Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:48

Welkom dames! <3

Ah geen leuk nieuws daffie… :')

Ben echt aan het aftellen tot maandag, mijn 12 weken echo. :=
Afgelopen dagen weer ziek geweest, zelfs met 38 graden koorts… echt gewoon grieperig. Weer. Dokter zegt dat het echt in de lucht hangt, het ziek zijn. Ik hoop dat het niet meer of erger wordt tijdens de zwangerschap. Ga het wel met de gyn aankaarten wat dus als ik weer ziek zou worden etc.

En tja. Voor de rest nog altijd geen symptomen verder :+ geen misselijkheid of wat dan ook. Wel begin ik m’n banden stilaan te voelen als ik me in bed te vlug of abrupt omdraai zeg maar. Dan is het wel even een auw momentje.

Voor de fun nog wat knuffelfotos <3 het is sowieso een knuffelkont maar nu is dat nog erger _O-
Afbeelding

x_Rebecca

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 10:59

Welkom aan de nieuwe dames! :D.

Daffie :(:) wat een vervelend nieuws. Ik had het je zo gegund om nu lekker 'zorgeloos' te kunnen gaan genieten, maar ik kan me voorstellen dat dat nu niet gaat lukken.

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop voor je dat alles goed opgevolgd wordt en dat de zwangerschap 'gewoon' lekker doorloopt :(:). Wel fijn dat het kindje tot nu toe in elk geval gewoon goed groeit, toch een beetje geruststelling wellicht. Krijg je nu ook extra controles en groeiecho's?

Melewel, heerlijk zo'n knuffelhond! Succes met de 12-wekenecho maandag!

Ik moet het een beetje afkloppen, maar ik ben al 6 dagen niet slecht geweest en al 1,5 week niet meer overgegeven *\o/* wel nog steeds moe, maar wat een verademing! Nu 21 weken, dus het mag ook wel een keer.... maar jemig wat fijn!

Rebel_Jits

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 16:37

Daffie :(:) Wat een rottige ontwikkeling. En vooral dat je er zelf niets aan kunt doen, oef. Ik duim dat je zwangerschap wel goed verloopt!

Rebecca, fijn! Na 21 weken zou ik die misselijkheid ook beu zijn :') Ik klop mee af!

Melewel :(:) Ziek zijn is stom. Gelukkig maandag de echo, dat is altijd spannend! En wacht maar op die symptomen, ze komen vanzelf :+

Welkom Goldie! Je hebt al bijna kans op een kerstkindje ;)

Welkom nps en Floortje!
Floortje ook Belgie? :D Omdat je al via de nipt weet van j/m.

Ilse, goh, ik zoek nogal veel op youtube en tiktok :o Enige belangrijke is dat je de rechte buikspieren ontziet en geen te drastische nieuwe dingen probeert. Maar ik had bijvoorbeeld ook backwards lunges gevonden, daar krijg ik dus een zeurende buik van. Als je een gevoelige rug/bekken hebt, zou ik asymetrische oefeningen vermijden (zoals lunges).

Floortje88
Berichten: 1565
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 21:35

@rebel_jits, nee wel NL maar ze gaven aan het mogelijk wel te zeggen en zo niet dan een dag later.. dus ga het zien. Maar lees ook wel online dat het met 14 weken soms lastig te zien is. Dus mogelijk lukt het überhaupt niet :P

@rebecca, ah dat is fijn!! Hopelijk blijft het zo. Ik hoop stiekem wel dat mijn klachten nu gaan afnemen. Alhoewel ik niet mag klagen. Wel misselijk maar niet vaak overgeven. Vooral maagpijn.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 10:31

Haha ja Rebel dat zei ik ook al, was niet helemaal wat ik in m'n hoofd had maar het maakt me nu niks meer uit <3
Zat al te grappen dat als het met kerst geboren wordt dat het dan mijn achternaam moet krijgen _O-
Afbeelding
:+:

