké ik kom onder mijn steen vandaan maar ik ben beïnfluenced ofzo door jullie.
Ik zit in de bondi sans te trekken met mijn glow in the dark batsen

Snippergroen

Berichten: 6696
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 13:44

Zertab schreef:
Bondi Sands dark gebruikt voor het eerst op mijn benen. Twee uur laten zitten. Mag de volgende keer wel zes uur denk ik. :)

Before
[ [url=m/k80JB4.jpg]Afbeelding[/url] ]

After

[ [url=m/9nVUjE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit meteen na het afspoelen? Want zelfbruiner als Bondi Sands (en St Moriz) kleurt daarna pas echt door :) De St Moriz doet er bijvoorbeeld ca. 6 uur over om door te kleuren nadat je het het minimaal 1 uur hebt laten intrekken en afgespoeld.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 13:47

Mijn moeder had laatst fantastisch mooie bruine benen, dus ik ben echt geïnfluenceerd door haar. Ik heb bij MineTan besteld in de kleur Olive. Ik heb nog nooit zulke bruine benen gehad, dus ik ben mega blij! Dit was overigens na het afspoelen, kleurt nog ietsjes verder door. Afbeelding

Padoertje
Berichten: 1569
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 16:53

Afbeelding

De bondi Sands dark na 4 uurtjes intrekken. Nu was ik niet heel bleek, maar irriteerde me aan wat kleine adertjes die ik weer teveel vond opvallen. Ik heb het in totaal nu 4x gebruikt en steeds helemaal streep en vlekloos. Geweldig spul :-)

tienus63

Berichten: 12163
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Wat is een fijne zelfbruiner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 17:45

Mijn knieën worden wit als ik op de sup geklommen ben.
Niet heel handig.

Emoreoa
Berichten: 217
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-23 17:46

Ik ga die van bondi sands (dark) ook eens proberen! Hebben jullie geen last van vlekken in je kleding of beddengoed? Dat had ik bij die van de kruidvat wel.