Ik wil me ook nog ergens aanmelden om te gaan sporten, omdat ik toch al door m'n nierziekte veel last heb van spierzwakte is het belangrijk dat ik fit blijf. Normaal reed ik veel, maar ik heb m'n allerbeste vriendin helaas eind januari verloren aan de gevolgen van koliek ;(

Nu een projectje staan van m'n zus, leuke 3 jarige om mee aan de gang te gaan. Maarja daar ga ik nu natuurlijk niet meer opzitten :=

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:15

Gefeliciteerd Goldie :)

Ik heb met 15+1 vandaag in Zuid Limburg hardgelopen, over de heuvels en ik kon het eigenlijk best makkelijk. In het begin heel voorzichtig gedaan en ben met een goed gevoel gefinisht. Ik had me zo druk gemaakt of ik nog wel kon rennen dat ik na de finish helemaal moest huilen. Zo’n opluchting := Ik ben wel heel blij dat ik nog kan lopen zeg. Bij mijn zoontje moest ik nu al stoppen vanwege bekkenklachten.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 19:34

Oh wat fijn lisitano dat je toch echt hebt kunnen genieten! Als je het niet probeert.. *\o/*

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-23 20:03

Zalig lisitano! Fijn dat je goed hebt gelopen <3

Wij hebben er een goede gender reveal op zitten! Super gezellige maar erg drukke dag gehad. Vriendlief was helemaal content <3
Wij verwachten een zoontje <3

ik krijg mijn foto niet geupload |(


- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - nog onbekend
- Lisitano - 4 november - nog onbekend
- Claudiadvx - 7 November - nog onbekend
- Primavera - 14 november - jongetje
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - nog onbekend
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november
- Taartje - 9 december - nog onbekend
- Kiichi - 15 december - nog onbekend

Saskia89

Berichten: 1818
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:15

Wat goed zeg Lisitano! De heuvels lijken me normaal al best pittig. Wel een hele mooie omgeving :Y)

Wat leuk Primavera! Een tweede jongetje :) Had je een voorgevoel of was het een complete verrassing?

Mijn buik groeit ineens best flink. Weer even wennen. Ik vind het altijd zo irritant als mensen steeds naar m’n buik gaan kijken. Hebben jullie dat ook of ligt dat aan mij? :')

Mijn jochie is eraf gevallen :+
Citaat:
- Saskia89 - 14 september - jongen
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - nog onbekend
- Lisitano - 4 november - nog onbekend
- Claudiadvx - 7 November - nog onbekend
- Primavera - 14 november - jongetje
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - nog onbekend
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november
- Taartje - 9 december - nog onbekend
- Kiichi - 15 december - nog onbekend

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:23

Haha mijne is nog steeds een blob-bult, maar toch zie ik mensen soms even kijken. Ook wel leuk als je buik groeit, dan lijkt het tenminste echt zwanger. Staat vast mooi!

Primavera, gefeliciteerd! Wat leuk, nog een jongen!

- Saskia89 - 14 september - jongen
- x_Rebecca - 23 september - jongen
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - nog onbekend
- Lisitano - 4 november - meisje
- Claudiadvx - 7 November - nog onbekend
- Primavera - 14 november - jongetje
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - nog onbekend
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november
- Taartje - 9 december - nog onbekend
- Kiichi - 15 december - nog onbekend

SennaS
Berichten: 263
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:31

Daffie wat een rot nieuws, hopelijk verloopt je zwangerschap toch zonder al te veel problemen.

Wat fijn dat het zo goed lukte Lisitano.

Primavera, leuk weer een jongen!

Ik zag nog een paar nieuwe dames, welkom!

Saskia, ik heb er niet zo’n moeite mee als mensen kijken, zolang ik maar geen irritante opmerkingen krijg.

Ik had vorige week een 3-daagse training met elke dag 1,5 uur reistijd enkele reis. In combinatie met slecht slapen heeft dat er wel even ingehakt. Gelukkig hebben we het weekend lekker van het zonnetje kunnen genieten en kon ik rustig aan doen voor zover dat gaat met een peuter :Y)
Zo lekker op tijd naar bed.

Lisitano schreef:
- Saskia89 - 14 september - jongen
- x_Rebecca - 23 september - jongen
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - meisje
- Lisitano - 4 november - meisje
- Claudiadvx - 7 November - nog onbekend
- Primavera - 14 november - jongetje
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - nog onbekend
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november
- Taartje - 9 december - nog onbekend
- Kiichi - 15 december - nog onbekend

x_Rebecca

Berichten: 5797
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:35

Wauw, wat knap Lisitano! Fijn dat je de loop hebt kunnen volbrengen en ik hoop voor je dat je nog een tijdje lekker kan blijven rennen!

Primavera, gefeliciteerd!

Mijn buik groeit ook flink, sinds afgelopen week krijg ik ineens ook opmerkingen van mensen omdat het echt goed opvalt nu. Ik was op stagebezoek bij een boer waar ik in januari ook nog was voor een andere student. Hij stapt van z'n shoveltje, kijkt me heel enthousiast aan en zegt op z'n prachtig Achterhoeks 'zo, i-j bunt ook nog wal behoorlijk gegroeid sinds de vorige keer da-je hier waren'. :'). Gelukkig kan ik het hebben van hem en feliciteerde hij me daarna nog wel netjes met mijn zwangerschap _O-. Dacht wel, nou... de toon is gezet jongens, bedankt :').

Senna, klinkt intensief zo'n driedaagse training! Was er geen mogelijkheid om dichterbij te overnachten? Fijn dat je in elk geval dit weekend een soort van rustig aan hebt kunnen doen!

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:46

Gefeliciteerd een jongetje!

Welkom nieuwe.

Hier inmiddels aan bijna iedereen verteld. Helaas is daaruit ook gebleken dat ik een fanatieke meelezer heb. Beetje jammer maar ga helaas iets minder persoonlijke dingen delen maar ga proberen wat fanatieker op jullie te reageren!

SennaS
Berichten: 263
Geregistreerd: 08-01-11

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:04

Rebecca nee de training was vlakbij m’n werk dus niet ver genoeg om te overnachten. Ik woon vrij ver van m’n werk maar dat is normaal geen probleem omdat ik bijna volledig vanuit huis kan werken. Ik zou 1 keer per week naar kantoor moeten maar in de praktijk is dit nog minder omdat ik een landelijk project draai dus de collega’s waar ik mee werk zitten verspreid door NL.

Lekker droog van die boer :')

Linn wat irritant dat je zo’n fanatieke meelezer hebt.

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:26

Haha die boer, heerlijk toch.

Ja en weetje gaat me er niet om dat ze t weten, inmiddels weet iedereen het wel maar ik vond het huist fijn hier een soort van anoniem te kunnen praten

Rebel_Jits

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 10:23

Linn, hoe ambetant dat je een meelezer hebt. Dat semi-anonieme hier vind ik ook juist een pluspunt. Gewoon over alles kunnen klagen zonder rare gezichten te moeten zien (hooguit lezen :') ).

Lisitano, goed gedaan! Ik doe echt mijn petje af voor mensen die kunnen hardlopen. Laat staan zwanger %) Blijf je gewoon lopen tot het niet meer gaat? Of ga je sowieso stoppen vanaf een bepaald moment?

Primavera, een jongen! Hoera! *\o/*

Saskia, same, haha. Enige gelukje van het slechte weer is dat ik nog een jas aan doe buiten, dus het is nog niet zo zichtbaar. Maar op werk zijn er dagelijks meerdere collega's die vragen om even te showen. En een enkeling durft zelfs zomaar aan m'n buik te voelen. Nu ben ik absoluut niet schuw daar in, maar ik kan me voorstellen dat sommigen dat echt niet tof vinden.

Rebecca :') Boeren kunnen zo lekker rechtuit zijn, heerlijk.

Lisitano

Berichten: 4939
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 12:36

Senna, hopelijk ben je inmiddels een beetje bijgekomen. Klinkt pittig.

Rebecca, haha boeren kunnen ook altijd zo lekker recht voor z’n raap zijn. De meeste mensen vinden zo’n buik alleen maar leuk en mooi.

Linn, begrijpelijk dat je dan minder gaat delen. Jammer, het kan zo’n fijne uitlaatklep zijn, een topic als dit.

Rebel, dat buik voelen vind ik echt irritant. Ik ben zo iemand die daar heel erg van gruwelt := Alleen op uitnodiging mag het.
Dankjewel! Ik wil wel blijven lopen zolang het gaat. Ik moet wel langzamer want mijn hartslag ligt nu een stuk hoger en ik voel op een gegeven moment druk op mijn bekken. Ik ben wel gewend langere afstanden te lopen dus dat scheelt.
Vandaag voelt mijn buik wel een beetje harder en trekkerig dus vandaag echt rust. Ik heb wel ook energieke honden dus ik ga lekker even wandelen.

Vandaag de overdracht van ons oude huis gehad. Wat een opluchting *\o/* Ik ga langzaam aan even kijken naar nieuwe meubels voor de babykamer, die hebben we uiteindelijk toch weg gedaan. Ik vind het voor een meisje moeilijker dan voor een jongen. Al dat roze en die bloemetjes vind ik niks :o

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 16:05

Hallooo dames! Mag ik mij hier ook melden? Ik ben Judith en in verwachting van ons 2e kindje! Ik ben uitgerekend 11 november (en dus inmiddels 14 weken zwanger)

Ik heb het topic al vanaf het begin meegelezen (maar vond het nog te spannend om me te melden haha) maar vanaf nu zal ik ook reageren.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 17:11

Ik zit momenteel in de fase dat ik iedereen die super goed bedoelde adviezen geeft (op dokters na dan) super irritant :') ik ben ook super snel geprikkeld nu en chagrijnig _O-

Maaaaaaaar
Echo is weer helemaal goed!
Afbeelding
Afbeelding

Zie zelf nog geen nub theorie waardige echo’s :=

Nu is het ook officieel op Facebook voor de wereld
Afbeelding

Primavera

Berichten: 2803
Geregistreerd: 08-03-10

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-23 17:30

Juudith welkom! Heb je een goed eerste trimester achter de rug? Wij zitten dicht bij elkaar!

Ach melewel wat een super lieve foto! <3

Balen Linn dat je een fanatieke meelezer hebt! Jammer dat je daardoor, begrijpelijk, wat meer afstand neemt van dit topic :(:)

Saskia ik had wel een vermoeden :D in het begin dacht ik heel stellig een meisje, maar naamaarte de zwangerschap vordert wist ik steeds zekerder dat ik een zoon zou krijgen. Niet 100% zeker, maar toch een sterk vermoeden :D vriendlief was helemaal happy! Die had een voorkeur :P

Ilse_123

Berichten: 3783
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 18:29

Welkom Judith!

Leuk een jongen Primavera! Leuk ook voor je vriend!

Melewel die foto is te schattig, wat een ontzettend fotogenieke hond, zoveel emotie in zn blik <3 (en dan dat tutje erbij).

Lekker bezig Lisitano! Echt super knap!

Vervelend van de meelezer Linn, snap dat je dan wat minder deelt.

Ik begin ook ineens uit te dijen, maar met 18 weken mag dat ook wel. Daarbij ook de kwaaltjes van bandenpijn, sinds vandaag beetje last van mijn onderrug (ook veel te fanatiek heel het huis schoongemaakt :') )... en...(hoop dat ik geen meelezer heb met deze info), maar ik heb al last van beginnende lekkages :') . Was vorige keer ook zo trouwens. Aangezien het allemaal heel erg lijkt op de vorige zwangerschap denk ik dat het een meisje wordt, maar mijn vriend is overtuigd van een jongetje, volgende week de 20 weken echo en dan zullen we horen wie er gelijk heeft :j.

Bloem24
Berichten: 3566
Geregistreerd: 27-02-09

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 19:29

Kiichi, nps, goldie, juudith en floortje welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Justonebite, wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Ik vond die bevestiging van het geslacht trouwens ook heel fijn, alsof je dan definitief mag shoppen ofzo :+

SennaS, mooie buik! En leuk jurkje ook!

Rebecca, pfff wat super rot dat je moeder jullie naam ‘verpest’ heeft. Ik ben heel erg benieuwd naar wat onze omgeving denkt maar aan de andere kant wil ik het niet horen… een naam is zo persoonlijk.
Ons zoontje heeft nu een stoere naam die je niet heel vaak hoort, geloof best dat er familieleden waren die dachten : oke……. Even wennen…..

Primavera, wat een super leuke aankondiging en whaaaaa, een jongen! Super leuk!!

Claudia, fijn dat je 13 weken echo goed was!

Daffie, ach wat een heftig nieuws zo voor jullie. Hoe gaat het nu met jullie?

Melewel, wat een mooie echo! Dat ruggengraatje ook zo goed in beeld! Ik zie ook geen NUB, heb je een voorgevoel?

Hier alweer 21 weken en deze knul is echt veeeel drukker dan zijn broer.
Ik zie mijn buik gewoon al bewegen! Had vorige week (en nog steeds eigenlijk) veel buikpijn, heel drukkend gevoel. Het was geen blaasontsteking gelukkig, waarschijnlijk een groeiende baarmoeder en de verloskundige zei wellicht een ‘voorteken’ op bekkenpijn.

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: Zwanger uitgerekend najaar/winter 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 19:47

@Melewel94 mooie echo! En dat gevoel van goedbedoelde adviezen snap ik helemaal whahah! En heeele leuke foto met jullie hond!

@Primavera jaaa 1e trimester redelijk doorgekomen. Mijn bloeddruk was behoorlijk laag, dus ik ben 2 keer weggevallen en veel duizelig geweest + extreme vermoeidheid. Gelukkig gaat het nu weer wat beter! Verder gelukkig weinig kwaaltjes!


@linn buhhh niet leuk van die meelezer!! Snap dat je daardoor wel minder gaat delen als je zou willen.

@bloem24 gelukkig dat het geen blaasontsteking was, maar bekkenpijn lijkt me ook niet fijn! Dus hopelijk valt het mee!

Ik sport verder ook nog "gewoon". Ik probeer 2 a 3 keer per week een stukje hard te lopen en daarnaast 2 a 3 keer per week 20 minuten thuis oefeningen te doen met wat gewichten elastiek bal enz. Ik hoop dat ik het net zo lang kan volhouden als de vorige keer. Toen ben ik met 25 weken gestopt met hardlopen en heb ik tot 34 weken oefeningen gedaan.

_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 19:48

Citaat:
- Saskia89 - 14 september - nog onbekend
- x_Rebecca - 23 september - nog onbekend
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - nog onbekend
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - nog onbekend
- Lisitano - 4 november - nog onbekend
- Claudiadvx - 7 November - nog onbekend
- _Juudith - 11 november - nog onbekend
- Primavera - 14 november - jongetje
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - nog onbekend
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - nog onbekend
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november
- Taartje - 9 december - nog onbekend
- Kiichi - 15 december - nog onbekend

Rebel_Jits

Berichten: 5632
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 20:26

Welkom Judith! Lage bloeddruk is stom, voel je het ook aankomen?

Bloem, hoe snel gaat de tijd! Die stuiterbal belooft al voor later, haha. Houd je hart maar vast :')

Ilse, die buik begint echt ineens te groeien he? Ik had dat ook met 18 weken. Je ziet 'm groeien per week.

Melewel :(:) Zo hormonen kunnen je helemaal dol maken. Gelukkig een goede echo, ze hebben een superfoto gemaakt ervan. En jouw hond met die tut <3

Lisitano, gelukkig van het huis, ben je daar al van af. En opnieuw inrichten is leuk, lekker shoppen.

Ik ben steeds meer zeker dat ik frummel heb gevoeld <3 Vind het helemaal geweldig, haha, ik geniet er echt van *\o/*